Ja zeg, ze hebben zojuist mijn eerste voorspelling al totaal onnodig in de soep geholpen, dat gaan we niet nog een keer doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
dat heb je mooi mis het wordt 4-6
Namens DRT (behalve wappies @Nober en @Poepz0r ) wensen wij jouw vriendin alle beterschap!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou morgen moeten werken, maar de vrouw heeft een positieve thuistest te pakken
CORONAGENOT
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik ook zien ja, begon vandaag al zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat zijn dit nou weer voor leugensquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy is tevens een iMac user. Onderliggend lijden.
Bedankt!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Namens DRT (behalve wappies @:nober en @:poepz0r ) wensen wij jouw vriendin alle beterschap!
Moet je nagaan wat voor vliegende k*nker je morgen te wachten staatquote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Ron, Roland en Koert is wel een prima combinatie
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan The White Lotus.
Puur omdat deze dame erin zitDie ogen van haar bohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bas Muijs?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor vliegende k*nker je morgen te wachten staat
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter Stegen houdt ze tegen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Coco het volgende:
Luuk de Jong en Ter Stegen goud waard voor Barcelona
[ afbeelding ]
Ja de mijne ook net dus we kunnen de hand schuddenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, ze hebben zojuist mijn eerste voorspelling al totaal onnodig in de soep geholpen, dat gaan we niet nog een keer doen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Als ie er iets minder ver in gaat, lijkt ie langer
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan The White Lotus.
Puur omdat deze dame erin zitGoeie genade zeg. Warm bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt het liever niet zo diep erin?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Tip van Lonaa heren. Doe er uw voordeel mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Het leven is een feest maar je moet zelf wel naar Aldi.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tip van Lonaa heren. Doe er uw voordeel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |