Aha, Chat Chet Cniet Chelemaal Begrepenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Creedence Clearwater Revival
Ik wou al zeggen, het is echt een schril contrast: jij in een 'VIP' room, ik in geen enkele roomquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het nog grappig dat ik in een VIP-zoom-room kwam. Ik dacht wat gebeurt hier nu weer
Wel terecht gewoon als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het nog grappig dat ik in een VIP-zoom-room kwam. Ik dacht wat gebeurt hier nu weer
Ik wil niet bij het aftelmoment op tv hoor, straks moet ik nog Queen luisteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wel terecht gewoon als je het mij vraagt
Ach je hebt Rowwen Heze overleeft, komt wel goedquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil niet bij het aftelmoment op tv hoor, straks moet ik nog Queen luisteren.
Ruim je het wel even op.quote:
Toen was ik even snel pissenquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:02 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ach je hebt Rowwen Heze overleeft, komt wel goed
Ik doe helm op en lieslaarzen aan!quote:
Het moet wel heel erg goed zijn... ik hang aan de afgrond.quote:Op vrijdag 31 december 2021 03:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
is dit uur waardig? woedend gezien?
214 is nog wel de moeite waardquote:Op vrijdag 31 december 2021 03:03 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
is dit uur waardig? woedend gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |