Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind dat commentaar altijd erg leerzaam.
- "Ja, hij moet gewoon goed gooien."
- "Als hij z'n dubbels gooit, heeft 'ie een goeie kans."
- "Hij heeft hier vaak mooie dingen laten zien."
- "Je kan wel hoge scores gooien, maar het gaat erom *wanneer je ze gooit."
- "Het is lastig te voorspellen wie er gaat winnen."
- "Als hij 4-0 achter komt kan hij in theorie nog winnen, maar het zal niet makkelijk worden."
Dan was het niet leuk genoegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand mijn post geliket? Ik heb er mijn best voor gedaan hoor.
Gewoon een lekker wijf posten, kost minder moeite en levert meer opquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
@Coco en ik hebben een stevige mening over mensen die bedelen voor likes.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zit wat in.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan was het niet leuk genoeg
Teveel tekstquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Tagliano het volgende:
@:klaasweetalles leest @:frozen-assassin de les
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee.quote:
Precies, anders had hij deze twee clownen op het podium wel van het bord gesmeten. Ik zag dat Rafa nuquote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jah, die heeft toch nog steeds last van zen voet?
Ja, ik snap de lol ook niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word zo moe van dat immer zelfde ‘dansje’ van Pieter.
Je zin is niet af.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 20:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Precies, anders had hij deze twee clownen op het podium wel van het bord gesmeten. Ik zag dat Rafa nu
Het ziet er niet uit. Alsof iemand het op zijn hoofd heeft gelegd.quote:
Qua personen geen sterke voorkeur, voor het toernooi lijkt Wright me natuurlijk beterquote:
Zijn ze van puur goud?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |