Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef Doevelaer het volgende:
Gary heeft best wat pittige tegenstanders gehad.
Ik gun het hem van hartequote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.
kloptquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh ja jij ervaart altijd het tegenovergestelde.
Hippolytushoefquote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Zolderkamer. Stukje dakraamgenot.
[ afbeelding ]
Het schijnt dus zo te zijn dat hij heel weinig traintquote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou wel de ultieme troll zijn als hij gewoon het toernooi wint.
Hebben ze erin geplast dan?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Even het bad opwarmen[ afbeelding ]
Platgespoten worden met medicijnen genot.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Die ligt om 10 uur straks toch weer te slapen.
Voor opwarmen kun je die hete kutten er beter in laten zittenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Beter naaien ze hem weer in zijn jasje.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over een uur wordt hij opgehaald en naar bed gebracht. Nog even volhouden
Paar scheetjes in het waterquote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Den Helder-genot.quote:
Als het om naaien gaat adviseer ik die mensen de hulp van @onlogisch in te roepenquote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Beter naaien ze hem weer in zijn jasje.
Ah nee, Maijer vanavond?quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Maijer ook wat Carglass-hars injecteert
Mag nog wel wat warmer.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:25 schreef Machielovic het volgende:
Loop maar even mee met die witte meneer.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Platgespoten worden met medicijnen genot.
ben echt blij dat ik daar nooit meer hoef te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |