Ik ken het artikel... dat ik iemand irritant vind wil niet zeggen dat hij mij niet interesseert of dat ik het met hem oneens ben.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lees gewoon dit stuk even.
https://www.vn.nl/peter-r-de-vries/
En het origineel van dit nummer van Sting ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Cry had ook niet in de lijst misstaan
welke van de vele?quote:
Nou echt hė?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:16 schreef Hamlapjes het volgende:
And now for something completely different
Vooral dit album.quote:
Lekker slapen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zullen de laptop maar eens uitzetten. Dit was m dan, morgen nog een laatste dagje met overbekende klassiekers en de Golden Earring.
quote:
Wat is je op 1 na favoriete Armeense metal liedje waarvan je de helft van de tekst niet kan verstaan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is echt mijn favoriete Armeense metal liedje waarvan ik de helft van de tekst niet kan verstaan
Nee…quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat wij Chop Suey Tjap Tjoi noemden?
Vertelquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:18 schreef PippenScottie het volgende:
Wisten jullie dat wij Chop Suey Tjap Tjoi noemden?
is er waarschijnlijk meer mee opgegroeidquote:
quote:
Ook qua denkbeeldenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Valt me trouwens pas net op dat Rick ergens op Dion Graus lijkt
Wat is het toch met mand de laatste paar dagenquote:
Ik maak me nu ineens zorgen over de mensen die met hem werken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Valt me trouwens pas net op dat Rick ergens op Dion Graus lijkt
komt van een meme filmpje waarin iemand steeds vraagt een verhaal korter te maken over een mandje, en die man schreeuwde op den duur mand.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wat is het toch met mand de laatste paar dagen
Oh ja die ken ik jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
komt van een meme filmpje waarin iemand steeds vraagt een verhaal korter te maken over een mandje, en die man schreeuwde op den duur mand.
Tenzij hij onschuldig isquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zou ergens wel komisch zijn ja
Lang geleden Rensquote:
Ja eens, vond Borsatan altijd al verschrikkelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
Marco hadden ze al heel lang geleden moeten opsluiten voor het maken van dit soort wanstaltige muziek.
En Sjon Ieuwbank?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
Marco hadden ze al heel lang geleden moeten opsluiten voor het maken van dit soort wanstaltige muziek.
Mijn collega zei dat een keer tegen een medewerker tijdens een werkoverleg en die medewerker had geen idee en dacht ze in de mand moest als een hond. Oeps.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
komt van een meme filmpje waarin iemand steeds vraagt een verhaal korter te maken over een mandje, en die man schreeuwde op den duur mand.
Ik had een papiertje in beeld: Slachtoffers zijn ook dochters.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
OH MIJN GOD WAT ER NET GEBEURDE.
Ik werd gekickt uit de zoom.
Voor het schrijven van het koningslied hadden ze hem een kopje kleiner mogen maken.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:22 schreef RensAjacied het volgende:
Je kwam in beeld?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
En meteen daarna werd ik héél gauw gekicktquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik had een papiertje in beeld: Slachtoffers zijn ook dochters.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mijn collega zei dat een keer tegen een medewerker tijdens een werkoverleg en die medewerker had geen idee en dacht ze in de mand moest als een hond. Oeps.
quote:
je had je broek ook aan moeten houdenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
Not sure: ik zat in een room, ik hield een briefje in beeld 'Slachtoffers zijn ook dochters' en ik werd prompt uit de zoom gekickt.quote:
Toch leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom hoor ik deze post overigens op de maat van Onderwegquote:
Haha.quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wel logisch…onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En meteen daarna werd ik héél gauw gekickt
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Not sure: ik zat in een room, ik hield een briefje in beeld 'Slachtoffers zijn ook dochters' en ik werd prompt uit de zoom gekickt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Zei hij nou haar handje in de mijne?
Werkelijk alles is smerig nu.
Kleinnnnnnquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik durf het niet meer te proberen nu, maar dámn wat zijn ze ernstig strak ermee zeg
Ik wilde 'Eventuele' schrijven, maar als Giel wel een opmerking kan maken als 'hou je kinderen binnen' vind ik dit wel flauw. Also, iemand anders zit al drie uur zijn gamingkanaal te promotenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel logisch…onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde 'Eventuele' schrijven, maar als Giel wel een opmerking kan maken als 'hou je kinderen binnen' vind ik dit wel flauw. Also, iemand anders zit al drie uur zijn gamingkanaal te promoten
Heeft deze niet stiekem een 20 minuten durende instrumental in de (albumversie)?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oude Maasweg, kwart voor drie.
Nét te vroeg.
Knipte er niet een bankzitters fan je internetkabel doorquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd dus compleet uit de gehele Top 2000-zoom gekickt nadat ik een briefje met 'slachtoffers zijn ook dochters' in beeld liet zien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd dus compleet uit de gehele Top 2000-zoom gekickt nadat ik een briefje met 'slachtoffers zijn ook dochters' in beeld liet zien.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |