Politiek besluit, sta ik niet achterquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch het land op slot
Gr gr het OMT
Ik ben ook pro vaccineren en pro-boosters voor risicogroepen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Politiek besluit, sta ik niet achter
Wel pro vaccineren
Als hij dat met net zoveel ijver doet gaan we eindelijk eens plezier aan die man belevenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
De Jonge naar Wonen, dat vind ik dan wel weer mooi. Eerst sluit hij ons op en daarna gaat hij voor meer cellen zorgen.
Zeker! Maar dat is het rund in de ster kijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hadden ze maar zo pro actief geweest met het boosteren. In plaats van pro actief de vaccinatiecentra sluiten afgelopen zomer.
Ah, weer een 'het is vooral heel erg voor jongeren'-emo rollercoaster. Het is heel erg voor iedereen, Mona. Maar bedankt voor de open deur.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat letterlijk bij de video, maar vooruit:
[..]
Keijzer vertelt, onder andere vanuit haar persoonlijke ervaringen, hoe zij er over denkt.
Klein foutje maar en wat is een lockdown nou op een mensenleven?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:52 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Zeker! Maar dat is het rund in de ster kijken
Dankzij de vaccinaties natuurlijk. Daarbij is hij er aan gewend om zich kut te voelen, dat is voor hem gewoon een normale dag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zelfs viesdikke darters merken niks van dat nieuwe variantje
Just a flu
Laten we ook nog honderd ziekenhuizen bouwen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is idd zinniger als ongevaccineerden het probleem zijn in Nederland om vaccinatiecentra dicht te gooien of iig veel minder makkelijk te bereiken en ook maar een lockdown af te kondigen
Constructief wel
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Anton91 het volgende:
1987 en 1988 aan de beurt.Klik op de link maar kan alleen een normale vaccinatie afspraak makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(eerste of tweede)
Of moet ik echt tot 11 uur wachten?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Ninja edit, maar ja tot 11u wachtenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klik op de link maar kan alleen een normale vaccinatie afspraak maken(eerste of tweede)
Nee dat wordt voor de gein in die tweet gezetquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Klik op de link maar kan alleen een normale vaccinatie afspraak maken(eerste of tweede)
Lekker zorgvuldig zijn met huisjes bouwenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als hij dat met net zoveel ijver doet gaan we eindelijk eens plezier aan die man beleven
Nou ja, oudjes die achter de geraniums zitten zullen er wellicht iets minder van merken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ah, weer een 'het is vooral heel erg voor jongeren'-emo rollercoaster. Het is heel erg voor iedereen, Mona. Maar bedankt voor de open deur.
'Wellicht' kopen we niets voor. Zou voor de grap eens navraag doen hoe een lockdown o.m. in een verzorgingstehuis wordt ervaren. (Wel digitaal, natuurlijk).quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, oudjes die achter de geraniums zitten zullen er wellicht iets minder van merken.
En je mag nog altijd iets van bezoek ontvangen (wat trouwens een advies is).
Checkquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik ben ook pro vaccineren en pro-boosters voor risicogroepen.
Anti-lockdowns tenzij echt noodzakelijk en ook anti-QR geneuzel.
Geen idee wat je hiermee bedoeltquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Laten we ook nog honderd ziekenhuizen bouwen.
En veilig, vergeet veilig niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:00 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker zorgvuldig zijn met huisjes bouwen
Okquote:
Omg nu wil ik een Febo-trainingspakquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:46 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Hij zal wel in zijn Febo trainingspak op de bank liggen.
Zijn uitgesnackt volgens de febo webshopquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg nu wil ik een Febo-trainingspak
Godver, het bestaat nog ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Zijn uitgesnackt volgens de febo webshop![]()
https://www.febo.nl/shop/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |