Dat idee heb ik ook, want ik bedoel ik vind 2000 nummers al heftig veel, maar waar halen ze 4000 nummers vandaan, dan heeft elke artiest nagenoeg zijn hele single-oeuvre er wel inzitten tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt een half uurtje ofzo. Vind het een beetje een vage lijst
Pleur nou eens op met dat mens!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Oh Adele heeft nieuwe tanden!
Zegt Inkel
Zeker mooiquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die gaat wel meer richting de positie die ie in de Tijdloze ook heeft
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon even op Spotify luisteren… beetje de dramaqueen uithangen,
quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vecht toch nog met Fleetwood Mac wat mij betreft om de titel beste zin
"Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to"
Jahaaaa doe ik toch!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Pleur nou eens op met dat mens!
Die stond op 900 ofzoquote:
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Have You Ever Seen The Rain lijkt me gewoon weer de hoogste
Ja.quote:
WAT?!?! Dat kan toch niet!quote:
Bizar toevallig dat jij er over begintquote:
Hopelijk worden we volgend jaar niet INKELED of CORRED, dan nooit meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:20 schreef MTheBassman het volgende:
godzijdank, deze onzin niet meer voor een jaar
Hahahahaaaquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAAAAAAAAAAA, eentje kreeg vol op beeld een klap van een lepel op d'r kop en zag je stil 'AUW' gaan en over haar kop aaien![]()
![]()
![]()
Ik voelde het gewoon aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Bizar toevallig dat jij er over begint
En ik neem aan dat je die zin bedoelt
Dat wordt weer anderhalve meter..quote:
Oh, dus dat moeten we met Jeroen doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
WHAAAAAAAAAAA, eentje kreeg vol op beeld een klap van een lepel op d'r kop en zag je stil 'AUW' gaan en over haar kop aaien![]()
![]()
![]()
Ik heb dat niet zo met "his world"quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:19 schreef ok01 het volgende:
[..]![]()
Ik vind persoonlijk 'I would rather live in his world, than without him, in mine' ook prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |