Geen verkeerd rijtje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:45 schreef El-Stinho het volgende:
Alvast afscheid nemen van scrobblejaar 2021.
[ afbeelding ]
In tune is erg belangrijk.quote:
Arlo Parks, die heeft ook wel mooie nummers gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Schrobbelear, Populairquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog steeds van slag van de kick op zoom, maar ik ben er wel nog.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
Er is nog maar een klein clubje over hier?
Mits geforked, in het licht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
In tune is erg belangrijk.
Probeer opnieuw, jij brok charismaquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds van slag van de kick op zoom, maar ik ben er wel nog.
Ik ben serieus gepermabanned volgens mijquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Probeer opnieuw, jij brok charisma
Wellicht je connecties met Giel gebruiken?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:48 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ben serieus gepermabanned volgens mij
Ook deze grap mag niet ontbreken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:48 schreef Isorden het volgende:
Tracy Chapman, goeie zanger.... ehm zangeres
Lancia!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:48 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Alfa Romeo Spider.. minder fast maar wel zo mooi
Whahaha, een keer een paar maanden met hem gewerkt, jaaaaaren geleden. Dat noem ik geen connectie, dat noem ik lang geledenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wellicht je connecties met Giel gebruiken?
https://www.nporadio2.nl/top2000quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Waar kan ik de lijst zien? of moet ik me laten blijven verrassen?
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Bij elke post hier in het topic staat een uitzendschema per uur vermeld. Je kan ook hier kijken: https://cms-assets.nporadio.nl/npoRadio2/Top-2000-2021.pdfquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Yes!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:50 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ja ik zie ze en vergeet ze instant weer!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bij elke post hier in het topic staat een uitzendschema per uur vermeld. Je kan ook hier kijken: https://cms-assets.nporadio.nl/npoRadio2/Top-2000-2021.pdf
Hoop dat je een flink uithoudingsvermogen hebt, want dan kun je lang gaan wachten denk ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
~< Wacht op een nummer van Doe Maar om te kunnen gaan slapen,.,,
En nee.. ik wil geen spoiler !
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Hoop dat je een flink uithoudingsvermogen hebt, want dan kun je lang gaan wachten denk ik
Dat is inderdaad mooi gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dit een mooi klein liedje
Precies ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat is dit een mooi klein liedje
Doe maar zou ik zeggen lolquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
~< Wacht op een nummer van Doe Maar om te kunnen gaan slapen,.,,
En nee.. ik wil geen spoiler !
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Truste Arniequote:Op vrijdag 31 december 2021 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Halsema-God. Mis 'm.
Prachtig nummer. Prachtig krachtige tekst. Schitterend.
Ik sluit hier af. Weltrusten lieve mensen.
Mooie stem ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Halsema-God. Mis 'm.
Slaap wel Arniequote:Op vrijdag 31 december 2021 02:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
Halsema-God. Mis 'm.
IK OOKquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:56 schreef PippenScottie het volgende:
HIER HEB IK OP GESTEMD!!! ADOREER MIJ!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:56 schreef PippenScottie het volgende:
Heel klein beetje dan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:56 schreef PippenScottie het volgende:
Nog even twee nummers wakker blijven voor CCR genot, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
Nog even afronden, dan ga ik wat slaap pakken.
Goodnightquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
Wel inloggen he?quote:
Koning!quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
CCR?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nog even twee nummers wakker blijven voor CCR genot, zou ik zeggen
Nog een keer. Ik ga teleurgesteld zijn als je niet vraagt of je essnhills nieuwe huis mag bekijkenquote:
Creedence Clearwater Revivalquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
CCR?
Crouching Criger Cridden Dragon?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nog een keer. Ik ga teleurgesteld zijn als je niet vraagt of je essnhills nieuwe huis mag bekijken
Aha, Chat Chet Cniet Chelemaal Begrepenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival
Ik wou al zeggen, het is echt een schril contrast: jij in een 'VIP' room, ik in geen enkele roomquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het nog grappig dat ik in een VIP-zoom-room kwam. Ik dacht wat gebeurt hier nu weer
Wel terecht gewoon als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het nog grappig dat ik in een VIP-zoom-room kwam. Ik dacht wat gebeurt hier nu weer
Ik wil niet bij het aftelmoment op tv hoor, straks moet ik nog Queen luisteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel terecht gewoon als je het mij vraagt
Ach je hebt Rowwen Heze overleeft, komt wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil niet bij het aftelmoment op tv hoor, straks moet ik nog Queen luisteren.
Ruim je het wel even op.quote:
Toen was ik even snel pissenquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach je hebt Rowwen Heze overleeft, komt wel goed
Ik doe helm op en lieslaarzen aan!quote:
Het moet wel heel erg goed zijn... ik hang aan de afgrond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
is dit uur waardig? woedend gezien?
214 is nog wel de moeite waardquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
is dit uur waardig? woedend gezien?
Daar zijn de meningen hier behoorlijk over verdeeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:05 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Racoon is iets om trots op te zijn... hulde voor dit heerschap
Och arme!quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het moet wel heel erg goed zijn... ik hang aan de afgrond.
Vechten dan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen hier behoorlijk over verdeeld
quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:06 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
Och arme!
Vlecht aanbiedt
Na CCR dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Sorry ik ben ff genieten van een goed nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Jammer dat de Suzan & Freek stemmers dit geweldige nummer moeten missenquote:
Bloempje!quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:09 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
En allemaal voor mijn tijd!
Ik zeg het maar even
maar gauw noaar bed danquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Rammstein tegen 9 uur. Hmm, lastig, lastig.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Kijkt gewoon cool en geniet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
Ja wat nou 9 uur...quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:09 schreef Dagoduck het volgende:
Rammstein tegen 9 uur. Hmm, lastig, lastig.
Ook mooi op tijd voor de dagelijkse downtimequote:Op vrijdag 31 december 2021 03:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Zet een limit. Half vier is het klaar.. met of zonder Doe Maar.
< Voelt ff hoe zwaar je bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:13 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Op deze manier ga ik de jaarwisseling missen he
Dat jullie je allemaal even heel erg bezwaard gaan voelen
Ik ga waarschijnlijk wel binnen nu en het uur pitten, dus ben dan wel op tijd fris voor de jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:13 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Op deze manier ga ik de jaarwisseling missen he
Dat jullie je allemaal even heel erg bezwaard gaan voelen
Lang geleden dat ik om deze tijd nog in de fok steegjes rond sloopquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ook mooi op tijd voor de dagelijkse downtime
Nickeyyyyyyquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:14 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Oh gelukkig MJ is er.....
Heb ik niets mee en wil hem ten alle tijden inruilen voor Prince
Dan zal ik jou niet sue-en iigquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:14 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk wel binnen nu en het uur pitten, dus ben dan wel op tijd fris voor de jaarwisseling
Darling!quote:
Ik werd net gedist door Rick van Vquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Sorry, ik kijk geen basketball
Ik twijfelde even, maar volgens mij had Rick het over jou op de streamquote:
Dus hoeveel heb je gebruiktquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik werd net gedist door Rick van V
Grindquote:
That be correct.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik twijfelde even, maar volgens mij had Rick het over jou op de stream
Nee matig garpje!quote:
We've all been there! No worriesquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
That be correct.
En laat dat een les zijn. Niet zoomen na honderdmiljoen whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |