Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en Max heeft bijna elke coureur wel eens van de baan gereden
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, oogkleppen. Het is aantoonbaar niet waar.
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het ergste is dat die zich zelf er ook heeft afgereden met Ocon (lol)
Wat heeft Lewis hiermee te maken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als het Lewis was geweest, had je precies het tegenovergestelde gezegd. Ik vind het overigens heerlijk om je zo te zien spartelen.
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat heeft Lewis hiermee te maken?
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.quote:En nee, Lewis was niet zo dom geweest om dat gat dicht te gooien.
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:45 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jouw oogkleppen zijn geliëerd aan Lewis.
[..]
kuchekucheMonzakuchekuche. En dat is slechts één voorbeeld.
Blijf jezelf dat maar wijsmaken.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had één doel in monza en dat was om Lewis eraf te rijden.
Jij ook maat.quote:
Jij ook de beste wensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |