SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Dat telt niet, het WK is KNOTSGEKquote:Op zondag 2 januari 2022 22:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat Wright het meer verdient op basis van dit jaar.
Nee, iedere werkdag.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doen ze het daar ook één aflevering per week?
Na het zien van Dexter weet ik dat Maijer een seriemoordenaar is.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij hebt nooit de drang gehad om iemand stiekem te vermoorden?
quote:
Geen dark mode. WAT KRIJGEN WE NU? @Calandquote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je leert maar gewoon Nederlands
Dat is het ook gewoon, kijkt lekker weg.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Dexter pas het afgelopen jaar gezien
Prima vermaak
Blijf maar, dat lijkt me wel gezelligquote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef Lonaa het volgende:
Willen jullie een 9darter of niet?!
Ik wil eigenlijk gewoon naar bed.
Hier zou je @Zipportal te pakken kunnen hebben, ware het niet dat je geen darkmode gebruiktquote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je leert maar gewoon Nederlands
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Blijf maar, dat lijkt me wel gezellig
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen dark mode. WAT KRIJGEN WE NU? @:Caland
dat heb je mooi mis het wordt 4-6quote:Op zondag 2 januari 2022 22:53 schreef Zorro het volgende:
Ikzie het al, dit wordt zoals voorspeld 6-5
En The Spectacularquote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dexter, Wheel of time en The Witcher en ik heb tot donderdag vrij.
Ik gebruik gewoon f.luxquote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier zou je @:zipportal te pakken kunnen hebben, ware het niet dat je geen darkmode gebruikt![]()
0-0
Zou erg sympathiek zijn als hij die gewoon hier even plaatstquote:
Ik zou morgen moeten werken, maar de vrouw heeft een positieve thuistest te pakkenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef maxi-mus het volgende:
Ja zeg, ze hebben zojuist mijn eerste voorspelling al totaal onnodig in de soep geholpen, dat gaan we niet nog een keer doen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef Machielovic het volgende:
[..]
dat heb je mooi mis het wordt 4-6
Namens DRT (behalve wappies @Nober en @Poepz0r ) wensen wij jouw vriendin alle beterschap!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou morgen moeten werken, maar de vrouw heeft een positieve thuistest te pakken
CORONAGENOT
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh die wilde ik ook zien ja, begon vandaag al zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Wat zijn dit nou weer voor leugensquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Monkyyy is tevens een iMac user. Onderliggend lijden.
Bedankt!quote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Namens DRT (behalve wappies @:nober en @:poepz0r ) wensen wij jouw vriendin alle beterschap!
Moet je nagaan wat voor vliegende k*nker je morgen te wachten staatquote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef engine het volgende:
Ron, Roland en Koert is wel een prima combinatie
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan The White Lotus.
Puur omdat deze dame erin zitDie ogen van haar bohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bas Muijs?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je nagaan wat voor vliegende k*nker je morgen te wachten staat
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ter Stegen houdt ze tegen.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Coco het volgende:
Luuk de Jong en Ter Stegen goud waard voor Barcelona
[ afbeelding ]
Ja de mijne ook net dus we kunnen de hand schuddenquote:Op zondag 2 januari 2022 22:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, ze hebben zojuist mijn eerste voorspelling al totaal onnodig in de soep geholpen, dat gaan we niet nog een keer doen.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Als ie er iets minder ver in gaat, lijkt ie langer
Puur omdat deze dame erin zitGoeie genade zeg. Warm bad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Je hebt het liever niet zo diep erin?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Tip van Lonaa heren. Doe er uw voordeel mee.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Lonaa het volgende:
Het leven is een feest maar je moet zelf wel naar Aldi.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:00 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tip van Lonaa heren. Doe er uw voordeel mee.
Stukje vaginisme.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het liever niet zo diep erin?
Puur omdat deze dame erin zitJa die lotus wil ik ook wel zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2022 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het leven is een feest maar je moet zelf wel naar Aldi.
Wrijf het er maar in.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2022 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik dat ga doen krijgen alle vrouwen vaginisme.quote:
Ik zit op een ConceptD 5 pro en een LG 38UC99-W, jij bent fake newsquote:
Vroeg naar bedquote:Op zondag 2 januari 2022 23:01 schreef Tagliano het volgende:
Nu Smiss in de finale staat heb ik toch wel een hele lichte voorkeur voor Anderson
Puur omdat deze dame erin zitheerlijke tettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Falschspielereiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |