Ben nog geen uur wakker-genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een brunch is een combinatie van een laat ontbijt en een vroege middagmaaltijd.
Het is half 3.
Vies bad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even acteren dat je gaat schijten. Komop pics WARM BAD.
Warm bad. Geen schijtbad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even acteren dat je gaat schijten. Komop pics WARM BAD.
Nu Price nogquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Kim Huybrechts test positief op corona
Darter Kim Huybrechts heeft positief getest op corona. Dat bevestigde Huybrechts, die maandag in derde ronde sneuvelde tegen Gerwyn Price, in een Instagrampost. “Ik had mij het begin van 2022 anders voorgesteld. Helaas moet ik melden dat ik positief ben bevonden op corona.”
RIP Kim.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Darter Kim Huybrechts heeft positief getest op corona. Dat bevestigde Huybrechts, die maandag in derde ronde sneuvelde tegen Gerwyn Price, in een Instagrampost. “Ik had mij het begin van 2022 anders voorgesteld. Helaas moet ik melden dat ik positief ben bevonden op corona.”
Terechtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Even getwijfeld, maar nee ik ga dit geen like geven.
Omdat ik het jaar goed wil beginnen geef ik deze post wel een like.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terecht
Eigenlijk vind ik hem zelf ook niet zo leuk
Het was een observatie waar ik een beetje van gruwde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jij geilt op zwetende mannen ja?
Ik deed het wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Even getwijfeld, maar nee ik ga dit geen like geven.
Jeetje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het was een observatie waar ik een beetje van gruwde.
Wat een toeval, amaiquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
Nee ik vind het goed. Beter dan die gemiddelde darts kijker die constant de frituur aan heeft.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan mensen die een nieuw jaar 'lekker fris' willen beginnen met een Nieuwjaars duik? Ik wil dat soort mensen doodschieten.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:32 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee ik vind het goed. Beter dan die gemiddelde darts kijker die constant de frituur aan heeft.
King is een andere mening toegedaan.quote:
Wij zijn tegen fatshaming.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Komt ook wel door de combinatie met morbide obesitas.
Tijd voor een tweefrontenstrijd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb het gevoel dat @:maxi-mus een grens aan het opzoeken is.
Weet je wie graag de grenzen verlegde van zijn land?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Wij als DRT zullen nog eens zo'n campagne opstartenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Poetin?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weet je wie graag de grenzen verlegde van zijn land?
Gegnuifd.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou nou nouquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Zelfs voor jouw doen is dit een intens domme opmerking.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Maximus is geradicaliseerd. Moet wel een anti-vaxer zijn.
Beetje dom inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:34 schreef Lonaa het volgende:
Tijden zijn veranderd.quote:
Weet je wie ook steeds extremer werd nadat hij vervroegd werd vrijgelaten?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Toen al vrijwel dezelfde flightsquote:
Uitstekende stelling.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Iedereen die vandaag nog vuurwerk afschiet verdient een nekschot.
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldtquote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggooien is ook zo zonde.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Lonaa het volgende:
Stelling:
Ik ga daar volledig in mee.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou graag een dergelijke regel hebben die het hele jaar door geldt
Dan kunnen ze volgend jaar alsnog vuurwerk afsteken. Over de vingers heenrijden lost dit op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou graag ja zeggen, maar laat ik toch maar kiezen voor een knuppel tegen de voorkant van de knie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |