abonnement Unibet Coolblue
pi_202979628
quote:
Fietsers vinden drie zwaargewonde vrouwen in autowrak Twello



Fietsers hebben vanochtend vroeg net buiten Twello een autowrak aangetroffen waarin drie zwaargewonde vrouwen lagen. Hulpdiensten hebben de vrouwen uit het wrak gehaald en overgebracht naar ziekenhuizen in Deventer en Apeldoorn.

De drie waren zelf niet in staat 112 te bellen, meldt RTV Oost. Het is onduidelijk hoelang ze al in de auto lagen voordat ze werden gevonden.

De fietsers vonden de gecrashte auto vanochtend om 05.15 uur, op een bosweg net buiten Twello. De zwaargewonde inzittenden bleken twee vrouwen uit Twello en een uit het nabijgelegen Deventer. Volgens onbevestigde berichten hadden ze geen gordel om.

In de auto werden ook een lachgastank en een aantal ballonnen aangetroffen. De politie onderzoekt of sprake was van rijden onder invloed. Bij de bestuurster zijn in het ziekenhuis diverse drugs- en alcoholtests afgenomen. De politie heeft de mobiele telefoons van de drie in beslag genomen.

Ik heb een behoorlijke deja-vu met een paar maanden terug, ook in het oosten van het land. Dat was zo niet nog bizarder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Alpha0 op 01-01-2022 17:17:26 ]
  Spellchecker zaterdag 1 januari 2022 @ 16:58:41 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zaterdag 1 januari 2022 @ 17:00:49 #3
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_202979696
quote:
De politie onderzoekt of sprake was van rijden onder invloed.
lol
pi_202979787
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:58 schreef maily het volgende:
:{
Ja, dit dus.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 17:14:31 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_202979853
Vreemde kop. Is het nieuws nou dat er een ongeluk gebeurd is, of dat die fietsers de auto aantroffen?
pi_202979887
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 16:53 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Ik heb een behoorlijke deja-vu met een paar maanden terug, ook in het oosten van het land. Dat was zo niet nog bizarder.
Wat dan?

Dit is niet zo bizar. Met lachgas op rijden en in een ongeluk verzeild raken en gevonden worden. Ze hadden ook ergens in het water kunnen liggen.
pi_202979899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:17 schreef Nober het volgende:

[..]
Wat dan?

Dit is niet zo bizar. Met lachgas op rijden en in een ongeluk verzeild raken en gevonden worden. Ze hadden ook ergens in het water kunnen liggen.
Nee maar ze liggen er wel al een tijdje. Is toch bizar?
pi_202979916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:14 schreef BasEnAad het volgende:
Vreemde kop. Is het nieuws nou dat er een ongeluk gebeurd is, of dat die fietsers de auto aantroffen?
Wees blij dat het geen voetballers waren,anders werd dat weer uit en ten treure benadrukt.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 1 januari 2022 @ 17:32:06 #9
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202980042
Ergens vind ik het zielig en aan de andere kant heb ik er geen spatje medelijden mee. Nu rammen ze een boom, maar ze kunnen ook jou of je naaste rammen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202980043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:18 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
Nee maar ze liggen er wel al een tijdje. Is toch bizar?
Niet bekend hoe laat het gebeurd is.
pi_202980074
Totaal geen medelijden mee. Compleet gestoorde egoïsten om met lachgas op te gaan autorijden.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 zaterdag 1 januari 2022 @ 17:41:00 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202980126
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:35 schreef dexamfetamine het volgende:
Totaal geen medelijden mee. Compleet gestoorde egoïsten om met lachgas op te gaan autorijden.
Nee, maar mijn menselijke kant vind het triest dat ondanks hun onverantwoordelijk gedrag ze (waarschijnlijk) een tijdje hebben liggen creperen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202980141
Goed begin van het jaar voor de vrouwen. Hopelijk komen ze er zonder blijvende schade vanaf.

Buiten dat lachgas een ontzettend paupermiddel is, veel te kort en te heftig werkt, moet je wel echt een randjosti zijn om het tijdens het rijden te gebruiken. Je moet sowieso niet onder invloed rijden maar als je er dan toch voor kiest om het wel te doen is dit middel wel een heel slechte keuze.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202980175
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Goed begin van het jaar voor de vrouwen. Hopelijk komen ze er zonder blijvende schade vanaf.

Buiten dat lachgas een ontzettend paupermiddel is, veel te kort en te heftig werkt, moet je wel echt een randjosti zijn om het tijdens het rijden te gebruiken. Je moet sowieso niet onder invloed rijden maar als je er dan toch voor kiest om het wel te doen is dit middel wel een heel slechte keuze.
En dan ook nog eens zonder gordel.
pi_202980194
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:45 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
En dan ook nog eens zonder gordel.
Ja, dat ook nog eens....
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202980232
Gingen ze na de crash wel door met ballonnen?
pi_202980488
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:51 schreef SOG het volgende:
Gingen ze na de crash wel door met ballonnen?
Niet nodig, ze waren compleet van de wereld.
pi_202980497
Als er lachgasflessen gevonden worden in een autowrak, wil nog niet zeggen dat de bestuurster dat dan ook gebruikt heeft.
pi_202980654
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:14 schreef Idisrom het volgende:
Als er lachgasflessen gevonden worden in een autowrak, wil nog niet zeggen dat de bestuurster dat dan ook gebruikt heeft.
klopt ,de bestuurder kan ook gevlucht zijn of gevlucht zijn en een passagier op de bestuurderstoel geplaatst hebben.... tja, je weet het niet he....
Ze kunnen ook het lachgas gebruikt hebben of willen gebruiken voor een slagruimspuit
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_202980702
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt ,de bestuurder kan ook gevlucht zijn of gevlucht zijn en een passagier op de bestuurderstoel geplaatst hebben.... tja, je weet het niet he....
Ze kunnen ook het lachgas gebruikt hebben of willen gebruiken voor een slagruimspuit
Als je de OP leest, dan zie je dat de bestuurster ook zwaargewond is geraakt, maar niet dat de oorzaak bij haar door drank, drugs of lachgasgebruik is. Dat wordt nog onderzocht.
Wel hadden alle drie geen gordel om.
pi_202980713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
klopt ,de bestuurder kan ook gevlucht zijn of gevlucht zijn en een passagier op de bestuurderstoel geplaatst hebben.... tja, je weet het niet he....
Ze kunnen ook het lachgas gebruikt hebben of willen gebruiken voor een slagruimspuit
Ok ok!

Geloof je wel in het bestaan van een bob met dronken passagiers in de auto?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 18:55:35 #22
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_202980884
Het lachgas was natuurlijk voor de auto bedoeld als extra TURBOOO!!!... prak...
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_202980990
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]
lol
Nee joh, die flessen lachgas waren bedoeld voor een avondje Fast & the Furious door de wijk :')
pi_202981057
Drie Boerinnen en een Auto
pi_202981292
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:07 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nee joh, die flessen lachgas waren bedoeld voor een avondje Fast & the Furious door de wijk :')
Of misschien zat Siswet in de auto met de lachgasfles te spelen.
pi_202981529
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Als je de OP leest, dan zie je dat de bestuurster ook zwaargewond is geraakt, maar niet dat de oorzaak bij haar door drank, drugs of lachgasgebruik is. Dat wordt nog onderzocht.
Wel hadden alle drie geen gordel om.
Ook dat laatste is nog onduidelijk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_202982761
Vrouwen aan het stuur, het blijft een lastig verhaal.
pi_202983125
Heb ook wel is naast het stuur gezeten toen iemand lachgas gebruikte tijdens het autorijden. Nooit bij stil gestaan dat dit zo gevaarlijk was. Dit was 2/3 jaar terug.

Zelf ben ik al 1,5 jaar gestopt met lachgas. Als ik het gebruik voelt het alsof ik een hardaanval krijg en alsof ik tijdelijk aan het trippen ben. In het begin toen ik het gebruikte kreeg ik lachkicks en eurofie… is de kwaliteit de laatste jaren slechter of reageer ik slecht?

Al die nieuwsberichten van de laatste tijd zijn wel een eye opener voor mij. Heb twee kleine kinderen die ik graag wil zien opgroeien.

Voor alle mensen die hier heel hard over oordelen, je hebt vaak geen idee hoe gevaarlijk je bezig ben, je stapt bij iemand in de auto waar je vanuit gaat dat die gene het wel aankan. Dit is erg dom en naief maar wel de realiteit! Dan heb je ook nog te maken met groepsdruk. Al je vrienden gaan nog door naar het leuke feestje dus stap je ook maar in.
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:14:39 #29
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202986775
Het is belachelijk dat het nog steeds niet verboden is.

quote:
In een Kamerbrief laten demissionair minister Ferd Grapperhaus (Justitie) en staatssecretaris Paul Blokhuis (Volksgezondheid) weten dat de kosten voor de handhaving van het verbod niet binnen de begroting van het ministerie van Justitie en Veiligheid passen. Ze schuiven de beslissing daarom door naar het nieuwe kabinet
.

Om budgetaire redenen.

https://www.nu.nl/binnenl(...)op-zich-wachten.html
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 2 januari 2022 @ 01:31:27 #30
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202989218
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 21:09 schreef Mintymintyy het volgende:
Heb ook wel is naast het stuur gezeten toen iemand lachgas gebruikte tijdens het autorijden. Nooit bij stil gestaan dat dit zo gevaarlijk was. Dit was 2/3 jaar terug.

Zelf ben ik al 1,5 jaar gestopt met lachgas. Als ik het gebruik voelt het alsof ik een hardaanval krijg en alsof ik tijdelijk aan het trippen ben. In het begin toen ik het gebruikte kreeg ik lachkicks en eurofie… is de kwaliteit de laatste jaren slechter of reageer ik slecht?

Al die nieuwsberichten van de laatste tijd zijn wel een eye opener voor mij. Heb twee kleine kinderen die ik graag wil zien opgroeien.

Voor alle mensen die hier heel hard over oordelen, je hebt vaak geen idee hoe gevaarlijk je bezig ben, je stapt bij iemand in de auto waar je vanuit gaat dat die gene het wel aankan. Dit is erg dom en naief maar wel de realiteit! Dan heb je ook nog te maken met groepsdruk. Al je vrienden gaan nog door naar het leuke feestje dus stap je ook maar in.
In het begin kreeg je lachkicks en euforie, daarna het gevoel van een hartaanval en trippen. 1,5 jaar gestopt en 2/3 jaar terug naast iemand gezeten die het gebruikte tijdens het autorijden. Pas door de berichten van de laatste tijd besef je dat het zo gevaarlijk is. Maar op dat moment was je dus bekend met de effecten, dan is het toch niet zo heel moeilijk om te bedenken dat dat gevaarlijk is?

Ik oordeel niet en snap je verhaal m.b.t. groepsdruk ook nog wel, maar ik kan me alleen niet voorstellen dat je toen niet kon vermoeden dat het gevaarlijk is gezien de effecten die het op jezelf had.

Daarnaast snap ik echt niet dat iemand achter het stuur lachgas gebruikt. Elke vorm van onder invloed rijden is zeer kwalijk, maar deze vind ik met afstand de debielste. Als je dronken achter het stuur kruipt, is dat meestal het resultaat van wat je daarvoor allemaal naar binnen hebt gewerkt. De staat van dronkenschap duurt een aantal uur en kun je niet direct opheffen. Je hoort weinig dat mensen achter het stuur gaan zitten en dan zo snel mogelijk een flesje wodka wegtikken om tijdens het rijden dronken te worden.

Ook XTC duurt een paar uur (afhankelijk van de hoeveelheid pillen die je neemt) en zijn de meeste mensen doorgaans op een feest zelf of voorafgaand. Dus je stapt al waus de auto in op de heenweg of je bent nog waus op de terugweg. Als je een pil neemt tijdens het rijden, duurt het meestal nog een half uurtje voordat hij inslaat.

Stoned zijn duurt ook enkele uren, maar werkt vrij snel. Daarvan zou het nog kunnen dat je achter het stuur gaat zitten, dan je joint opsteekt en tijdens het rijden stoned wordt voor de komende paar uur.

Lachgas werkt echter maar een of twee minuten. Het effect is vrij heftig, maar dus ook weer snel verdwenen. Als je dat tijdens het rijden doet, gebruik je het dus willens en wetens voor die activiteit, het rijden zelf. Je kunt niet alvast in een bepaalde staat raken voor de rest van de avond, of daarin terugkeren van een feest. Je moet om de paar minuten een dosis nemen om kort in die staat te raken. Nogmaals: elke vorm van onder invloed rijden is kwalijk, maar dat je tijdens het rijden steeds bewust kortstondig in zo'n staat van afwezigheid wilt komen, vind ik echt onbegrijpelijk.
pi_202989284
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
In het begin kreeg je lachkicks en euforie, daarna het gevoel van een hartaanval en trippen. 1,5 jaar gestopt en 2/3 jaar terug naast iemand gezeten die het gebruikte tijdens het autorijden. Pas door de berichten van de laatste tijd besef je dat het zo gevaarlijk is. Maar op dat moment was je dus bekend met de effecten, dan is het toch niet zo heel moeilijk om te bedenken dat dat gevaarlijk is?

Ik oordeel niet en snap je verhaal m.b.t. groepsdruk ook nog wel, maar ik kan me alleen niet voorstellen dat je toen niet kon vermoeden dat het gevaarlijk is gezien de effecten die het op jezelf had.

Daarnaast snap ik echt niet dat iemand achter het stuur lachgas gebruikt. Elke vorm van onder invloed rijden is zeer kwalijk, maar deze vind ik met afstand de debielste. Als je dronken achter het stuur kruipt, is dat meestal het resultaat van wat je daarvoor allemaal naar binnen hebt gewerkt. De staat van dronkenschap duurt een aantal uur en kun je niet direct opheffen. Je hoort weinig dat mensen achter het stuur gaan zitten en dan zo snel mogelijk een flesje wodka wegtikken om tijdens het rijden dronken te worden.

Ook XTC duurt een paar uur (afhankelijk van de hoeveelheid pillen die je neemt) en zijn de meeste mensen doorgaans op een feest zelf of voorafgaand. Dus je stapt al waus de auto in op de heenweg of je bent nog waus op de terugweg. Als je een pil neemt tijdens het rijden, duurt het meestal nog een half uurtje voordat hij inslaat.

Stoned zijn duurt ook enkele uren, maar werkt vrij snel. Daarvan zou het nog kunnen dat je achter het stuur gaat zitten, dan je joint opsteekt en tijdens het rijden stoned wordt voor de komende paar uur.

Lachgas werkt echter maar een of twee minuten. Het effect is vrij heftig, maar dus ook weer snel verdwenen. Als je dat tijdens het rijden doet, gebruik je het dus willens en wetens voor die activiteit, het rijden zelf. Je kunt niet alvast in een bepaalde staat raken voor de rest van de avond, of daarin terugkeren van een feest. Je moet om de paar minuten een dosis nemen om kort in die staat te raken. Nogmaals: elke vorm van onder invloed rijden is kwalijk, maar dat je tijdens het rijden steeds bewust kortstondig in zo'n staat van afwezigheid wilt komen, vind ik echt onbegrijpelijk.
ik verwacht daarom ook een andere uitleg, kijk eens naar die weg. Ik vermoed dat er een dier de weg overstak.
  zondag 2 januari 2022 @ 01:58:08 #32
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202989339
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
ik verwacht daarom ook een andere uitleg, kijk eens naar die weg. Ik vermoed dat er een dier de weg overstak.
Zou kunnen. Mijn reactie was slechts op de inhoud van de post die ik quotte, het is nu helemaal niet zeker of de bestuurster van de auto onder invloed van lachgas was. :)
pi_202989377
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:58 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zou kunnen. Mijn reactie was slechts op de inhoud van de post die ik quotte, het is nu helemaal niet zeker of de bestuurster van de auto onder invloed van lachgas was. :)
Gezien het tijdstip zijn oververmoeid en afgeleid ook nog opties.

Ik vind dit type auto ongelukken altijd heftig.
  zondag 2 januari 2022 @ 02:23:54 #34
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_202989404
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gezien het tijdstip zijn oververmoeid en afgeleid ook nog opties.

Ik vind dit type auto ongelukken altijd heftig.
Eens, zeker gezien de berichtgeving dat het wrak om 05:15 is aangetroffen en nog niet bekend is hoe lang ze daar zwaargewond in vastzaten zonder zelf in staat te zijn om hulpdiensten te bellen.

Ik hoop dat dat van korte duur is geweest en ze voornamelijk buiten westen waren, hoe raar dat ook mag klinken. Om volledig bij bewustzijn en met zwaar letsel vast te zitten in een wrak op een afgelegen weg zonder de mogelijkheid om hulp in te roepen lijkt me extra traumatisch. :{
pi_202990262
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 02:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gezien het tijdstip zijn oververmoeid en afgeleid ook nog opties.

Ik vind dit type auto ongelukken altijd heftig.
Ja hoor. Er ligt een lachgastank, en ballonnen in de auto.

"Er stak waarschijnlijk een dier over"
Geloof je het zelf?

Als je je lachgas per tank inkoopt ben je gewoon een zware gebruiker. Dat is waarschijnlijk de reden van het ongeluk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202990407
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja hoor. Er ligt een lachgastank, en ballonnen in de auto.

"Er stak waarschijnlijk een dier over"
Geloof je het zelf?

Als je je lachgas per tank inkoopt ben je gewoon een zware gebruiker. Dat is waarschijnlijk de reden van het ongeluk.
Nee, als die tank in kofferbak lag niet, we weten ook niet of het wel haar auto was.
pi_202990457
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:32 schreef Straatcommando. het volgende:
Ergens vind ik het zielig en aan de andere kant heb ik er geen spatje medelijden mee. Nu rammen ze een boom, maar ze kunnen ook jou of je naaste rammen.
De mogelijkheid bestaat ook nog dat de inzittende niet wisten dat de bestuurder onder invloed was. Of dat juist de inzittende gebruikte en de bestuurder had gezegd nuchter te blijven. Er zijn nog best wat mogelijkheden waardoor het toch vooral een treurig incident is.
pi_202990460
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, als die tank in kofferbak lag niet, we weten ook niet of het wel haar auto was.
Mensen die lachgas per tank inkopen leggen die niet in de kofferbak. Die willen iedere 5 minuten aan hun ballonnetje lurken.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_202990492
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Mensen die lachgas per tank inkopen leggen die niet in de kofferbak. Die willen iedere 5 minuten aan hun ballonnetje lurken.
Dat is evident aan lachgas. Want het effect is maar heel even. Wil je het dus een avondje leuk hebben, moet je constant aan die ballonnen lurken. Daarom is het ook zo slecht voor je. Want je MOET heel veel gebruiken, om het lang gezellig te hebben.
pi_202990558
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja hoor. Er ligt een lachgastank, en ballonnen in de auto.

"Er stak waarschijnlijk een dier over"
Geloof je het zelf?

Als je je lachgas per tank inkoopt ben je gewoon een zware gebruiker. Dat is waarschijnlijk de reden van het ongeluk.
Dat betekent toch niet dat de bestuurder ook aan het gebruiken was?
pi_202990637
quote:
10s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Dat betekent toch niet dat de bestuurder ook aan het gebruiken was?
Nee zeker niet. Maar we hebben de volgende feiten:

- de bestuurder heeft de auto om een boom gevouwen.
- Er lag een tank lachgas en ballonnen in de auto.

Vervolgens trekt Ootjekatootje de conclusie: "er zal wel een dier hebben overgestoken"

Daar reageerde ik op. Als ik mijn geld moet zetten op een overstekend dier of ballonnetje lurken achter het stuur dan zet ik het op het laatste.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zondag 2 januari 2022 @ 09:57:36 #42
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_202990655
Vooral de allochtone medemens vind dit gebruiken achter het stuur geweldig. Is echt een ding in die cultuur. Internet staat er vol mee met dat soort filmpjes.
pi_202991554
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee zeker niet. Maar we hebben de volgende feiten:

- de bestuurder heeft de auto om een boom gevouwen.
- Er lag een tank lachgas en ballonnen in de auto.

Vervolgens trekt Ootjekatootje de conclusie: "er zal wel een dier hebben overgestoken"

Daar reageerde ik op. Als ik mijn geld moet zetten op een overstekend dier of ballonnetje lurken achter het stuur dan zet ik het op het laatste.
Klopt, ik denk precies andersom. Ben nu wel benieuwd naar de echte oorzaak.
pi_202991612
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:41 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee, maar mijn menselijke kant vind het triest dat ondanks hun onverantwoordelijk gedrag ze (waarschijnlijk) een tijdje hebben liggen creperen.
Misschien leren ze er van. Geen medelijden mee. Als ze jouw kind of vrouw aanrijden, laat je dan ook nog je menselijke kant spreken?
  zondag 2 januari 2022 @ 16:55:03 #45
391904 dexamfetamine
Om te studeren
pi_202995663
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 09:57 schreef RamboDirk het volgende:
Vooral de allochtone medemens vind dit gebruiken achter het stuur geweldig. Is echt een ding in die cultuur. Internet staat er vol mee met dat soort filmpjes.
iess raciess!! :') maar je hebt gewoon gelijk. Alcohol is zogenaamd haram dan maar lachgas in de auto :')

Zelfde volk die McDonalds op de parkeerplaats gaan opeten en het afval gewoon uit het raam flikkert
pi_202998232
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 01:31 schreef Repentless het volgende:

[..]
In het begin kreeg je lachkicks en euforie, daarna het gevoel van een hartaanval en trippen. 1,5 jaar gestopt en 2/3 jaar terug naast iemand gezeten die het gebruikte tijdens het autorijden. Pas door de berichten van de laatste tijd besef je dat het zo gevaarlijk is. Maar op dat moment was je dus bekend met de effecten, dan is het toch niet zo heel moeilijk om te bedenken dat dat gevaarlijk is?

Ik oordeel niet en snap je verhaal m.b.t. groepsdruk ook nog wel, maar ik kan me alleen niet voorstellen dat je toen niet kon vermoeden dat het gevaarlijk is gezien de effecten die het op jezelf had.

Daarnaast snap ik echt niet dat iemand achter het stuur lachgas gebruikt. Elke vorm van onder invloed rijden is zeer kwalijk, maar deze vind ik met afstand de debielste. Als je dronken achter het stuur kruipt, is dat meestal het resultaat van wat je daarvoor allemaal naar binnen hebt gewerkt. De staat van dronkenschap duurt een aantal uur en kun je niet direct opheffen. Je hoort weinig dat mensen achter het stuur gaan zitten en dan zo snel mogelijk een flesje wodka wegtikken om tijdens het rijden dronken te worden.

Ook XTC duurt een paar uur (afhankelijk van de hoeveelheid pillen die je neemt) en zijn de meeste mensen doorgaans op een feest zelf of voorafgaand. Dus je stapt al waus de auto in op de heenweg of je bent nog waus op de terugweg. Als je een pil neemt tijdens het rijden, duurt het meestal nog een half uurtje voordat hij inslaat.

Stoned zijn duurt ook enkele uren, maar werkt vrij snel. Daarvan zou het nog kunnen dat je achter het stuur gaat zitten, dan je joint opsteekt en tijdens het rijden stoned wordt voor de komende paar uur.

Lachgas werkt echter maar een of twee minuten. Het effect is vrij heftig, maar dus ook weer snel verdwenen. Als je dat tijdens het rijden doet, gebruik je het dus willens en wetens voor die activiteit, het rijden zelf. Je kunt niet alvast in een bepaalde staat raken voor de rest van de avond, of daarin terugkeren van een feest. Je moet om de paar minuten een dosis nemen om kort in die staat te raken. Nogmaals: elke vorm van onder invloed rijden is kwalijk, maar dat je tijdens het rijden steeds bewust kortstondig in zo'n staat van afwezigheid wilt komen, vind ik echt onbegrijpelijk.
Iedereen reageert natuurlijk anders op alcohol of drugs. De effecten van lachgas zijn pas de laatste twee jaar echt aan het licht, er werd naar mijn idee eerst nooit zoveel over gesproken.

Toen ik in aanraking kwam met ballonnen woonde ik in het buitenland en was 3 ballonnen de max voor iedereen op een uitgaansavond. Terug in Nederland schrok ik ervan dat mensen 40/50 ballonnen op een avond namen.

Verder zal ik nu nooit meer een ballon nemen, want bij mij heeft een negatief effect.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')