quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ga uitloggen lieve menschen! Bedankt voor de fijne en flauwe momenten. Wellicht haak ik later stiekem nog ff aan![]()
Verder geen woorden. Just the outro dat ons het nieuwe jaar inelidt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:05 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat is een mooie droom, geweldig nummer
Nee joh final countdownquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik droom ervan dat we ooit het jaar mogen eindigen met het slot van Echoes.
Kaag zit daar inderdaad verkeerd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Liever Klaas Knot als minfin dan Sigrid Kaag
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:01 schreef TommyL0204 het volgende:
Ik ga uitloggen lieve menschen! Bedankt voor de fijne en flauwe momenten. Wellicht haak ik later stiekem nog ff aan![]()
ach met heroïne in zn bloedvaten doet ie het nog best aardigquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:07 schreef Zorro het volgende:
Wat een gitarist ook die Keith he.
Dat geluid van de gitaarsolo moet wel het meest dramatische zijn wat ooit uit een Les Paul gehaald is. Heel knap.
En toch past het hier
En dan zeggen ze dat jij de teksten niet kentquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:05 schreef essnhills het volgende:
WHOOOO HOOOOOOOOOOOOOOO
WHOOOO HOOOOOOOOOOOOOOOO
Die zit overal verkeerd.quote:
Dan kan ie al om 23.37 uit, heerlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:04 schreef El-Stinho het volgende:
Ik droom ervan dat we ooit het jaar mogen eindigen met het slot van Echoes.
Sinds hij een paar keer knetterstoned uit een palmboom is gevallen is hij nooit meer de oude gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:07 schreef Zorro het volgende:
Wat een gitarist ook die Keith he.
Dat geluid van de gitaarsolo moet wel het meest dramatische zijn wat ooit uit een Les Paul gehaald is. Heel knap.
En toch past het hier
AEX-fondsen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, de mozzarella en tomaatjes zijn gesneden en ui+paprika gebakken, de pizza kan zo worden belegd.
Teksten ken ik meestal wel hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat jij de teksten niet kent
Ik ben bang dat ie hier niet op kan reageren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef Limoentjuh het volgende:
@:dven je mist elke Rolling Stones nummer dit jaar
Je hebt liever dat ze weer op tafels danst?quote:
Teleurstellend dit weer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan kan ie al om 23.37 uit, heerlijk
Op zijn kokosnootquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sinds hij een paar keer knetterstoned uit een palmboom is gevallen is hij nooit meer de oude geworden
Beetje laat, maar jij ook bedankt voor alles!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:56 schreef ok01 het volgende:
Lieve mensen ik ga afhaken
Ik vond het weer een eer om met jullie een week lang te genieten van/haten op muziek, om te van inkelen, Marco B grapjes te maken en te haten op Gijs. Net zoals velen van jullie heb ik ook een klotejaar achter de rug, maar ik ben wel optimistisch dat 2022 beter wordt. En anders vind ik het wel een fijn vooruitzicht dat ik het weer met jullie kan afsluiten.
Fijne jaarwisseling legendarische Fokkers
Deze grap heeft mijn vriendin de afgelopen 2 dagen ook pas vijf keer gemaakt, ze zou hier zo mee kunnenquote:
Ow vakantiequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie hier niet op kan reageren.
Mr Pippen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Beetje laat, maar jij ook bedankt voor alles!
2022 wordt beter!
Das depressief romantischquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef El-Stinho het volgende:
And if a double-decker bus
Crashes into us
To die by your side
Is such a heavenly way to die
And if a ten ton truck
Kills the both of us
To die by your side
Well, the pleasure, the privilege is mine
Wat een debiel chorus eigenlijk.
Blijkbaar vind jij dat dus aantrekkelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze grap heeft mijn vriendin de afgelopen 2 dagen ook pas vijf keer gemaakt, ze zou hier zo mee kunnen
Zucht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
hij duurt me trouwens wel net iets te lang
Dat lijkt me sowieso een goede om dezer dagen nog enig contact met jou te kunnen onderhoudenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ze zou hier zo mee kunnen
Wat dan ook, zolang ze maar niks te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:08 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je hebt liever dat ze weer op tafels danst?
Sommige mensen weerhoudt vakantie er niet van om hier te posten, dus dat is geen excuus.quote:
Fredje, je bent er nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:10 schreef Fred_B het volgende:
@:ok01 fijne avond en tot volgend jaar
Is dat Gene Simmons?quote:
Isnt she lovely?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Hierna komt wel een ontzettend lief mooi nummer
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:10 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sommige mensen weerhoudt vakantie er niet van om hier te posten, dus dat is geen excuus.
Het gaat wel weer. Met mevrouw en de Pippies naar het skatepark geweest. Beetje uitwaaien. Ze kunnen best aardig steppen/skaten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mr Pippen!Hoe gaat t met de zware dag?
Zeker, ik was vanmiddag oppaspapa voor meerdere kinderen in de speeltuin, dus ik ben blij dat ik zitquote:
Gaan ze t opblijven volhouden vanavond?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het gaat wel weer. Met mevrouw en de Pippies naar het skatepark geweest. Beetje uitwaaien. Ze kunnen best aardig steppen/skaten.
ik tolereer m verder prima hoor, maar als het de hele tijd hetzelfde zo doorgaat dan vind ik t zelf wel mooi geweest, ik luister nog genoeg lange nummersquote:
Welkom terug Marcoquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, ik was vanmiddag oppaspapa voor meerdere kinderen in de speeltuin, dus ik ben blij dat ik zit
Dat klinkt als hard werk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker, ik was vanmiddag oppaspapa voor meerdere kinderen in de speeltuin, dus ik ben blij dat ik zit
Ga IK het opblijven volhoudenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gaan ze t opblijven volhouden vanavond?
hET MOMENT WAAR IK ME HET MEEST VOOR SCHAAM IS OP EEN BORREL KEIHARD MEEZINGEN MET rOOD. 2021.quote:
Stond nog wel hoger afgelopen jarenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind dat Sonneveld nog behoorlijk hoog staat.
Doet die hier ook mee?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
De wijn onder de artiesten?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Fred_B het volgende:
Niet mijn favoriet, maar deze vind ik door de jaren steeds beter worden. Dat geldt sowieso voor de Beach Boys.
Ja, nét buiten de top 10 gehouden door Peacemanquote:
Dat is er nu 1 die over 20 jaar nog op Oudjaarsdag komt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Goed bewaard geheim.quote:
GOD ONLY KNOWS WHAT I WOULD BE WITHOUT FOKquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:13 schreef ok01 het volgende:
Bedankt voor het mooie afscheid Fok![]()
God only knows what I would be without you
En nu echt weg
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:13 schreef ok01 het volgende:
En nu echt weg
... Zoutelandequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:11 schreef Gretzl het volgende:
Volgend jaar hopelijk ook eindelijk een Strandhuisje op de keuzelijst
Jeroen van der Boom / Louis van Gaal-bonusquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wij hebben vanmiddag al succesvol negatief zelfgetestquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ons bezoek heeft gecanceld, want ziek. Dit wordt de eerste keer oudejaarsavond zonder plannen in lange tijd.
We gaan alsnog kaasfonduen en spelletjes doen en liedjes zingen natuurlijk
Ik weet niet of het normaal is Beach Boys in de kelder te bewaren, maar zoiets jaquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef Isorden het volgende:
Hey een U2 nummer wat ik wel leuk vind
Godzijdankquote:
Lijkt me een stuk waardevoller dan de aanwezigheid van 'bezoek'.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
Ons bezoek heeft gecanceld, want ziek. Dit wordt de eerste keer oudejaarsavond zonder plannen in lange tijd.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:13 schreef ok01 het volgende:
En nu echt weg
Dan zul je net zien dat dit je mooiste oudejaarsavond in jaren wordtquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:14 schreef PippenScottie het volgende:
Nee the best dream pop band in the worldquote:
tering jantjequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:15 schreef Sabata het volgende:
[..]
komt ie nu mee, heb al 7 km gelopen vandaag
Beter nu dansen dan blijven treurenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lekker thema voor n dansje idd
Bezoek is ook altijd wel fijn hoor. Was vorig jaar na een episch kutjaar wel waardevolquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:15 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Lijkt me een stuk waardevoller dan de aanwezigheid van 'bezoek'.
Over G.W. Bush gesproken, ik zou wel een entree van The Chicks in de lijst willen met hun mooistequote:
Volgens mij ben jij echt t prototype van wat ze met een Fok!er bedoelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben al 7 dagen het huis niet uitgeweest. Duh.
In Ruinerwold maakt dat geen indruk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Als ik maandag niet had hoeven werken en woensdag mn prik niet had hoeven halen had dat hier waarschijnlijk ook zo geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef Dagoduck het volgende:
Veel plezierquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
@:Mexicanobakker let op!
Ik ga er maar eens vandoor. Op naar Oudejaarsavond, bier, eten, sfeer en meer. Maak er allemaal wat moois van met elkaar of in je rukbunker en knal 2022 in!!!!
Dag Stijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga er maar eens vandoor. Op naar Oudejaarsavond, bier, eten, sfeer en meer. Maak er allemaal wat moois van met elkaar of in je rukbunker en knal 2022 in!!!!
Fijne jaarwisseling en veel plezier!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Fijne jaarwisseling Stinhoquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
geniet ervan jongen en hopelijk tot volgend jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Jij ook Pippen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
De spelletjeskast wordt geopend en daddy dirty calls.
Ik kom alleen nog maar af en toe binnenhobbelen hier vanavond.
Maak er een mooie avond van, lieverds!
Veel plezier, fijn jaarwisseling, tot aan de andere kant in DRTquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Dag Pippenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
Veel plezier en alle goeds voor 2022!quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
jij ook een fijne jaarwisseling pippen, het was weer een eerquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:18 schreef PippenScottie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |