abonnement Unibet Coolblue
pi_202981039
Zeven memorabele kandidaten uit talentenjachten, onder wie Coosje Smid, Jordan Roy en Rochelle Peders, krijgen in het nieuwste programma Better Than Ever de kans om onder begeleiding van Waylon en Martijn Krabbé te laten horen dat ze beter zijn dan ooit.
Er zijn grote artiesten opgestaan in de geschiedenis van de Nederlandse talentenjachten. Martijn Krabbé en zanger Waylon – in 2008 zelf doorgebroken in Holland’s Got Talent – halen in Better Than Ever herinneringen op met zeven oud-deelnemers aan talentenjachten.

Coosje Smid
Coosje Smid en Jordan Roy haalden niet de finale, Rochelle Perts won in 2011 X-Factor. De artiesten vertellen hoe na de opnames hun levens zijn verlopen en de roem langzaam wegebde. Heel veel tijd voor nostalgie is er niet: alle kandidaten bereiden zich met hulp van Waylon voor op een spetterend optreden.

Better Than Ever
Ditmaal zijn er geen kritische coaches en hoeft het publiek niemand weg te stemmen. De talenten van weleer mogen op het podium laten zien dat ze na al die jaren beter zijn dan ooit. Elke aflevering komt er een winnaar uit en die geluksvogel met hun gouden keeltjes nemen het in een bloedstollende finale alsnog tegen elkaar op.

quote:
Deelnemers Better Than Ever
Honderdduizenden aanmeldingen en audities, honderden liveshows… en maar enkele winnaars. Sinds Starmaker in 2001, hebben veel opvallende talenten het podium betreden, maar slechts enkelen wisten hun moment te pakken en vast te houden. Hoe gaat het nu met oude bekenden als Jim van der Zee, Jennifer Ewbank, Dewi, Chris Hordijk, Coosje Smid en Iris Kroes? Zonder jury, coaches en felverlichte studio leert de kijker ze opnieuw kennen en zingen ze de sterren van de hemel.

Ken jij ze nog?
Jim van der Zee won in 2018 The Voice.

Jennifer Ewbank haalde in 2010 de halve finale van The voice of Holland. Ze is de halfzus van componist John Ewbank

Dewi werd vierde in het eerste seizoen van Idols. Daarna speelde ze nog in de musical Hair. Ze poseerde ook voor Playboy.

Chris Hordijk is de broer van X Factor winnares Lisa Lois. In het tweede seizoen van The voice of Holland eindigde hij op de tweede plek.

Coosje Smid is de dochter van Ernst Daniël Smid. Je zag haar in 2010 in de film Joy. Ze speelde daarna verschillende rollen en deed mee aan het vierde seizoen van The voice of Holland waarin ze de kwartfinale haalde.

Iris Kroes is zangeres en harpiste; ze won het tweede seizoen van The voice of Holland.



[ Bericht 36% gewijzigd door superniger op 01-01-2022 22:18:02 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202981056
Hier zit potentie in.

Inb4 harp meisje Iris Kroes.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202984295
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202984302
Iris Kroes gespot
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202984422
Waarom doet Hind mee? Ze is toch redelijk succesvol?

Gaan we deze 2 boys uit idols 1 ook zien?


[ Bericht 0% gewijzigd door superniger op 01-01-2022 23:16:47 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202984425
Rochelle O+
pi_202984459
Ja, hoi. Leuk initiatief dit programma
pi_202984711
Coosje Smid vind ik zo kut
pi_202984712
Men2b

Lol
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202984722
Ik kijk *O*
Gaat een mooi programma worden denk ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_202984799
Wow dit is echt mooi O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_202985012
Dewi uit idols 1 doet ook mee.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202985215
Shotje bij elke "leuk", "mooi" en "echt"
pi_202985553
Jared klonk wel goed
pi_202985917
Zosja haalde de finale van idols 1 omdat de zanger van Intwine weigerde om een wurgcontract te tekenen.

Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_202986122
Ik had hier al een topic over geopend. |:)
Koel en donker bewaren
pi_202986166
Maar anyway, ga het morgen terugkijken, ben benieuwd. Op Twitter is men positief, dat maak je ook niet vaak mee.
Koel en donker bewaren
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:15:14 #18
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_202986784
Rochelle vond ik toen ook al geniaal goed! Ze verdient echt wel een groter podium, geweldige stem O+ O+ O+
pi_202997034
Prima format, vond wel de interviews aan de korte/karige kant (dan spreek je iedereen in groepssettting + alleen met Martijn + alleen met Waylon en heb je soms amper een minuut verhaal voor een optreden?) maar vermoed dat ze de meeste zendtijd bewaren voor de meer unieke verhalen omdat de rest allemaal een beetje hetzelfde heeft meegemaakt?
pi_202998009
Ik kijk het nu terug, maar jeetje zit Rachel Kramer daar ook weer te koekeloeren :') Zij heeft zo'n beetje aan alle programma's meegedaan die er zijn, ze is niet bepaald zielig en onterecht uit beeld geraakt ofzo zoals sommige anderen. Zij kan het echt niet laten hè.
Koel en donker bewaren
pi_202998437
Rochelle was inderdaad goed (zoals destijds ook al), maar niet per se heel veel beter dan de anderen. Leek wel alsof ze geplugd moest worden ofzo, qua reacties en hoe het in beeld werd gebracht.
Koel en donker bewaren
pi_202998603
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:56 schreef superniger het volgende:
Waarom doet Hind mee? Ze is toch redelijk succesvol?
Vind ik ook vrij raar. Heeft meegedaan aan het Songfestival nota bene. Niet dat dat een enorm succes was, maar ik schaar haar niet onder 'daar hoor je niets meer van'.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zondag 2 januari 2022 @ 20:22:43 #23
87554 Cee
Welluk?
pi_202998870
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 19:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk het nu terug, maar jeetje zit Rachel Kramer daar ook weer te koekeloeren :') Zij heeft zo'n beetje aan alle programma's meegedaan die er zijn, ze is niet bepaald zielig en onterecht uit beeld geraakt ofzo zoals sommige anderen. Zij kan het echt niet laten hè.
Ze heeft zelfs samen met Waylon een greep gedaan naar deelname aan het ESF. _O_
  maandag 3 januari 2022 @ 13:22:14 #24
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203008349
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:08 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Vind ik ook vrij raar. Heeft meegedaan aan het Songfestival nota bene. Niet dat dat een enorm succes was, maar ik schaar haar niet onder 'daar hoor je niets meer van'.
Eens, ze heeft veel verkeerde beslissingen genomen lijkt wel maar vind haar verhaal niet zo spannend.... ergens komt ze niet zo oprecht over vind ik, wellicht dat ze daarom, en door verkeerde keuzes niet de bekende grote artiest is geworden zoals ze zichzelf ziet... maar is toch aan dr zelf te verwijten
pi_203009089
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 20:02 schreef Guanabana het volgende:
Rochelle was inderdaad goed (zoals destijds ook al), maar niet per se heel veel beter dan de anderen. Leek wel alsof ze geplugd moest worden ofzo, qua reacties en hoe het in beeld werd gebracht.
Maar Rochelle zie ik zeker wel een carrière in de muziek hebben. Was destijds al fan. En je gunt het haar ook gewoon :P
pi_203009172
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:22 schreef Magica het volgende:

[..]
Maar Rochelle zie ik zeker wel een carrière in de muziek hebben. Was destijds al fan. En je gunt het haar ook gewoon :P
Zeker. Vond haar destijds al echt een heel leuke winnares, toevallig tijdje geleden nog optredens van haar teruggekeken.
Ze heeft ook best een tijdje succes gehad dus, maar denk dat ze het niet (meer) moet zoeken in die dance-achtige muziek, of wat was het. Zoals in het programma met een band komt haar talent veel beter tot zijn recht.
Koel en donker bewaren
pi_203010114
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Zeker. Vond haar destijds al echt een heel leuke winnares, toevallig tijdje geleden nog optredens van haar teruggekeken.
Ze heeft ook best een tijdje succes gehad dus, maar denk dat ze het niet (meer) moet zoeken in die dance-achtige muziek, of wat was het. Zoals in het programma met een band komt haar talent veel beter tot zijn recht.
Helemaal eens :Y
pi_203010495
Ik vond Rochelle het voor een X Factor winnares nog niet zo gek doen met jaren later nog enkele hits. Een levenslange carrière in de muziek.. nouja da's sowieso een zeldzaamheid
  maandag 3 januari 2022 @ 19:11:59 #29
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203012614
Oh ik vind dit echt een tof programma :D Die talentenjachten (zeker tot ongeveer 2010) was echt mijn jeugd O+ Dus heel benieuwd naar alle verhalen die nog gaan komen, oa ook van Alice, waar ik toen (als Ronfan :P ) een schijthekel aan had, maar als je het nu dan terugzag kan dat iemands leven wel echt verwoesten ;(

Wel jammer ergens dat hier dan toch weer een competitie-element aan vast zit :@ Vond het bekendmaken van Martijn ook heel raar? Denk dat ze dat bewust doen, maar dan kan je dat toch wel benoemen? :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203012856
Denk dat dat competitie-element wel de manier is geweest om veel deelnemers zo ver te krijgen mee te doen. Dat er toch nog iets aan over te houden valt
  zondag 9 januari 2022 @ 01:44:16 #31
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203104231
Ik vond Jennifer zeker niet de beste van aflevering 2. ik had persoonlijk gekozen voor Martijn.
Jennifer's versie van Go your own way vond ik een beetje een verkrachting van het nummer.
pi_203104995
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 01:44 schreef Haradutas88 het volgende:
Ik vond Jennifer zeker niet de beste van aflevering 2. ik had persoonlijk gekozen voor Martijn.
Jennifer's versie van Go your own way vond ik een beetje een verkrachting van het nummer.
Ik was verbijsterd. Vond haar de slechtste van de avond.
Hind heeft iets onoprechts. Die verbouwde kop irriteert en wat ze ook doet, ze zingt altijd kutnummers. Nu ook.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
  zondag 9 januari 2022 @ 11:20:00 #33
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203107030
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 01:44 schreef Haradutas88 het volgende:
Ik vond Jennifer zeker niet de beste van aflevering 2. ik had persoonlijk gekozen voor Martijn.
Jennifer's versie van Go your own way vond ik een beetje een verkrachting van het nummer.
Ik vond Martijn ook het beste!

En dat verhaal van Anja ;( O+ Dat vind ik het mooiste aan het programma, dat het ook een persoonlijke overwinning is om daar weer te gaan staan
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203108851
Leuk dat Martijn van K-Otic meedeed, was vroeger echt idolaat van hem als 12-jarige :')
Vond alleen zijn verhaal wel summier. Ik weet dat hij op een gegeven moment helemaal klaar was met K-Otic en het soort muziek dat ze moesten maken maar daar is helemaal niets over verteld. Ook wat hij daarna heeft gedaan vond ik allemaal wat vaag en algemeen blijven.

Overigens was en ben ik totaal geen fan van zijn zang :@ Verbaast me ook nogal dat mensen hier voor Martijn hadden gekozen, ik vond het niet zoveel, is nooit echt een super zanger geweest. Het leek ook net alsof Waylon (en de rest) er weinig aan vond, hij ging uiteindelijk maar iets zeggen over hoe dapper het van hem was dat hij gekozen had voor Nashville en voor dit nummer. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Guanabana op 09-01-2022 13:59:34 ]
Koel en donker bewaren
pi_203108902
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 08:00 schreef Injetta het volgende:
Hind heeft iets onoprechts. Die verbouwde kop irriteert en wat ze ook doet, ze zingt altijd kutnummers. Nu ook.
Ze heeft echt iets naars ja. Hoe ze praat, hoe ze eruitziet, alles.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter zondag 9 januari 2022 @ 13:47:45 #36
87554 Cee
Welluk?
pi_203108916
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:46 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ze heeft echt iets naars ja. Hoe ze praat, hoe ze eruitziet, alles.
Ik was destijds ook een van de mensen die juichten toen Jim naar de finale ging. :@

Vond overigens de keuze voor de winnaar van deze aflevering echt vreemd.
pi_203109358
Net als vorige week had ik nu weer het idee dat de winnaar soort van geplugd moest worden. Rochelle was ook niet per se de beste van allemaal, maar daar zag je ook die verrukte shots van de deelnemers en Martijn, en nu met Jennifer weer. Komt vrij nep over.

Vond ook vrij weinig aan haar optreden. Vind haar zang heel beperkt.
Koel en donker bewaren
pi_203111462
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 13:43 schreef Guanabana het volgende:
Leuk dat Martijn van K-Otic meedeed, was vroeger echt idolaat van hem als 12-jarige :')
Vond alleen zijn verhaal wel summier. Ik weet dat hij op een gegeven moment helemaal klaar was met K-Otic en het soort muziek dat ze moesten maken maar daar is helemaal niets over verteld. Ook wat hij daarna heeft gedaan vond ik allemaal wat vaag en algemeen blijven.

Overigens was en ben ik totaal geen fan van zijn zang :@ Verbaast me ook nogal dat mensen hier voor Martijn hadden gekozen, ik vond het niet zoveel, is nooit echt een super zanger geweest. Het leek ook net alsof Waylon (en de rest) er weinig aan vond, hij ging uiteindelijk maar iets zeggen over hoe dapper het van hem was dat hij gekozen had voor Nashville en voor dit nummer. :D
Vanaf 7:00 :
pi_203112114
quote:
Ja weet ik, die heb ik vorige week gekeken. Daarom vond ik het in dit programma zo summier.

Maar dat vond ik bij sommige anderen ook wel. Ik vind het een beetje vlees noch vis qua is het nou een soort 'praten over wat we hebben meegemaakt' of 'we gaan nog een keer een goed optreden laten zien'.

Verder leuk programma hoor :P
Koel en donker bewaren
pi_203112866
quote:
0s.gif Op zondag 9 januari 2022 17:07 schreef Guanabana het volgende:

[..]
Ja weet ik, die heb ik vorige week gekeken. Daarom vond ik het in dit programma zo summier.

Maar dat vond ik bij sommige anderen ook wel. Ik vind het een beetje vlees noch vis qua is het nou een soort 'praten over wat we hebben meegemaakt' of 'we gaan nog een keer een goed optreden laten zien'.

Verder leuk programma hoor :P
Klopt. Zei ik eerder ook al idd. 7 mensen per uitzending is stiekem ook wel veel, met alleen de liedjes is je halve uitzending al gevuld.
  Miss 200.000.000! woensdag 12 januari 2022 @ 10:05:47 #41
367000 roos94
pi_203150605
Ik kijk alleen de gesprekjes, vind het wel leuk om te zien wat er met die mensen is gebeurd. Dat zanggedoe mag er wel uit wat mij betreft dat skippen we
pi_203214073
Wat kiezen ze toch rare optredens als winnaar. Nu dat vreselijke rocknummer. Die verhalen zijn eigenlijk het meest interessant. Dat zingen hoeft van mij niet zo
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_203221685
Die Robin _O- Er is met zijn uitspraak wat het heel erg mutserig maakte. Ik denk niet dat Nederlandstalig iets voor hem is.
Koel en donker bewaren
pi_203221886
Sorry, maar Rachel die haar bek lippen heeft laten opspuiten, het ziet er niet uit, waarom toch. :N

Het pleit wel heel erg voor haar dat ze Coat Of Many Colors zingt _O_
Verder zit ze wel altijd erg in mijn irritatie somehow.
Koel en donker bewaren
  zondag 16 januari 2022 @ 16:18:34 #45
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203222744
quote:
10s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Die Robin _O- Er is met zijn uitspraak wat het heel erg mutserig maakte. Ik denk niet dat Nederlandstalig iets voor hem is.
Nee ik vond het ook een beetje suf _O-

En verder eens met wat betreft Rachel, maar volgens mij is ze gewoon extreem onzeker. En dat is ergens ook wel een beetje zielig? :@ Vond het wel leuk dat ze het NSF lieten zien :D

En David Dam :9~ O+ Die vond ik echt heel leuk :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 16 januari 2022 @ 16:19:10 #46
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203222758
En ook wel grappig dat er meerdere van hetzelfde project soms ook bijzitten. We hebben Ehsan al van Men2B gehad, en Nils ook al in het publiek gespot :Y

En half K-otic _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203222962
Ja ik denk dat uit het verhaal van Rachel wel bleek waarom ze wat dingen heeft 'laten doen'.
Vind t zelf ook niet 'nodig' maar wel sneu dat ze nu vervolgens daar weer alle kritiek over krijgt
pi_203228871
Lol .
Leeft jurylid Stacy Rookhuizen nog?

Zag haar voorbijkomen in archiefbeelden.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203332128
Niemand meer die post over dit programma? :P

Leuk dat Stefan van K-Otic meedeed, is echt een leuke grappige gast. Alleen jammer dat er zo enorm snel over die verslaving heengeluld werd, is nagenoeg niets over gezegd.
Blijft op die manier toch wel een vlees noch vis programma, zoals ik vorige keer al zei. (Zijn optreden was wel gaaf!)
Koel en donker bewaren
  zondag 23 januari 2022 @ 15:19:43 #50
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203332730
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 14:49 schreef Guanabana het volgende:
Niemand meer die post over dit programma? :P

Leuk dat Stefan van K-Otic meedeed, is echt een leuke grappige gast. Alleen jammer dat er zo enorm snel over die verslaving heengeluld werd, is nagenoeg niets over gezegd.
Blijft op die manier toch wel een vlees noch vis programma, zoals ik vorige keer al zei. (Zijn optreden was wel gaaf!)
Ja ik kijk een week vooruit dus kan er weinig over zeggen :P

Maar kijk braaf O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 23 januari 2022 @ 15:20:56 #51
403253 Meke
after all this time? always.
pi_203332758
Maar verder ben ik het wel eens met je, eigenlijk is het human interest gedeelte het meest interessant, en daar gaan ze snel doorheen. Maar ik vind de verhalen soms ook wel heel erg verschillen. Bijvoorbeeld zo'n Stefan die er helemaal doorheen zit, en andere mensen die echt nare ervaringen hebben -O- En een Hind waarbij het - op corona na - eigenlijk wel redelijk voor de wind gaat op dit moment. Vind ik toch niet helemaal hetzelfde ofzo?
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_203332898
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:20 schreef Meke het volgende:
Maar verder ben ik het wel eens met je, eigenlijk is het human interest gedeelte het meest interessant, en daar gaan ze snel doorheen. Maar ik vind de verhalen soms ook wel heel erg verschillen. Bijvoorbeeld zo'n Stefan die er helemaal doorheen zit, en andere mensen die echt nare ervaringen hebben -O- En een Hind waarbij het - op corona na - eigenlijk wel redelijk voor de wind gaat op dit moment. Vind ik toch niet helemaal hetzelfde ofzo?
Het format komt er niet helemaal uit of zo.
Misschien moesten ze wat minder kandidaten per aflevering doen zodat ze wat langer de tijd hadden voor die gesprekken? Je merkt nu dat er echt enorm veel geknipt en geplakt wordt. Gesprek met Waylon, gesprek met de groep, gesprek met Martijn. En dan nog voelt het alsof ze bij sommige kandidaten veel laten liggen.
Dat verhaal van Stefan, en vooral dat van Yuli was heel erg heftig, maar het blijft soms wat vaag en kort.
Koel en donker bewaren
pi_203333458
Pff, weer heeft degene gewonnen waar ik het minste aan vond, Jim :')
Koel en donker bewaren
  Miss 200.000.000! zondag 23 januari 2022 @ 23:09:13 #54
367000 roos94
pi_203339750
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 15:59 schreef Guanabana het volgende:
Pff, weer heeft degene gewonnen waar ik het minste aan vond, Jim :')
Ja idd. Rare keuzes vaak

Melissa snapte ik ook helemaal niet
pi_203351178
Leuk programma :)
Zeker ook omdat ik me de meeste kandidaten nog wel kan herinneren van vroeger.

Verder wel eens dat de winnaars meestal niet heel logisch zijn. Voelt ook een beetje overbodig.
pi_203528835
Soldier On van Jennifer was wel O+
pi_203536643
Ik heb mezelf al gespoilerd omdat ik wilde weten wie de winnaar is. Nou, vind daar dus niks aan. Vond hem het hele programma enorm hautain en arrogant erbij zitten.
Ga de aflevering ook niet kijken, want het ging mij meer om de gesprekken dan om de optredens dus ik geloof het verder wel.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')