Neequote:
MSN was een mooie tijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Toen zat ik überhaupt niet op FOK!
Toen was ik 15, dus zal ik wel voornamelijk op MSN hebben gezeten
MSNquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vind dit maar geschreeuw. :$
Ja eensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen: dit is toch beter dan Smells?
2004 maakte ik MSN aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ik net zo kinderachtig als nu
Toen was het leven ook nog heel simpelquote:
yeaaeaaeaaaeaaeaaaaaaahquote:
Nou, het is je vergevenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja jongens, ik ga vloeken in de kerk maar ik stap heel even uit de Top 2000 voor nu. Rond half 1 zo ongeveer weer terug vanaf Hazes-genot (), maar er komen nu een paar nummers aan waar ik, met uitzondering van MJ, gewoon minder mee heb... En ik moet nog een South Park-je kijken
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja jongens, ik ga vloeken in de kerk maar ik stap heel even uit de Top 2000 voor nu. Rond half 1 zo ongeveer weer terug vanaf Hazes-genot (), maar er komen nu een paar nummers aan waar ik, met uitzondering van MJ, gewoon minder mee heb... En ik moet nog een South Park-je kijken
Cu2 ja…en natuurlijk dat andere chat programma, hoe heette dat nou, met dat grappige pingeltjequote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was daarvoor, en CU2.
Maar 15/16, dat was piek MSN
Schitterend was dat.quote:
Stiekem duik je de zoom weer in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zekerquote:
Niet specifiek dit jaar, blijft nog steeds doorgaan, maar daar heb ik een eigen topic voor om jullie hier niet te vervelen LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verderquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Wat was jullie zwaarste of verdrietigste moment van het afgelopen jaar?
Ik dacht dat jij net ff jonger was dan ik ipv net ff ouderquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Woh, even opgezocht. Ik post hier sinds 2006 mee. Ben verdomme 32. Tijd vliegt
Rebel Rebel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef EDMAN- het volgende:
één van m'n eerste posts, in een topic 'Ik wil graag betalen voor fok maar....'
EDMAN:
'Muhahahaha betalen my ass '
2002(toen was ik 17)
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef EDMAN- het volgende:
één van m'n eerste posts, in een topic 'Ik wil graag betalen voor fok maar....'
EDMAN:
'Muhahahaha betalen my ass '
2002(toen was ik 17)
Ik heb datzelfde gevoel met deze emoji: 😂quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schitterend was dat.
Ik mis de :S nog altijd.
Ik was toen al wat ouder. En nu nog ouder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Ik had gewoon geen geld. Beetje stoer doen, maar kon het gewoon niet betalenquote:
Ja. Die mis ik ook nog best regelmatig eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schitterend was dat.
Ik mis de :S nog altijd.
3e lustrumquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Woh, even opgezocht. Ik post hier sinds 2006 mee. Ben verdomme 32. Tijd vliegt
1989! Prachtig bouwjaar. Zag de muur vallen vanuit mn wieg. Ik had nog een MS-Dos-computer ooit en ik heb alle flippo's compleet. Oh en had een fijne verzameling K'NEX. Stop de tijdquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij net ff jonger was dan ik ipv net ff ouder
Ik vergeef het je welquote:
Leukequote:
Lief zijn tegen Giel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh, deze derderangs dj weer
Als je weet hoe het mentaal met hem ging ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje vind ik zo treurig geworden
Hier nog steeds het geval. Of naja, ik steun liever de lokale kroegen van mijn geld.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik had gewoon geen geld. Beetje stoer doen, maar kon het gewoon niet betalen
< Aait over je bol... ja hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wake me up when it's all over![]()
Haat haat enzo, tijd om je feesboek op te zoeken en allesquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
deze vind ik leuk trouwens, kom haten![]()
When I'm wiser and I'm olderquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wake me up when it's all over![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Die mis ik ook nog best regelmatig eigenlijk
2008 belde, ze willen haten terugquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef MTheBassman het volgende:
deze vind ik leuk trouwens, kom haten![]()
Ik vind dit lied ook in deze tijd heel cynischquote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je weet hoe het mentaal met hem ging ja.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Aait over je bol... ja hoorDoei !
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee![]()
Het ging daarna mentaal gezien zo slecht met me dat m'n therapeuten het niet veilig vonden dat ik alleen woonde
Meen je dit?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Momo het volgende:
Een toch verrassende stemplaat van mij dit
Wie dan?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig: in 2006 posten er allemaal mensen mee die nu nog steeds op fok zitten (voornamelijk in sport) maar helemaal niet meer hier meeposten
En die ook iddquote:
Misschien vonden die het topic te druk worden?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel grappig: in 2006 posten er allemaal mensen mee die nu nog steeds op fok zitten (voornamelijk in sport) maar helemaal niet meer hier meeposten
Geen smaak meer, of geen interessequote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hij had ook gewoon nee kunnen zeggen?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
Als ze Tim Bergling nu gewoon op zijn zolderkamer hadden laten zitten en muziek hadden laten maken zoals bv Eric Prydz, en hem niet gedwongen op een toernee hadden gestuurd wat hij HELEMAAL NIET wilde, dan hadden we nog meer muziek van m gehad
Dat heb ik ook met liedjes van Frightened Rabbit. Niemand hier die die band kent, maar dat waren best leuke liedjes met rare teksten. Nu de zanger dood is, weet je beter.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je weet hoe het mentaal met hem ging ja.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]![]()
Voor zover ik het kan inschatten ben je aardig opgekrabbeld. Respect
Dat had nou ook weer niet gehoevenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
Als ze Tim Bergling nu gewoon op zijn zolderkamer hadden laten zitten en muziek hadden laten maken zoals bv Eric Prydz, en hem niet gedwongen op een toernee hadden gestuurd wat hij HELEMAAL NIET wilde, dan hadden we nog meer muziek van m gehad
Weinig haat. Behalve op Kensington etc.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien vonden die het topic te druk worden?
Want de sfeer is zonder uitzondering altijd perfect geweest.
Of het waren allemaal fans van Blof die het gebash zat warenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Misschien vonden die het topic te druk worden?
Want de sfeer is zonder uitzondering altijd perfect geweest.
Dance The Way I Feel luistert ook altijd heel ongemakkelijk voor mij. En natuurlijk Numb.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met liedjes van Frightened Rabbit. Niemand hier die die band kent, maar dat waren best leuke liedjes met rare teksten. Nu de zanger dood is, weet je beter.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Nee![]()
Het ging daarna mentaal gezien zo slecht met me dat m'n therapeuten het niet veilig vonden dat ik alleen woonde
Niet helemaal mijn ding...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef essnhills het volgende:
Dit is toch gewoon een lekkere plaat mensen
Fan alertquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef Sabata het volgende:
quote:
Dus daar zijn die fans geblevenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of het waren allemaal fans van Blof die het gebash zat waren
Eens hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef essnhills het volgende:
Had ie even op moeten wachtenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
When i;m wiser and older![]()
Ja die vonden het te druk denk ik of luisteren niet meer naar de 'nieuwe lijst'quote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ambrosius, Ranja, Homdeck, Borisz, BramKVO
Momo is nooit echt sarcastisch toch?quote:
Zeker niet meer dan dat.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:33 schreef essnhills het volgende:
Zeeuwse voetbal en Blof fansquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus daar zijn die fans gebleven
Tsja, als je daar niet tegen kan, heb je het irl ook vaak moeilijk waarschijnlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Of het waren allemaal fans van Blof die het gebash zat waren
Ga dan toch maar even beuken, Bill.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
Dit liedje vind ik zo treurig geworden
Nee, daarom is het juist zo schokkend.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Momo is nooit echt sarcastisch toch?
Geen ideequote:
Albumquote:
Geluidjes waren ook wel herkenbaar (op een gegeven moment wel irritant).quote:
Jij wilde aandacht..quote:
Dit is wel de albumversiequote:
Vroeger 10/15 jaar gelden waren ze topquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef EDMAN- het volgende:
apart intro. had ze graag eens live gezien
Slaapmutsje voor het naar bed gaanquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef EDMAN- het volgende:
liedje voor mn kids. ik hou van ze, maar slaap GVD eens door
De eerste keren dat ik Numb luisterde nadat het gebeurde, werd ik daar wel een beetje emotioneel van. Het krijgt ineens zo'n andere lading.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dance The Way I Feel luistert ook altijd heel ongemakkelijk voor mij. En natuurlijk Numb.
Deze versie ken ik ook niet nee.quote:
Leer ik toch nog iets nieuws kennen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Evenstar het volgende:
Moet je kijken hoeveel radio edit zooi wij normaal te horen krijgen.
Ik nog steeds niet echtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef MTheBassman het volgende:
ook wel herkenbaar, ik kon als kind al voor geen meter goed slapen.
Ik ben zo door de radio gekleurd wat betreft dit nr dat ik die helemaal niet herkenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel de albumversie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |