In een getto wonenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik versta straks niets van het geluid bij het dartsen door alle regen hier op het dak.
Pakjeshuis?quote:
Die komt altijd aankakken als de wedstrijden over zijn. Dan verveelt hij zich en moet hij wat te bespreken hebben.quote:
Moet kunnen.quote:
In feite is dit een compliment maar je verwoordt het wat ongelukkigquote:
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die komt altijd aankakken als de wedstrijden over zijn. Dan verveelt hij zich en moet hij wat te bespreken hebben.
Die hele baby is verzonnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.
Ja als ‘ie tijd heeft dus dat kan best even duren.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat @:bondage ermee aan de slag ging!
krottenwijken is niks mis meequote:
Mwuah als ik moet gokken denk ik dat die kleine eerder zindelijk is.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.
Lewis Hamilton?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
krottenwijken is niks mis mee
daar worden de grootste winnaars geboren
ook jaquote:
Nee, winnaars.quote:
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah als ik moet gokken denk ik dat die kleine eerder zindelijk is.
nee hij heeft gewonnenquote:
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
Gary heeft best wat pittige tegenstanders gehad.
Ik gun het hem van hartequote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.
kloptquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij ervaart altijd het tegenovergestelde.
Hippolytushoefquote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zolderkamer. Stukje dakraamgenot.
[ afbeelding ]
Het schijnt dus zo te zijn dat hij heel weinig traintquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.
Hebben ze erin geplast dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Even het bad opwarmen[ afbeelding ]
Platgespoten worden met medicijnen genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ligt om 10 uur straks toch weer te slapen.
Voor opwarmen kun je die hete kutten er beter in laten zittenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Beter naaien ze hem weer in zijn jasje.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over een uur wordt hij opgehaald en naar bed gebracht. Nog even volhouden
Paar scheetjes in het waterquote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Den Helder-genot.quote:
Als het om naaien gaat adviseer ik die mensen de hulp van @onlogisch in te roepenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter naaien ze hem weer in zijn jasje.
Ah nee, Maijer vanavond?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Maijer ook wat Carglass-hars injecteert
Mag nog wel wat warmer.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Loop maar even mee met die witte meneer.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Platgespoten worden met medicijnen genot.
ben echt blij dat ik daar nooit meer hoef te zijnquote:
Ah nee dat is nog ergerquote:
ik spuit straks wat anders volquote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Platgespoten worden met medicijnen genot.
Bertgodquote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Loop maar even mee met die witte meneer.
dat had ie al gezegd tochquote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef heywoodu het volgende:
Mogelijk de allerlaatste avond Koert dus
Zet je hem dan ook op een P?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik spuit straks wat anders vol
Ook blij dat jij hier niet meer bent hoorquote:Op zondag 2 januari 2022 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ben echt blij dat ik daar nooit meer hoef te zijn
Is alweer thuisquote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Iemand nog wat van Vinnie gehoord? Ligt ie al op zijn buik op de IC?
Gisteren zeiden ze dat hij weer in Nederland wasquote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Iemand nog wat van Vinnie gehoord? Ligt ie al op zijn buik op de IC?
Ja maar ik schakel net pas inquote:
quote:
misschien kunnen we samenquote:
Steeds als dit geroepen wordt heb ik eigenlijk nergens last vanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Dit bejaarde knakenforum is weer eens mokertraag
Danny zal wel wat servertjes hebben verkochtquote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Niemand wil meer voetballen voor dat armetierige verwaande provincieclubje.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi voor lelijke geldverspillende Barcelona
misschien kunnen we dat ook samen doenquote:
Dat is een FA vinkje om donaties uit te lokken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Haha ja, laten we onthouden wat Marcel allemaal zegt.quote:
Zakdoekjes?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik spuit straks wat anders vol
Ja toch wel gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien kunnen we dat ook samen doen
Als het draaitquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp haalde zijn topvorm niet.
Zou het wat uitmaken?
Ik vraag me bij Ron altijd af of hij er zelf wel echt geloof in heeftquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp haalde zijn topvorm niet.
Zou het wat uitmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |