Rydz gaat Wright slopen.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:36 schreef BB-King het volgende:
Voorspelling!
Wade
Anderson
Wright
Price
Verwacht dus weinig verrassingen.
Loonvisie genot.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jan lijkt mij iemand die het nieuwe jaar in is gegaan door zijn schedel in te smeren met glijmiddel om even binnenin zijn vriendin te kijken.
Zieikgewoonniegebeurequote:
Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NeeStukje corona propaganda genot.
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het heet bij ons gewoon 'slaatje', volgens mij nog met het toch zeker 30-40 jaar oude recept van mijn opa
Flink veel aardappels en dat gemixt met een flinke bak met in elk geval kleine stukjes vlees (hamlap denk ik), stukjes appel, zilveruitjes, augurk, scheppen met mayo, ui en misschien nog een of twee dingen die ik over het hoofd zie. Maar man wat lekker
Echt zo'n ding wat ik wel echt eens op moet gaan schrijven voor het te laat is
Stukje hondenvoerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:
[ afbeelding ]
Stukje fabriekskots.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |