Gisteren zeiden ze dat hij weer in Nederland wasquote:Op zondag 2 januari 2022 20:29 schreef Gehrman het volgende:
Iemand nog wat van Vinnie gehoord? Ligt ie al op zijn buik op de IC?
Ja maar ik schakel net pas inquote:
quote:
misschien kunnen we samenquote:
Steeds als dit geroepen wordt heb ik eigenlijk nergens last vanquote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Dit bejaarde knakenforum is weer eens mokertraag
Danny zal wel wat servertjes hebben verkochtquote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Niemand wil meer voetballen voor dat armetierige verwaande provincieclubje.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mooi voor lelijke geldverspillende Barcelona
misschien kunnen we dat ook samen doenquote:
Dat is een FA vinkje om donaties uit te lokken.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:30 schreef Szura het volgende:
Haha ja, laten we onthouden wat Marcel allemaal zegt.quote:
Zakdoekjes?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik spuit straks wat anders vol
Ja toch wel gelachenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
misschien kunnen we dat ook samen doen
Als het draaitquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp haalde zijn topvorm niet.
Zou het wat uitmaken?
Ik vraag me bij Ron altijd af of hij er zelf wel echt geloof in heeftquote:Op zondag 2 januari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Meulenkamp haalde zijn topvorm niet.
Zou het wat uitmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |