Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar altijd erg leerzaam.
- "Ja, hij moet gewoon goed gooien."
- "Als hij z'n dubbels gooit, heeft 'ie een goeie kans."
- "Hij heeft hier vaak mooie dingen laten zien."
- "Je kan wel hoge scores gooien, maar het gaat erom *wanneer je ze gooit."
- "Het is lastig te voorspellen wie er gaat winnen."
- "Als hij 4-0 achter komt kan hij in theorie nog winnen, maar het zal niet makkelijk worden."
Dan was het niet leuk genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.
Gewoon een lekker wijf posten, kost minder moeite en levert meer opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
@Coco en ik hebben een stevige mening over mensen die bedelen voor likes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was het niet leuk genoeg
Teveel tekstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles leest @:frozen-assassin de les
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.quote:
Precies, anders had hij deze twee clownen op het podium wel van het bord gesmeten. Ik zag dat Rafa nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jah, die heeft toch nog steeds last van zen voet?
Ja, ik snap de lol ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word zo moe van dat immer zelfde ‘dansje’ van Pieter.
Je zin is niet af.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, anders had hij deze twee clownen op het podium wel van het bord gesmeten. Ik zag dat Rafa nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |