Nee. Ik had dit jaar maar een hele matige score. 2/10 geloof ik. Mijn topjaar was 4/10quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Had je die ouwe taart nog op je lijstje die net doodging voordat ze 100 werd?
Tja, in dit geval gaat het ook een beetje ver om er zelf voor te zorgen dat je score hoger wordt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik had dit jaar maar een hele matige score. 2/10 geloof ik. Mijn topjaar was 4/10
Dat is behoorlijk kritisch van je!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind deze post niet zo grappig laat staan scherp gevonden.
Rekeningen betaald.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
Eenmaal op de shitlist kom je er niet snel vanaf.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:28 schreef Oriente het volgende:
Maximus is wel rebels de laatste tijd
Of heeft hij een FA boos gemaakt?
Je stempel willen drukken en opvallen helpt ook niet mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eenmaal op de shitlist kom je er niet snel vanaf.
Hier spreekt een voorbeelduserquote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je stempel willen drukken en opvallen helpt ook niet mee.
Oppervlakkigheid is de troef.
Wat wil je als je jezelf @Straatcommando. noemt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 20:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb regelmatig het idee dat DE CREW zichzelf een beetje serieus neemt
Dan mag de ban best wat langer zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik was het nieten hij heeft maar 24u
Vent is wel bijzonder hardleers
Ik verdenk je nog altijd van mijn note, woest.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
oeiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Hij is gewoon mokerdom en deelt wel uit maar kan niet incasseren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Alweer tien jaar geleden. Jeetje.quote:
Witkokendziedendheet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is gewoon mokerdom en deelt wel uit maar kan niet incasseren.
Wat typerend is voor mokerdomme mensen.
Gaat het een beetje?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom zo boos?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaapquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.
Raar volk dat drt.
Sowquote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sporten en magnesium slikken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaap
Ik denk dat mijn post voortkwam uit afgunst.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Struggles konijn. Eigenlijk moet ik elke dag eerder opstaan,volgens mij voel ik me dan energieker en kan ik in de avond beter slapen. Nu duurt het standaard anderhalf uur ofzo voor ik slaap
Andersom.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:55 schreef de_boswachter het volgende:
Users die bans krijgen
Niet gewoon blowjobs uitdelen aan FA’s
Bans worden niet besproken!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Erg jammer dat mijn goede vriend @:maxi-mus weer tegen een onterechte ban is aangelopen.
Puur wanbeleid hier.
Komt denk ook omdat ik elke dag thuis werk en daardoor slechter slaap,ook omdat je weinig beweegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn post voortkwam uit afgunst.
Maar tuurlijk, als het werkt dan werkt het voor je.
Herkenbaar hoor. Ik slaap meestal niet voor 3 uur als ik al slaap. Ben sowieso een waardeloze slaper.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Komt denk ook omdat ik elke dag thuis werk en daardoor slechter slaap,ook omdat je weinig beweegt.
Maar goed,ik zal jullie verder niet belasten moet mijn slaapgezeik.
classicquote:Op dinsdag 4 januari 2022 22:21 schreef Netsplitter het volgende:
@:Tjacka, moeilijk he om een post goed te quoten.
Like gegeven!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.quote:Op woensdag 5 januari 2022 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.
Kan gebeuren!quote:Op woensdag 5 januari 2022 08:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Akkoord, excuses. Ik liet mij even gaan. Moment van zwakte, sorry.
nou nou nouquote:Op woensdag 5 januari 2022 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is een Fries die voor Ajax is. Zegt genoeg over zo'n persoon. 0 inhoud 0 karakter.
Ik ben helemaal hooked aan de HipHop beatjes van jou. Ik ga als een tierelier door mijn werk vandaagquote:
Maar in het klaphamertopic zitten ze daardoor met de gebakken peren, dus om die mensen daar te ontzien post ik voorlopig niets meer.quote:Op woensdag 5 januari 2022 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik ben helemaal hooked aan de HipHop beatjes van jou. Ik ga als een tierelier door mijn werk vandaag
Akkoord. Ik zal mij daar niet laten zienquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Maar in het klaphamertopic zitten ze daardoor met de gebakken peren, dus om die mensen daar te ontzien post ik voorlopig niets meer.
Deze tip staat op de lijst. Wanneer de bibliotheken weer open zijn ga ik direct. @3rr0rquote:Op woensdag 5 januari 2022 10:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Overigens, Rambo, zou Sabbath's Theater van Philip Roth geen slecht boek voor jou zijn om eens te lezen.
Broodje ham kaas.quote:
Met de matteklopper er overheen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Er zitten hier kinderen belletje te lellen.
Zal ik ze ontvoeren en bij de rest in de kelder gooien?
Kost weer eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 12:22 schreef Caland het volgende:
Er zitten hier kinderen belletje te lellen.
Zal ik ze ontvoeren en bij de rest in de kelder gooien?
Shaq is een goed mens.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:LittleRabbit
[ twitter ]
Hoe komt hij aan 1000 PS5s??quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:08 schreef 3rr0r het volgende:
@:Scrummie @:Caland @:GGMM @:LittleRabbit
[ twitter ]
Connecties bij Sony neem ik aan. Bij de bron voorkomen dat een PS5 gaat liggen verstoffen in Nederland.quote:
Dat ligt aan types zoals @Scrummie die niks met een PS5 doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij de bron voorkomen dat een PS5 gaat liggen verstoffen in Nederland.
Spiderman wel gespeeld meen ik. Maar geheid halverwege blijven hangen...quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ligt aan types zoals @:scrummie die niks met een PS5 doen.
Ik kan deze post geen like geven.quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spiderman wel gespeeld meen ik. Maar geheid halverwege blijven hangen...
Chipsvingers?quote:Op woensdag 5 januari 2022 14:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Spiderman wel gespeeld meen ik. Maar geheid halverwege blijven hangen...
quote:Het aantal coronabesmettingen in de regio Amsterdam groeit flink. Het is in de week van 27 december tot en met 2 januari toegenomen met 39 procent vergeleken met de week daarvoor.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:13 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof de duvel ermee speelt @:tong80, zat er net een psychotische junk in de metro I DON'T WANT TO LIVE THAT WAY van Fear Factory's Replica te schreeuwen.
Hij had een petje op van Behemoth trouwens, @:Littlerabbit @:Drizzt_DoUrden
Tot morgen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]\m/
Eigenlijk moet er eenkomen die net als de
op en neer gaat. En corpsepaint hebben
Medicijnen handelquote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Net nieuwe televisie besteld.
Weinig tr00 kvlt black metal aan dit scenario.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]\m/
Eigenlijk moet er eenkomen die net als de
op en neer gaat. En corpsepaint hebben
Ja maar toch.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig tr00 kvlt black metal aan dit scenario.
Was wel grappig inderdaad.quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
NPO1.
Peter Pannekoek-Oudejaarsconference.
8/10.
Lachband.mp3
Alvast voor het WK?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:33 schreef RamboDirk het volgende:
NPO1.
Peter Pannekoek-Oudejaarsconference.
8/10.
Lachband.mp3
Model?quote:Op woensdag 5 januari 2022 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Hu ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |