Zoals in het artkkel ataat dat ik noemde, zegt Fritz Enzinger, Head of Motorsport bij Porsche:quote:Op zondag 9 januari 2022 12:55 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Porsche was net als Audi bezig met ontwikkelingen voor de LMP1 klasse, niet F1. Na Dieselgate stopten die programma's, maar Porsche vond het zonde om die ontwikkelingen in de prullenbak te gooien dus hielden ze nog even vast aan dat motorprogramma. F1 'journalisten' trekken dan de conclusie dat dat gedaan werd om een F1-motor te ontwikkelen maar dat is ook weer onzin gebleken.
Zie bijvoorbeeld:
[..]
Allemaal opgeklopte geruchten. Net als nu
. Gezien de manier waarop onze voorbereidingen in 2018 vorderden, was het mogelijk om in 2021 met Porsche toe te treden tot de Formule 1, mocht die beslissing genomen zijn.”quote:Een Formule 1-rentree werd in die tijd serieus overwogen. Het merk wilde zich echter niet committeren aan die ene optie. Enzinger legt uit: “[quote]Een Formule 1-motor zoals destijds gepland stond, zonder terugwinning via de uitlaatgassen, kan ook zeer interessant zijn voor een supersportscar
Als Porsche had besloten tot een F1-programma had die motor gebruikt kunnen worden. Maar die beslissing is nooit dichtbij geweest. Dat is allemaal fantasie.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:04 schreef Starflyer het volgende:
Met andere woorden, die motor kon zowel voor de F1 als LMP1 gebruikt worden.
Dat lijkt me wel duidelijk, wishful thinking kun je moeilijk tegen argumenterenquote:Maar we zullen zien of het opgeklopte geruchten zijn. Ik denk van niet.
Lekker boeiend wat hij in zijn vrije tijd doetquote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Lewis is gesignaleerd bij een release party van een of andere rapper![]()
Ik krijg het gevoel dat zijn flamboyante prioriteiten bij andere zaken liggen dan racen.
En Max is de laatste weken gesignaleerd bij elk feestje van zijn beste maatje die plaatjes draait. Who cares.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het gevoel dat zijn flamboyante prioriteiten bij andere zaken liggen dan racen.
Goh het is wat eh. Hopelijk kun je slapen vanavond.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, het is ook niet extreem boeiend joh (op zijn slechte muzieksmaak na danquote:
Lijkt mij lastig rijden zo.quote:Op zondag 9 januari 2022 13:56 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zien we elk jaar joh. Hoe gekker zijn winter, hoe beter zijn prestaties.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:05 schreef Rnie het volgende:
[..]
Nee joh, het is ook niet extreem boeiend joh (op zijn slechte muzieksmaak na dan). Maar ik krijg een soort onderbuikgevoel dat zijn prioriteiten op het gebied van muziek en mode hedendaags hoger liggen dan F1.
Ik weet het zo net nog niet hoor volgend jaar...
Dat wordt niet gezegt toch? Wat wel zo is, is dat Hamilton zich, in tegenstelling tot andere hedendaagse F1 coureurs, veel meer bezighoudt en profileert in verscheidene facetten. Iedereen gaat naar een feestje, maar hamilton pakt er volgens mij net wat meerquote:Op zondag 9 januari 2022 14:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De rest van de coureurs doet dit inderdaad absoluut niet. Alleen Sir Lewis.
Nope, Hamilton krijgt gewoon net wat meer aandacht. Verder is dit een beste onderbuikpostquote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegt toch? Wat wel zo is, is dat Hamilton zich, in tegenstelling tot andere hedendaagse F1 coureurs, veel meer bezighoudt en profileert in verscheidene facetten. Iedereen gaat naar een feestje, maar hamilton pakt er volgens mij net wat meer![]()
Aangezien jij denkt dat het niet zo is, is dat ook jouw onderbuikgevoelquote:Op zondag 9 januari 2022 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope, Hamilton krijgt gewoon net wat meer aandacht. Verder is dit een beste onderbuikpost
De enige die alles zwart-wit ziet ben jij.quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Dat wordt niet gezegt toch? Wat wel zo is, is dat Hamilton zich, in tegenstelling tot andere hedendaagse F1 coureurs, veel meer bezighoudt en profileert in verscheidene facetten. Iedereen gaat naar een feestje, maar hamilton pakt er volgens mij net wat meer![]()
Ik vraag mij dan ook echt af in hoeverre Hamilton het na de nederlaag kan opbrengen om volgend seizoen net zo te vlammen. OF hij voelt de urge om er vol voor te gaan, of hij legt zich er (bewust of onbewust) gewoon bij neer omdat hij het niet meer zo makkelijk heeft als voorgaande jaren.
Die zwart-wit mentaliteit siert hem dan ook wel weerEen middenweg zit er gewoon bij die jongen niet in.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Aangezien jij denkt dat het niet zo is, is dat ook jouw onderbuikgevoel![]()
![]()
Wanneer gaan we weer racen?
Eerste feestje waar Hamilton sinds de laatste race gesignaleerd wordt, en hij pakt er net wat meer?quote:Op zondag 9 januari 2022 14:44 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook echt af in hoeverre Hamilton het na de nederlaag kan opbrengen om volgend seizoen net zo te vlammen. OF hij voelt de urge om er vol voor te gaan, of hij legt zich er (bewust of onbewust) gewoon bij neer omdat hij het niet meer zo makkelijk heeft als voorgaande jaren.
Die zwart-wit mentaliteit siert hem dan ook wel weerEen middenweg zit er gewoon bij die jongen niet in.
Relatief veel aflopende contracten komend jaar, maar van de volgende zou het me niet verbazen als die vroeg in het jaar al opengebroken en verlengd worden:quote:Op zondag 9 januari 2022 16:48 schreef Netsplitter het volgende:
https://nl.motorsport.com(...)ans-in-2023/7068952/
Het Formule 1-seizoen 2022 nadert alweer met rasse schreden. Voor de helft van het veld wordt het een strijd op twee vlakken. Enerzijds op het circuit om zo goed mogelijke resultaten te boeken met de gloednieuwe wagens, anderzijds achter de schermen om een stoeltje voor 2023 veilig te stellen.
[ afbeelding ]
Check in de linker bovenhoek van deze post. Ik geef je een klein hintje: Het begint met de letter R.quote:
Dat zie ik niet. Het is of dit, of het andere.quote:Op zondag 9 januari 2022 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De enige die alles zwart-wit ziet ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |