Ja heerlijk is dat. Heb je niet altijd de neiging om gewoon in je woonkamer te gaan zitten? Dat heb ik wel. Ik zie mezelf echt niet in een aparte kamer zitten. Vroegah had ik ook een hobbykamer, heb er 3x gezeten ofzo, zit veel liever in de reuring van de woonkamer denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap ik... mijn hobbykamer heeft een acht personen eettafel als bureau... dus dat probleem heb ik niet
Nee de woonkamer is voor schermstaren en puzzelenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat. Heb je niet altijd de neiging om gewoon in je woonkamer te gaan zitten? Dat heb ik wel. Ik zie mezelf echt niet in een aparte kamer zitten. Vroegah had ik ook een hobbykamer, heb er 3x gezeten ofzo, zit veel liever in de reuring van de woonkamer denk ik.
Ja das waar. Zou kunnen, iedereen z'n voorkeuren natuurlijk haha. Ik moet nog eens naar IKEA of online bestellen. Even een Kallax van 2 hoog erbij. Naast de Kallax van 3 hoog. Dan kan daar wat extra spul in.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee de woonkamer is voor schermstaren en puzzelen
En geen grote tafel daar
In de keuken wel een grote tafel, maar dat is de keuken
Ik ben dol op mijn hobbykamer en zit er de hele dag
Misschien omdat ik alleen ben? Dan maakt het niet uit dat de hobbykamer een aparte plek is?
Elke ruimte bij mij heeft echt een specifieke functie
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja das waar. Zou kunnen, iedereen z'n voorkeuren natuurlijk haha. Ik moet nog eens naar IKEA of online bestellen. Even een Kallax van 2 hoog erbij. Naast de Kallax van 3 hoog. Dan kan daar wat extra spul in.
En maandag eindelijk m'n vaste trap naar zolder.
Ach we hebben het over de plek waarop we bezig zijn met potlodenquote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:22 schreef Donna het volgende:
Dat was heel random. Ik dacht nog een beetje dat we in de SC zaten haha. Nouja, Dot is niet zo streng.
Super cool! En niet miepen over die sterren, die maken het afquote:Op zondag 11 mei 2025 13:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb net even de Galaxy background geoefend. Vind het wel tof (let niet op de crappy sterren)
[ afbeelding ]
En ik ben vergeten te schrijven welke kleuren ik gebruikt heb, ook lekker handig![]()
Stabilo misschien?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de categorie domme vragen en offtopic: voor het zoontje van een vriendin heb ik een kleurboek gekocht en ik zoek budgetkleurpoten (liefst een lekkere grote doos). Ze hoeven niet perfect te zijn, maar wel wat meer kleur geven dan die van de action.
Heeft iemand tips?
Bruynzeel oid?
En nu weer over naar de volwassenen, sorry!
Doet me een beetje denken aan zo'n "polly pocket " van vroeger.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kleur ook af en toe.![]()
[ afbeelding ]
Klopt, is een boek met Polly Pocket als thema.quote:Op zondag 11 mei 2025 15:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan zo'n "polly pocket " van vroeger.
Mooi gedaan
Ah dan is het boek geslaagdquote:Op zondag 11 mei 2025 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klopt, is een boek met Polly Pocket als thema.Ben nu met een paddenstoel bezig.
Stabilo wilde ik ook noemen. Voor welke leeftijd zoek je?quote:Op zondag 11 mei 2025 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
In de categorie domme vragen en offtopic: voor het zoontje van een vriendin heb ik een kleurboek gekocht en ik zoek budgetkleurpoten (liefst een lekkere grote doos). Ze hoeven niet perfect te zijn, maar wel wat meer kleur geven dan die van de action.
Heeft iemand tips?
Bruynzeel oid?
En nu weer over naar de volwassenen, sorry!
Vijfjarig kindquote:Op zondag 11 mei 2025 17:48 schreef Elleska het volgende:
[..]
Stabilo wilde ik ook noemen. Voor welke leeftijd zoek je?
Stabilo Trio wordt hier door zowel mijn 2jarige als de 7jarige gebruikt. Ik heb ook de gewone zeskantige stabilo color liggen maar vooralsnog heeft mijn oudste de voorkeur voor de trio's.
Ik zit ook liever in de woonkamer dan in de hobby/werkkamer. Die kamer is meer een opslag geworden voor mijn hobby's en waar ik kan werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2025 12:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja heerlijk is dat. Heb je niet altijd de neiging om gewoon in je woonkamer te gaan zitten? Dat heb ik wel. Ik zie mezelf echt niet in een aparte kamer zitten. Vroegah had ik ook een hobbykamer, heb er 3x gezeten ofzo, zit veel liever in de reuring van de woonkamer denk ik.
Te herkenbaar dit.quote:Op maandag 12 mei 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in de woonkamer dan in de hobby/werkkamer. Die kamer is meer een opslag geworden voor mijn hobby's en waar ik kan werken.
Hahaha herkenbaar!quote:Op maandag 12 mei 2025 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit ook liever in de woonkamer dan in de hobby/werkkamer. Die kamer is meer een opslag geworden voor mijn hobby's en waar ik kan werken.
Tof! Irl?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:05 schreef TolstoiFan het volgende:
Vandaag was ik bij een workshop met Pitt Pastelpotloden van Faber Castell. Het was echt leuk. Het projectje niet afgekregen, dus ik heb de potloden, die er voor nodig waren maar gekocht.
Kan ik het project afmaken en nog een paar keer proberen en kijken of het steeds beter wordt.
Tof! Klinkt heel leerzaam, maar ook gezelligquote:Op zaterdag 17 mei 2025 21:13 schreef TolstoiFan het volgende:
Ja, was inderdaad irl. Gegeven door een vrouw, die dergelijke workshops geeft namens Faber Castell. Ik had ook al eens een workshop Polychromos bij haar gedaan. Deze workshop was wel korter (1,5 uur), maar heeft me zeker enthousiaster gemaakt voor pastelpotloden.
Ben trouwens benieuwd wat je van haar cursussen vindt. Welke heb je gekregen?quote:Op zaterdag 17 mei 2025 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Cursussen van Leontien van Vliet gekregen
Dus mijn polychromos krijgen weer aandacht
Sowieso nog twee tekeningen die ik moet inkleuren
Hoort hier niet helemaal... ach... het enige verschil is dat ik mijn eigen kleurplaat teken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |