Ik mag toch hopen dat ze volgend jaar Jeroen lekker thuis latenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:20 schreef ok01 het volgende:
Maar nu moeten we weer een jaar wachten voor een waltz
Die ken ik, maar zet ik op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan tip ik nu Black Pumas. geen dank…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies de juiste afstand…quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wordt weer anderhalve meter..
Staat ie al jaren, ach. Ik vind dat best een mooie plekquote:
Volgens mij hier ook vrij veel op gestemd?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat die vorig jaar pas op 382 stond en nu pas een uitgestelde Quizbonus lijkt te hebben
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze volgend jaar Jeroen lekker thuis laten
correct en tevens juistquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel is trouwens van Bob Dylan
Snap ik hahaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo met "his world"maar ik snap het
Dan moet je wel het immer walgelijke Aerosmith overleven.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vind het begin van dit uur niet zo denderend... komt er nog wat om op te blijven ?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die ken ik, maar zet ik op mijn lijstje.
Mijn luister-lijstje tot nu toe:Lazy eye - silversun pickupsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Band of horses - funeral
Maccabees - spit it outI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik vond “i want you to notice when I’m not around” ook een mooie zin. Ik was snel tevredenquote:
Plek 1555. Hoe hoog dacht je dat die stondquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
We moeten Jeroen door een bushokje tiefen.
Spreekwoordelijk dan eer ik aangeklaagd wordt door de teerbeminden
Is Raymond van het groene bos al geweest?
Ik heb ooit Raymond live Prince horen spelen... Raymond genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
We moeten Jeroen door een bushokje tiefen.
Spreekwoordelijk dan eer ik aangeklaagd wordt door de teerbeminden
Is Raymond van het groene bos al geweest?
Fijn + 1.3quote:
In de peaceman top 1000 staat ie een stuk hogerquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat ie al jaren, ach. Ik vind dat best een mooie plek
Hogerquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Plek 1555. Hoe hoog dacht je dat die stond
Mijn god... met of zonder Alicia?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan moet je wel het immer walgelijke Aerosmith overleven.
Oe, die eerste twee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lazy eye - silversun pickups
Band of horses - funeral
Maccabees - spit it out
Ik vind dat de 30e altijd pas loskomt in de middag, in de ochtend is het altijd echt doorbijtenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de 30e trouwens helemaal geen verkeerde dag
Die is ook mooi inderdaad. Van Creep toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vond “i want you to notice when I’m not around” ook een mooie zin. Ik was snel tevreden
Hier was T fucking warm.. 32 gradenquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier ook een graad of 10. Niets te klagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |