Wat is het doel van het 'gesprek' dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Tsja, dat jij dit geen kritisch interview vindt, daar kan ik verder niet zo veel mee. Dan heb je vooral de hele achtergrond en het doel van het gesprek niet helemaal begrepen denk ik.
Bij mij ook, maar dat komt vooral omdat deze lockdown gebaseerd is op schromelijk overdreven modellen, en dat het OMT dit nu ook beseft maar niet per direct de lockdown opheft.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:04 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Ik hoop het zo. Deze lockdown valt me echt zoveel zwaarder dan die van vorig jaar.
Daarnaast zie je de beelden van andere landen om ons heen met restaurantjes, terrasjes, volle stadions. Zeer pijnlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:31 schreef falling_away het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat komt vooral omdat deze lockdown gebaseerd is op schromelijk overdreven modellen, en dat het OMT dit nu ook beseft maar niet per direct de lockdown opheft.
We zitten dus voor niks nu allemaal thuis. Of ja, voor het ego van het OMT... Dat maakt deze lockdown zo zwaar voor mij.
Wat is hierquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:36 schreef capricia het volgende:
Ben je ooit wel eens met iemand mee geweest bij de vaccinatie-prikken, nu ook bij de boosters. Dat je mee naar binnen moest. Dus niet buiten wachten.
Omdat iemand slechthorend is (daar zijn geen aanpassingen voor getroffen).
Zo ja. Dan weet je dat je na de eerste screening (legitimatie en bevestigingsmail) naar een apart hokje moet met die persoon die je begeleidt. En daar staat boven:
"Triage".
En dan komt er een echte arts. Omdat je slechthorend bent. En iemand bij je hebt.
En die gaat triageren of je door mag voor je prik, of dat de extra persoon er überhaupt wel bij mag zijn.
Het staat letterlijk bij de video, maar vooruit:quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is het doel van het 'gesprek' dan?
Keijzer vertelt, onder andere vanuit haar persoonlijke ervaringen, hoe zij er over denkt.quote:Avondklokrellen, psychische nood onder studenten en opvlammende protesten over corona, woningnood en racisme. 2021 was turbulent jaar voor de jongere generatie. En de vooruitzichten voor 2022 zijn vooralsnog somber. Nieuwskamer en De Balie gingen de straat op en de Tweede Kamer in met de vraag: hoe was het om jong te zijn in 2021?
Tijdens dit programma gaan we op zoek naar splinters van hoop voor de jeugd. Hoe houden zij zich staande? Hoe gaan zij in 2022 hun invloed vergroten? En welke besluiten moet de politiek nemen om een betere toekomst voor jongeren te creëren?
Crap ben ik net platgespoten met Phizerquote:
Mja het is nooit goed. Als we niks hadden gedaan en de ziekenhuizen hadden vol gelegen hadden ze er ook van langs gekregen. Eindelijk doen ze een keer iets pro actief.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Daarnaast zie je de beelden van andere landen om ons heen met restaurantjes, terrasjes, volle stadions. Zeer pijnlijk.
Zij.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat letterlijk bij de video, maar vooruit:
[..]
Keijzer vertelt, onder andere vanuit haar persoonlijke ervaringen, hoe zei er over denkt.
En die mag je daarom dan geen kritische vragen stellen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het staat letterlijk bij de video, maar vooruit:
[..]
Keijzer vertelt, onder andere vanuit haar persoonlijke ervaringen, hoe zei er over denkt.
Hadden ze maar zo pro actief geweest met het boosteren. In plaats van pro actief de vaccinatiecentra sluiten afgelopen zomer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:39 schreef ThierryPicking het volgende:
[..]
Crap ben ik net platgespoten met Phizer![]()
[..]
Mja het is nooit goed. Als we niks hadden gedaan en de ziekenhuizen hadden vol gelegen hadden ze er ook van langs gekregen. Eindelijk doen ze een keer iets pro actief.
Toegegeven, we hebben volgens mij nog niet meegemaakt dat het OMT in een spoedzitting bijeen moest komen om te kijken of de lock down er niet af kon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister was er nog zo'n klaagbericht dat alleen mensen van 45 en ouder Moderna booster krijgen en daaronder juist Pfizer ivm die hartspierontsteking? Af en toe ben ik het echt even kwijtquote:
Hele draadje lezen is wel aan te bevelen hierquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zij.
Keijzer is nog maar een paar centimeter verwijderd van de totale complotgekkies.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Anton91 het volgende:
1987 en 1988 aan de beurt.vraag me af waarom dat alleen maar in NL taal is, we hebben toch veel allochtonen in het land en die moeten ook geprikt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twitter is wel het geschikte medium om die te bereiken, inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af waarom dat alleen maar in NL taal is, we hebben toch veel allochtonen in het land en die moeten ook geprikt worden.
Veel van hen zullen vast wel iemand hebben die ze daar bij helpt. Je hoeft ook niet op de eerste dag direct een afspraak te maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vraag me af waarom dat alleen maar in NL taal is, we hebben toch veel allochtonen in het land en die moeten ook geprikt worden.
Hahaha. Nee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zij.
Keijzer is nog maar een paar centimeter verwijderd van de totale complotgekkies.
Dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En die mag je daarom dan geen kritische vragen stellen?
Die hadden ze open moeten houden voor drie personen per week?quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:40 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Hadden ze maar zo pro actief geweest met het boosteren. In plaats van pro actief de vaccinatiecentra sluiten afgelopen zomer.
Hij zal wel in zijn Febo trainingspak op de bank liggen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zelfs viesdikke darters merken niks van dat nieuwe variantje
Just a flu
UWV is ook voornamelijk Nederlands, dat ging altijd prima.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Vaccinaties werkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Zelfs viesdikke darters merken niks van dat nieuwe variantje
Just a flu
Het is idd zinniger als ongevaccineerden het probleem zijn in Nederland om vaccinatiecentra dicht te gooien of iig veel minder makkelijk te bereiken en ook maar een lockdown af te kondigenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die hadden ze open moeten houden voor drie personen per week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |