Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NeeStukje corona propaganda genot.
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah, hij pakt de wappies aan. Erg mooi.
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, het heet bij ons gewoon 'slaatje', volgens mij nog met het toch zeker 30-40 jaar oude recept van mijn opa
Flink veel aardappels en dat gemixt met een flinke bak met in elk geval kleine stukjes vlees (hamlap denk ik), stukjes appel, zilveruitjes, augurk, scheppen met mayo, ui en misschien nog een of twee dingen die ik over het hoofd zie. Maar man wat lekker
Echt zo'n ding wat ik wel echt eens op moet gaan schrijven voor het te laat is
Stukje hondenvoerquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een niet nader te noemen FA geeft hier de voorkeur aan:
[ afbeelding ]
Stukje fabriekskots.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet zozeer. Was hele tijd hetzelfde aan het herhalen. Vond hem ook niet grappig.
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).quote:
Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Gerwen's stem van tegenwoordig past bij een papzakkerige dertiger, maar hier heeft hij als ventje precies dezelfde stemquote:
WTF. Zoiets dient huisgemaakt te zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wappies hebben geen hersenen maar schuim in hun kop.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).
Een paar dagen moet lukkenquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het niet lang gaat duren.
Ik heb helemaal geen punthoofd. Mazzeltje.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gigantische punthoofd @:fetx @:wereldgozer
Ik neig naar Wade.quote:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen punthoofd. Mazzeltje.
2022 is een topjaar tot nu toe.
WADE WERELDKAMPIOEN AUB JAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik sta volledig achter James.
[ afbeelding ]
Maar echt grappig was het verder ook niet. Wappies terecht belachelijk maken vind ik wel grappig, maar zelfs na meerdere alcoholische versnaperingen en een gevoel waarbij alles inmiddels grappig leek kwam er geen glimlach op m'n gezicht bij Pannenkoek, wat een meukquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wappies hebben met schuim op de bek zitten kijken (ondanks dat hij ook best wat nuance aangebracht).
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben trouwens veilig geland makkers
Groepen belachelijk maken is prima, maar als dat alles is wat je in je mars hebt, dan ben je een mokerslechte cabaretier.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar echt grappig was het verder ook niet. Wappies terecht belachelijk maken vind ik wel grappig, maar zelfs na meerdere alcoholische versnaperingen en een gevoel waarbij alles inmiddels grappig leek kwam er geen glimlach op m'n gezicht bij Pannenkoek, wat een meuk
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wappies hebben geen hersenen maar schuim in hun kop.
Wade wel?quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:47 schreef heywoodu het volgende:
King heeft dan weer geen riem nodig, gok ik.
Moet jij weten.quote:
Gewoon niet testen dan bestaat corona niet meer.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de finale geen test nodig
Des te belachelijker is het dat bijvoorbeeld MvG niet meer mee mag doen of een Chisnall etc.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor de finale geen test nodig
Erg mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:51 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Naja, ze hebben zichzelf afgemeld met Corona he. Had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Des te belachelijker is het dat bijvoorbeeld MvG niet meer mee mag doen of een Chisnall etc.
Maar ze hebben nu wel hun VERANTWOORDELIJKHEID gepakt.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, ze hebben zichzelf afgemeld met Corona he. Had niet gehoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |