Viesdikquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik overweeg een stukje stol te snijden
Wat kan de sport nog beter maken volgens jou?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch lekker iemand die zo jong is en zo goed gooit. Dat is er 1tje voor de toekomst.
Erg jammer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend blijft misschien toch wat langer hangen dan 21.45 u.
Bohh.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga er twee mandarijnen bij pakken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Antonie Kamerling?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Federer-fan het volgende:
Jullie vriend blijft misschien toch wat langer hangen dan 21.45 u.
Ik hoor graag de uitkomst!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bohh.
Ik ben nog in dubio over zoet of hartig snacken.
stukje onzekerheidquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
Rydz speelt goed. Maar waarom ziet die Wright er zo uit?Het is iets wat een kind van 7 zou willen dragen.
Welkom terug op FOk, maxi-mus!quote:
Pieter gebruikt geen gel, dat is behanglijmquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef Kopiko het volgende:
Wright treft eindelijk een opponent met méér gel in het haar dan hij.
Rits is geen keeper tochquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom heeft die keeper een helmpje op?
Het komt best dom over allemaal.quote:
Hugo zal trots op je zijn.quote:
Ik ken z'n zus.quote:
Die heb ik ook nog liggen bohquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga er twee mandarijnen bij pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |