SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Ja hiervoor postte ik nooit iets waar je een ban voor kon krijgen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus is duidelijk geradicaliseerd ja
Hopelijk brengt dit warme bad hem tot bedaren
Verstandig alternatief!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan kunnen ze volgend jaar alsnog vuurwerk afsteken. Over de vingers heenrijden lost dit op.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef Machielovic het volgende:
stukje frontpage
Eerste fapje van dit jaar gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was kort dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerste fapje van dit jaar gedaan.
Toen zaten er ook nog wel eens normale posts tussen, vandaag is het echt alleen maar dit.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hiervoor postte ik nooit iets waar je een ban voor kon krijgen.
Dat ga ik niet ontkennen!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hiervoor postte ik nooit iets waar je een ban voor kon krijgen.
WAvanBuren komt wel erg snelquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerste fapje van dit jaar gedaan.
Fixed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Iedereen die vandaag nog over vuurwerk klaagt verdient een nekschot.
Wist je dat Desmond Tutu nog een laatste bad heeft genomen?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef Tagliano het volgende:
@:maxi-mus is duidelijk geradicaliseerd ja
Hopelijk brengt dit warme bad hem tot bedaren
Niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ga ik niet ontkennen!
Alleen het herhalingsgevaar van dergelijke posts ligt wel hoog (voor mijn idee, kan ook dat ik even aan je moet wennen)
Iedereen neemt een laatste bad in principequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wist je dat Desmond Tutu nog een laatste bad heeft genomen?
Oneens.quote:
Nou zeg.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oneens.
kankermongolen met hun kutvuurwerk buiten oudejaarsavond.. Wees er maar trots op dat je erbij hoort.
Ziedendquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oneens.
kankermongolen met hun kutvuurwerk buiten oudejaarsavond.. Wees er maar trots op dat je erbij hoort.
Nou nou nou nou.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oneens.
Neuh. Wel wat katerige pubers zo te zienquote:
Ik zou ook nukkig zijn als mijn vakantie werd ingekort.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef WAvanBuren het volgende:
User @:maxi-mus is erg opstandig vandaag.
Alles beter dan de klaphamer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
User @:maxi-mus gaat zo tegen de banhamer aanlopen.
Dan zou ik zeggen dat het hoog tijd is voor nog een biertje dan verdwijnt de kater welquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh. Wel wat katerige pubers zo te zien
Over die post en het gebeuren daarachter is wel genoeg gezegd inmiddels, doen we gewoon niet. Dus nou ja, je bent gewaarschuwd, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Oh ja die post van @:fetx kon niet maar kankermongolen blijft staan.
Tyft eens op.
Dat kan prima via PM toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef wimderon het volgende:
@:Maxi-mus is bang om te eindigen met Antonio Nibali en Koentje Bouwman in de FPCL en zoekt een manier om deelname te ontlopen.
Zijn post ging daar niet over, waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over die post en het gebeuren daarachter is wel genoeg gezegd inmiddels, doen we gewoon niet. Dus nou ja, je bent gewaarschuwd, zullen we maar zeggen.
Blijft een bizarre dag voor een WK finalequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:42 schreef Szura het volgende:
@:maxi-mus rustaaaaggghhhh
Je moet het even redden tot maandagavond
Is er ook een vega-variant?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef K_uit_h het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in een broodje met Bassieworst?
[ afbeelding ]
En zichzelf.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Haalt Jelle hier een happy meal voor het gehandicapte nichtje van Shrek?
Dat moet gewoon op zaterdag of zondag inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Blijft een bizarre dag voor een WK finale.
Dat heb ik allemaal niet mee gekregen, maar hij staat wel gewoon nog op de FP.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over die post en het gebeuren daarachter is wel genoeg gezegd inmiddels, doen we gewoon niet. Dus nou ja, je bent gewaarschuwd, zullen we maar zeggen.
HAhaha.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oneens.
Bassie zijn vrouw vindt 'em heerlijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:43 schreef K_uit_h het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in een broodje met Bassieworst?
[ afbeelding ]
Okequote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's hebben gister de hele avond bij mij op de bank onder een dik kleed moeten liggen omdat ze zo bang waren.
Arme cavia's Maniquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's hebben gister de hele avond bij mij op de bank onder een dik kleed moeten liggen omdat ze zo bang waren.
Mijn kat van 18 geeft geen neuk en sliep gewoon verder. #bejaardencomagenotquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Weet je wie ook bang waren terwijl ze buiten allemaal knallen hoorden?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik vond er geen klote aan. Na 12'en heb ik mijn oordoppen zo ver mogelijk in mijn oren geduwd en het licht uitgedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Arme cavia's Mani
Hopelijk heb je wel een fijne jaarwisseling gehad
Poes en poes hier ook.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn kat van 18 geeft geen neuk en sliep gewoon verder. #bejaardencomagenot
Lekker man, ik ben uurtje of 1 ook lekker gaan pittenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vond er geen klote aan. Na 12'en heb ik mijn oordoppen zo ver mogelijk in mijn oren geduwd en het licht uitgedaan.
De persoon die de kleding deed hadden ze wel dood mogen schieten.quote:
Zo met de vuistquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
King slaat er dalijk een de vernieling in genot.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer viel het eigenlijk wel mee met het vuurwerk. Na 1 uur gebeurde er eigenlijk niets meer. Fijn
Hier in Den Helder ging het een half uurtje los en toen her en der nog wat maar was het wel klaar.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
In Deventer viel het eigenlijk wel mee met het vuurwerk. Na 1 uur gebeurde er eigenlijk niets meer. Fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |