Ja ik had dit gister al de hele dag op repeat staan, prachtig he? Ik vermoed dat dit is gelekt door de advocaat van Hankey om de doodstraf te ontlopen voor het sexueel misbruiken van zijn stiefdochter en vol in te zetten op TBS.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van zeggen? We kijken naar fan van het eerste uur @:Mani89
Wtfquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wat moeten we hier nou weer van zeggen? We kijken naar fan van het eerste uur @:Mani89
Zeer verstandig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Hehe , eindelijk terug in het warme bad. Uitstapjes naar POL zijn niet goed voor je bloeddruk, zeker als je niets met bepaalde regeringspartijen hebt. Game on !
Dit is wel geweldig.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Oh ja, die deed het voor Zjakquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:25 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
FvD-wausen kun je gewoon blokkeren tochquote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
Hehe , eindelijk terug in het warme bad. Uitstapjes naar POL zijn niet goed voor je bloeddruk, zeker als je niets met bepaalde regeringspartijen hebt. Game on !
Leo Oldenburger (maar Zjak zit er hier al naast).quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, die deed het voor Zjak
Edward van Cuilenborg? Kom even niet op de naam anders.
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:22 schreef Madhouse11 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL is een rare bubbel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.
Zekers , en Kaag gaat het land redden terwijl Omtzigt staatsvijand nummer 1 is......quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb daar gelezen dat Sander Dekker een uitstekende minister was en dat Sophie Hermans voor nieuwe elan zou kunnen zorgen als vervanger van Rutte.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:02 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Dit zijn toch wel de krenten uit de pap hè.Kwam Hans hier net van de dolle duikavond afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ikweethetookniet
Gewoon lief doen en niet zo dwars zijn tegen andere leden, misschien mag je dan wel blijven.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 12:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat het niet lang gaat duren.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon lief doen en niet zo dwars zijn tegen andere leden, misschien mag je dan wel blijven.
Welkom terug makker, je bent gemist
We vinden er wel wat op.quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gelukkig 2022 makkers. Moge DRT niet doodgaan aan Viaplay zodat we af en toe nog het warme bad in kunnen duiken
CUCKEDquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids ik ga even gezellig doen bij de familieTot vanavond laat
gezellig doen, bah overratedquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal laaielichters ouwe reusquote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:03 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zekers , en Kaag gaat het land redden terwijl Omtzigt staatsvijand nummer 1 is......
Sterkte!quote:Op zaterdag 1 januari 2022 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |