Nou nou nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Zelfs voor jouw doen is dit een intens domme opmerking.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Beetje dom inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het gevoel dat @:maxi-mus een grens aan het opzoeken is.
Tijden zijn veranderd.quote:
Weet je wie ook steeds extremer werd nadat hij vervroegd werd vrijgelaten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie graag de grenzen verlegde van zijn land?
Toen al vrijwel dezelfde flightsquote:
Uitstekende stelling.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Iedereen die vandaag nog vuurwerk afschiet verdient een nekschot.
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggooien is ook zo zonde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Ik ga daar volledig in mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldt
Dan kunnen ze volgend jaar alsnog vuurwerk afsteken. Over de vingers heenrijden lost dit op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |