Dat zijn mensen die Suus en Freek diepzinnig en herkenbaar vindenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Zwansen het volgende:
Ik had hier gisteren een discussie met iemand. Ging over dat mensen wel verstand van muziek moeten hebben om te mogen stemmen. Als het om dit nummer gaat moet ik hem toch gelijk geven.
Dit is een prima nummer voor net in of net buiten de top 2000. Maar niet op de laatste dag.
Dit zijn die mensen die overal van die woorden en spreuken aan hun muur hebben hangen.
Vorig jaar 10+5, dit jaar 10+10.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nul euro gewonnen met de kalender!
Poll doet het niet gelukkigquote:
Stalinquote:
Deze lijdt ook aan de Green Day-kwaal ja, het begint gewoon erg netjes maar op een gegeven moment kabbelt het maar gewoon doorquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer had ook de halve lengte kunnen hebben
Jammer… volgend jaar beter!quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was een marine grapjequote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]![]()
Ik zie mijn vader nooit omdat ik altijd op mijn zolderkamer Top 2000 luister
Jawel. Dat kunnen we. Maar De Dijk moet eruit, Leonard Cohen ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als alles wat te hoog staat hier gehonoreerd wordt vul je nooit n top 100
Mijn soundtrack van 2021.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef Strani het volgende:
* Haalt vast popcorn voor als Andre Hazes zo losgaat
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is ook 2x hetzelfde coupletquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze lijdt ook aan de Green Day-kwaal ja, het begint gewoon erg netjes maar op een gegeven moment kabbelt het maar gewoon door
Oja.quote:
Uit de rust die we hadden tijdens het slapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef houdjemond het volgende:
Waar halen jullie deze energie nog vandaan![]()
Met afstand hun beste plaat.quote:
Ow dat is een mooi moment om me te gaan aankleden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:26 schreef Strani het volgende:
* Haalt vast popcorn voor als Andre Hazes zo losgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |