Zingt ze "Can't get you out of my head"?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:57 schreef Strani het volgende:
* Zit naar een nog altijd verrassend sexy Kylie Minogue te kijken op de BBC.
Pippen had een eerste poging gedaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik zie dat eraan gewerkt wordtMoet alleen nog wat IMG omheen.
Niet eensquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zingt ze "Can't get you out of my head"?
Hij zong You’ll Never Walk Alone trouwens. Mochten mensen zich dat afvragen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:59 schreef Fred_B het volgende:
Lee Towers op NPO3.![]()
In de Top 2000 zat hij midden in de nacht.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
No, no, no Maiki, that’s so not right!
Ik zit te kutten op een mobiel en ik ben niet zo helderquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pippen had een eerste poging gedaan.
Volgens mij staat het er nu goed…
Zijn hele repertoire kwam aan bod?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij zong You’ll Never Walk Alone trouwens. Mochten mensen zich dat afvragen.
Grootsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pippen had een eerste poging gedaan.
Volgens mij staat het er nu goed…
Beste grap van de avond.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zijn hele repertoire kwam aan bod?
Nee dan is ie alweer afgelopenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:03 schreef TLC het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal ! over 365 dagen is er weer een Top2000
Ik neem de PSBquote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet eens
Had eigenlijk Locomotion moeten zijn natuurlijk.
Zometeen na middernacht trouwens Pet Shop Boys, voor de geïnteresseerden.
Sjorsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem de PSBop.
Nu ff overgeschakeld naar RTL7 want George Michael komt zo. Elvis-show is zooooo... Amerikaans
Nu Mick Ronson bij David Bowie.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik neem de PSBop.
Nu ff overgeschakeld naar RTL7 want George Michael komt zo. Elvis-show is zooooo... Amerikaans
Mickquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nu Mick Ronson bij David Bowie.
Die was hier ook al doodziek en een jaar later dood
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:06 schreef Strani het volgende:
Ik ga het komende jaar gewoon hier alles beschrijven wat ik op TV zie. Ik kan geen afscheid nemen.
Graag! Ik wil ook helemaal niet wegquote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:06 schreef Strani het volgende:
Ik ga het komende jaar gewoon hier alles beschrijven wat ik op TV zie. Ik kan geen afscheid nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |