Broekie!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:23 schreef asco het volgende:
Dit stond op 1 tijdens mijn geboorte.![]()
![]()
https://www.top40.nl/top40/1973/week-39
Nee precies, hoeft 'ie niet te wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Beter vertellen we hem niet dat het om walging gaat, toch?
Kroegcultuur enzquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik vind dit echt niet het beste van Joel. Maar ik snap wel dat NL daar anders over denkt..
Ouwe bokquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Broekie!
Bij mij was het Yellow Submarine
Coming on strong!quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die wordt natuurlijk bezongen door Barry
Hier ook Beatles.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Broekie!
Bij mij was het Yellow Submarine
Beter op dan in.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
In het geval dat ik het zo mis, moet ik alvast zeggen dat ik m'n eerste zoen op Hotel California gehad heb
Da's beter dan op Killing in the Name of, zoals die vanmiddag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
In het geval dat ik het zo mis, moet ik alvast zeggen dat ik m'n eerste zoen op Hotel California gehad heb
Da's al eeuwen geen Top 2000-kraker (meer).quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef tompsv18 het volgende:
Goodnight Saigon is echt beter, maargoed.
Ooooooooohquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
I know!quote:
Ik heb niet zulke High Hopes voor 2022quote:
Heeft niet voor niets veel stemmen gekregen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
GVD dit blijft toch ook wel de beste ooit! Maar dat heb ik bij alle liedjes op dit moment
Had me ook wel hitsig gelekenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's beter dan op Killing in the Name of, zoals die vanmiddag.
Ik ook en ik ben niet eens dronken. Helaas.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:30 schreef mijntjexx het volgende:
GVD dit blijft toch ook wel de beste ooit! Maar dat heb ik bij alle liedjes op dit moment
Hoeft ook niet, gewoon morgen met de eerste dag beginnen en dan doorgaan. Komt goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke High Hopes voor 2022
Hoe kan je elke inchecken zonder uit te checkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
You can check anytime you like, but you can never leave
Je gaat stoppen komend jaar?quote:
Ik moet mijn eerste zoen nog krijgen...quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:32 schreef ok01 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waar jullie je eerste zoen op hadden (in het geval dat jullie het nog weten)
En ja dit is de laatste rondvraag van deze editie van mij
Ik weet het niet. Ik weet nog wel dat ik gewoon heel praktisch was en al m'n 'eerstes' in één uurtje afrondde.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:32 schreef ok01 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd waar jullie je eerste zoen op hadden (in het geval dat jullie het nog weten)
#metooquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:32 schreef ok01 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Dat gevoel had ik een paar weken geleden in Apeldoorn. Bijna alle opritten naar de snelweg waren afgesloten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 23:31 schreef ok01 het volgende:
[..]
You can check anytime you like, but you can never leave
Weet ik niet meer, maar eerste zoen van mijn eerste vriendje was op Stop van Sam Brownquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:32 schreef ok01 het volgende:
Awwhhquote:Op vrijdag 31 december 2021 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet mijn eerste zoen nog krijgen...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |