Die vind ik ook niet zo bijzonder eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Hoezo stond The Jean Genie niet in de lijst. Man man man.
Ja dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel wat meer dan een analist voor mij ook al was ik pas 18.. En het kwam toch ook lichtjes onverwacht, omdat eerder nog werd gedaan alsof alles goed ging.
Wel bijna altijd in de lijst gestaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet zo bijzonder eigenlijk.
Dan voeren we ook een limiet in voor aantal posts per user.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Als er nou een limiet komt voor aantal nummers per artiest. Dan maar niet voor Bowie
Lemmy twee weken voor bowie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.
Dat jaar was er sowieso een vol met bizarre onverwachte doden. Bowie, daarna Glenn Frey van the Eagles, Alan Rickman, Cruijff, Prince, George Michael
Ja, dat was echt een ruk jaar...quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.
Dat jaar was er sowieso een vol met bizarre onverwachte doden. Bowie, daarna Glenn Frey van the Eagles, Alan Rickman, Cruijff, Prince, George Michael
Prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan voeren we ook een limiet in voor aantal posts per user.
Gaat ie niet, hij is er al uit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach jammer dat deze de top 100 uit gaat
Rick Parfitt ook nogquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.
2015 en 2016 waren erg lelijke jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |