quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Not sure: ik zat in een room, ik hield een briefje in beeld 'Slachtoffers zijn ook dochters' en ik werd prompt uit de zoom gekickt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Zei hij nou haar handje in de mijne?
Werkelijk alles is smerig nu.
Kleinnnnnnquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik durf het niet meer te proberen nu, maar dámn wat zijn ze ernstig strak ermee zeg
Ik wilde 'Eventuele' schrijven, maar als Giel wel een opmerking kan maken als 'hou je kinderen binnen' vind ik dit wel flauw. Also, iemand anders zit al drie uur zijn gamingkanaal te promotenquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel logisch…onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik wilde 'Eventuele' schrijven, maar als Giel wel een opmerking kan maken als 'hou je kinderen binnen' vind ik dit wel flauw. Also, iemand anders zit al drie uur zijn gamingkanaal te promoten
Heeft deze niet stiekem een 20 minuten durende instrumental in de (albumversie)?quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oude Maasweg, kwart voor drie.
Nét te vroeg.
Knipte er niet een bankzitters fan je internetkabel doorquote:Op vrijdag 31 december 2021 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd dus compleet uit de gehele Top 2000-zoom gekickt nadat ik een briefje met 'slachtoffers zijn ook dochters' in beeld liet zien.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2021 02:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik werd dus compleet uit de gehele Top 2000-zoom gekickt nadat ik een briefje met 'slachtoffers zijn ook dochters' in beeld liet zien.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |