Eens.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind m eigenlijk vooral goed door de solo
Maar die is dan ook BWWWOOOOOAAAAAAHHHHHHHHHHquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik vind m eigenlijk vooral goed door de solo
quote:
Wat is het nou?quote:
Kan ik me in vindenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef Isorden het volgende:
Jeremy blijft t beste
@:peaceman is dit met me eens
Niks mis mee, zolang niet de eigen moederquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef datismijnmening het volgende:
Dit gaat toch over seks met moeders?
Ik ben helemaal confuusquote:
jezus, dat klinkt wel echt als een geweldige avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pearl Jam concert op werchter en tegelijkertijd vanuit t voorste vak pensltyserie Nederland Costa Rica volgen en de beslissende tijdens Alive. Episch
Ik ben het ook met je eens. Black zit te hoog in pathos.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef Isorden het volgende:
Jeremy blijft t beste
Niks mis met incest zolang t binnen de familie blijftquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang niet de eigen moeder
Deed mijn maat ook die daar toen was.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Pearl Jam concert op werchter en tegelijkertijd vanuit t voorste vak pensltyserie Nederland Costa Rica volgen en de beslissende tijdens Alive. Episch
laatste stones ook straksquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, welke grote Top 2000 artiesten krijgen we ni niet meer? CCR, Beatles, U2, Michael Jackson...
JA dat is wel het dingetje in dit nummerquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis mee, zolang niet de eigen moeder
Ik hang er tusseninquote:
Neil Young!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, welke grote Top 2000 artiesten krijgen we nu niet meer? CCR, Beatles, U2, Michael Jackson...
Dat CCR gemiddeld zo laag staat is wel echt dramatisch...quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, welke grote Top 2000 artiesten krijgen we nu niet meer? CCR, Beatles, U2, Michael Jackson...
Stones?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die nieuw?quote:
Toen zat ik op Parkpop.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hihaho.quote:
Heb op Garden gestemd maar dat was geen hit dus ja dat blijft toch kansloosquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:29 schreef Isorden het volgende:
Jeremy blijft t beste
Die nog met Tour of Duty genotquote:
Jeremy vannacht was genot. Even Flow en Once ook heerlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga ook voor niet het beste![]()
Want dit vind ik nogal saai
Adele en Blof.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jeremy was voor mij helaasquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jeremy vannacht was genot. Even Flow en Once ook heerlijk.
Ja, die tellen nog wel meequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Adele en Blof.![]()
Weet niet of ze groot zijn maar staan er wel vaak in.
Suzan & Freek vergeten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Adele en Blof.![]()
Weet niet of ze groot zijn maar staan er wel vaak in.
Slaapkop.quote:
Slayerquote:
Dat zegt me dan weer niks. Ken geen van de 3quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jeremy vannacht was genot. Even Flow en Once ook heerlijk.
Luister dan maar eens naar het album Ten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niks. Ken geen van de 3
Ook niet eens veel geshred of zo, maar gewoon hartstikke tasteful met toch veel powerquote:
Och arme, ik snap de teleurstelling.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:34 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Komen die niet meer, nee?![]()
Ging ik wel van uit.
quote:
ja ik had dit wel leuk gevonden als ik niet zoveel queen al had gehoord.quote:
Innuendo?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Wel op Queen gestemd (like duh)
Maar die komt nog voorbij en Nee dat is niet Boh Rhap
Pas maar op, straks krijg je de LHBTQI mensen achter je aanquote:
10 voor 12-genot?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef 4-elements het volgende:
Nog steeds is mijn favoriete Queen-nummer niet geweest.
Have funquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
Have fun nog en tot volgend jaar!
[ afbeelding ]
Insgelijks Mad!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Precies. Zelfde met ABBA. Het is leuk maar te vaak langsgekomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja ik had dit wel leuk gevonden als ik niet zoveel queen al had gehoord.
Helaas niet. Komt wat eerder voorbij.quote:
I'm having such a good timequote:
Dag MM! Fijne avond enzo!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne jaarwisseling MadMasterquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit nummer wekt emotie (en dus stemmen) op, dus dit is wel een blijvertje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is een hele lekkere Queen, maar wel veel te hoog en nog steeds niet gcorrigeerd
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijkquote:
Je neemt nooit opquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef essnhills het volgende:
If you wanna have a good time
just give me a caaall![]()
![]()
Nee sorry telefoon ligt aan de laderquote:
Like an atom bombquote:
If u seek and destroy Amyquote:
That's what she saidquote:
Zegt me niets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Like an atom bomb
about to oh oh ooh ooooh explode?
Zouden we Nederland een smaakvol land kunnen noemen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:40 schreef BillDauterive het volgende:
Dat dit nog steeds zo hoog staat verbaast me. Het is wel een positieve verrassing
Waarheen waarvoor?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik forum nu vanuit de trein richting Arnhem trouwens
Iets met oude wijn enzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben deze wel steeds meer gaan waarderen door de jaren heen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |