SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
[ Bericht 1% gewijzigd door Zipportal op 31-12-2021 18:35:10 ]
Dat wordt weer hard werken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:22 schreef Zipportal het volgende:
Morgen #173 en 2 pagina's recordschema.
Laat ze de moord stikken. Tis weekend.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wij worden morgenmiddag op een nieuwjaarsbrunch verwacht
Ff positieve test faken dus.
Werkpostsquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Dat wordt weer hard werken.
Duwen en trekken aan dat toetsenbord.
Welnee, de QFs worden een groot genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Mooie OP heb je gemaakt @:Zipportal
Altijd tegen ons zulf.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Als ze @maxi-mus nou eens vrijlaten, hoef je ook niet zo hard te werken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 18:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
Uitstekend nieuwsquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Zipportal het volgende:
@:maxi-mus is VRIJ. Geen streepje meer allen.
maxi-mus
@:lenny_leonard @:fetx @:de_kraam
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Zipportal het volgende:
maxi-mus
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:38 schreef Mani89 het volgende:
HET RECORD IS WEER IN PLAY IEDEREEN SPAM DEZE TOPICS DE MOEDER
je broerquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Tegen welke IS-terrorist zou hij geruild zijn?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 19:19 schreef Zipportal het volgende:
maxi-mus
[ afbeelding ]
Moet ik weer alles alleen doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef svann het volgende:
Jammer jongens.
@:maxi-mus zit bij zijn oude moeder aan de oliebol.
Dat geeft niet, als hij er morgen maar is!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 20:30 schreef svann het volgende:
Jammer jongens.
@:maxi-mus zit bij zijn oude moeder aan de oliebol.
Jij ook Wum. Hopelijk zijn we vanaf morgen weer on speaking termsquote:Op vrijdag 31 december 2021 21:04 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende: een bijzonder goed 2022 gewenst, allen.
Er is een fout opgetredenquote:
deze man kan een lesje #warmbad gebruiken.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelukkig binnenkant 2 buitenkant 2 dubbel 2 allen
Ross Montgomery.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die mallerd tussen Koolstof en Devon?
Oh ja de man die veel te lang een erratische positieve balans tegen MvG had omdat hij op de crčche een keer gewonnen had en verder nooit meer tegen hem gespeeld hadquote:
Voor @Poepz0r zal het dit jaar meer voelen alsof een kurk een rioolbuis moet afdichtenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 02:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We laten de pony flink grazen dit jaar bohhh
Erg lekkerquote:
Ze hield zich goed.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 10:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Erg lekker
Hopelijk hadden je hond en jij een fijne jaarwisseling!
Weinig bijzonders maar dat is ook wel primaquote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ze hield zich goed.![]()
Hoe was jouw jaarwisseling?
Ho, ik was even bang dat die rechterarm iets anders ging doen haha.quote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 11:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ho, ik was even bang dat die rechterarm iets anders ging doen haha.
Graag even al je mentions afhandelen.quote:
Dan zien we hem morgen pas weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Graag even al je mentions afhandelen.
Johan Derksen neuk je moeder.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Graag even al je mentions afhandelen.
Dan carpetbomben we FOK!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het niet lang gaat duren.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie is die mallerd tussen Koolstof en Devon?
Ja ik had dit gister al de hele dag op repeat staan, prachtig he? Ik vermoed dat dit is gelekt door de advocaat van Hankey om de doodstraf te ontlopen voor het sexueel misbruiken van zijn stiefdochter en vol in te zetten op TBS.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van zeggen? We kijken naar fan van het eerste uur @:Mani89
Wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van zeggen? We kijken naar fan van het eerste uur @:Mani89
Zeer verstandig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Hehe , eindelijk terug in het warme bad. Uitstapjes naar POL zijn niet goed voor je bloeddruk, zeker als je niets met bepaalde regeringspartijen hebt. Game on !
Dit is wel geweldig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Oh ja, die deed het voor Zjakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
FvD-wausen kun je gewoon blokkeren tochquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Hehe , eindelijk terug in het warme bad. Uitstapjes naar POL zijn niet goed voor je bloeddruk, zeker als je niets met bepaalde regeringspartijen hebt. Game on !
Leo Oldenburger (maar Zjak zit er hier al naast).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die deed het voor Zjak
Edward van Cuilenborg? Kom even niet op de naam anders.
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL is een rare bubbel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.
Zekers , en Kaag gaat het land redden terwijl Omtzigt staatsvijand nummer 1 is......quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn toch wel de krenten uit de pap hč.Kwam Hans hier net van de dolle duikavond afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ikweethetookniet
Gewoon lief doen en niet zo dwars zijn tegen andere leden, misschien mag je dan wel blijven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon lief doen en niet zo dwars zijn tegen andere leden, misschien mag je dan wel blijven.
Welkom terug makker, je bent gemist
We vinden er wel wat op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig 2022 makkers. Moge DRT niet doodgaan aan Viaplay zodat we af en toe nog het warme bad in kunnen duiken
CUCKEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga even gezellig doen bij de familieTot vanavond laat
gezellig doen, bah overratedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal laaielichters ouwe reusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:03 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zekers , en Kaag gaat het land redden terwijl Omtzigt staatsvijand nummer 1 is......
Sterkte!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
ja weet ik. Had beter met kerst kunnen gaan maar toen gladheid ijzel overal etc. Dus nu maar even. Jammer dan.quote:
Hallo vriend, en gefeliciteerd! Alles goed gegaan?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:12 schreef Poepz0r het volgende:
@:maxi-mus welkom terug ouwe spammert. Het doet mij deugt je weer terug te zien
Dankjewel kameraad! Alles goed gegaan. Ma Flodder en kind maken het uitstekend GENOT.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo vriend, en gefeliciteerd! Alles goed gegaan?
Genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dankjewel kameraad! Alles goed gegaan. Ma Flodder en kind maken het uitstekend GENOT.
Maar toch durf je geen winst voor King te voorspellenquote:
We weten nog niet welke Wade komt opdagen genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar toch durf je geen winst voor King te voorspellen
Neequote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
Nu @:maxi-mus vrij is is het ook tijd voor @:JanCees FREE JAN CEES
Cillessenquote:
Ik kies Wade omdat ik er niet aan moet denken dat die vieze dikke zweetnek de halve finale haalt. Die had in de best of 7 al een dweil nodig om zijn voorhoofd te soppen…quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We weten nog niet welke Wade komt opdagen genot.
Kinggodquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik kies Wade omdat ik er niet aan moet denken dat die vieze dikke zweetnek de halve finale haalt. Die had in de best of 7 al een dweil nodig om zijn voorhoofd te soppen…
Van Monster krijg je aidsquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:22 schreef gniffie het volgende:
Ik lig op het bankie hoor. NIet geslapen met een blikkie monster.
GAME ON
Deep fake?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
quote:Briqwise
Bij Briqwise financieren investeerders vastgoed voor ondernemers en ze profiteren daar allebei van. Zonder bank, zonder gedoe. Bekijk snel uw mogelijkheden!
Huzaren?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:24 schreef heywoodu het volgende:
Bord slaatje erbij, het genot aller genot![]()
Kom maar door
Geen idee, het heet bij ons gewoon 'slaatje', volgens mij nog met het toch zeker 30-40 jaar oude recept van mijn opaquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Stukje land ten noorden van Zuid-Korea
Nou Humphries lijkt er wel baat bij te hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:26 schreef BB-King het volgende:
Kilo's afvallen Jan?
Zo word je nooit een goede darter.
Bezorg je ook?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het heet bij ons gewoon 'slaatje', volgens mij nog met het toch zeker 30-40 jaar oude recept van mijn opa
Flink veel aardappels en dat gemixt met een flinke bak met in elk geval kleine stukjes vlees (hamlap denk ik), stukjes appel, zilveruitjes, augurk, scheppen met mayo, ui en misschien nog een of twee dingen die ik over het hoofd zie. Maar man wat lekker
Echt zo'n ding wat ik wel echt eens op moet gaan schrijven voor het te laat is
Hemels voer echt waarquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het heet bij ons gewoon 'slaatje', volgens mij nog met het toch zeker 30-40 jaar oude recept van mijn opa
Flink veel aardappels en dat gemixt met een flinke bak met in elk geval kleine stukjes vlees (hamlap denk ik), stukjes appel, zilveruitjes, augurk, scheppen met mayo, ui en misschien nog een of twee dingen die ik over het hoofd zie. Maar man wat lekker
Neequote:
Rydz gaat Wright slopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:36 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling!
Wade
Anderson
Wright
Price
Verwacht dus weinig verrassingen.
Loonvisie genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jan lijkt mij iemand die het nieuwe jaar in is gegaan door zijn schedel in te smeren met glijmiddel om even binnenin zijn vriendin te kijken.
Zieikgewoonniegebeurequote:
Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NeeStukje corona propaganda genot.
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stukje hondenvoerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:
[ afbeelding ]
Stukje fabriekskots.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).quote:
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Gerwen's stem van tegenwoordig past bij een papzakkerige dertiger, maar hier heeft hij als ventje precies dezelfde stemquote:
WTF. Zoiets dient huisgemaakt te zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wappies hebben geen hersenen maar schuim in hun kop.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).
Een paar dagen moet lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen punthoofd. Mazzeltje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gigantische punthoofd @:fetx @:wereldgozer
Ik neig naar Wade.quote:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen punthoofd. Mazzeltje.
2022 is een topjaar tot nu toe.
WADE WERELDKAMPIOEN AUB JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta volledig achter James.
[ afbeelding ]
Maar echt grappig was het verder ook niet. Wappies terecht belachelijk maken vind ik wel grappig, maar zelfs na meerdere alcoholische versnaperingen en een gevoel waarbij alles inmiddels grappig leek kwam er geen glimlach op m'n gezicht bij Pannenkoek, wat een meukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens veilig geland makkers
Groepen belachelijk maken is prima, maar als dat alles is wat je in je mars hebt, dan ben je een mokerslechte cabaretier.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar echt grappig was het verder ook niet. Wappies terecht belachelijk maken vind ik wel grappig, maar zelfs na meerdere alcoholische versnaperingen en een gevoel waarbij alles inmiddels grappig leek kwam er geen glimlach op m'n gezicht bij Pannenkoek, wat een meuk
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wappies hebben geen hersenen maar schuim in hun kop.
Wade wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
King heeft dan weer geen riem nodig, gok ik.
Moet jij weten.quote:
Gewoon niet testen dan bestaat corona niet meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de finale geen test nodig
Des te belachelijker is het dat bijvoorbeeld MvG niet meer mee mag doen of een Chisnall etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de finale geen test nodig
Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, ze hebben zichzelf afgemeld met Corona he. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Des te belachelijker is het dat bijvoorbeeld MvG niet meer mee mag doen of een Chisnall etc.
Maar ze hebben nu wel hun VERANTWOORDELIJKHEID gepakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, ze hebben zichzelf afgemeld met Corona he. Had niet gehoeven.
En dat is ook wat waard.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ze hebben nu wel hun VERANTWOORDELIJKHEID gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |