In een getto wonenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik versta straks niets van het geluid bij het dartsen door alle regen hier op het dak.
Pakjeshuis?quote:
Die komt altijd aankakken als de wedstrijden over zijn. Dan verveelt hij zich en moet hij wat te bespreken hebben.quote:
Moet kunnen.quote:
In feite is dit een compliment maar je verwoordt het wat ongelukkigquote:
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die komt altijd aankakken als de wedstrijden over zijn. Dan verveelt hij zich en moet hij wat te bespreken hebben.
Die hele baby is verzonnen.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.
Ja als ‘ie tijd heeft dus dat kan best even duren.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat @:bondage ermee aan de slag ging!
krottenwijken is niks mis meequote:
Mwuah als ik moet gokken denk ik dat die kleine eerder zindelijk is.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat in huize Poepz0r iemand anders aan het kakken is momenteel.
Lewis Hamilton?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
krottenwijken is niks mis mee
daar worden de grootste winnaars geboren
ook jaquote:
Nee, winnaars.quote:
Sowquote:Op zondag 2 januari 2022 20:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah als ik moet gokken denk ik dat die kleine eerder zindelijk is.
nee hij heeft gewonnenquote:
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
Gary heeft best wat pittige tegenstanders gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |