Deze is underrated jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze moet ook even op mijn terugluisteren-in-het-nieuwe-jaarlijst.
Lockdown vond ik kut op mijn werk. Noodopvang is waardeloos op een basisschool.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Wat was jullie zwaarste of verdrietigste moment van het afgelopen jaar?
Mooie foto, dat dan weer welquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beetje druk op het werk en zo…
[ afbeelding ]
Herkenbare polsband... die heeft mn pa dit jaar ook een aantal keer omgehad...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onwel geworden op straat, buiten westen geraakt en 4 dagen op de hartbewaking gelegen.
Achteraf viel het mee, maar dat was niet goed voor mijn omgeving én mijzelf…
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onwel geworden op straat, buiten westen geraakt en 4 dagen op de hartbewaking gelegen.
Achteraf viel het mee, maar dat was niet goed voor mijn omgeving én mijzelf…
Te laat... je weet het nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Oef, pittig. Hoop dat het nu beter gaat weer.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn verjaardagquote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn koffie was op de ochtend van 18 augustus
Dat is veel te jong.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef ok01 het volgende:
[..]
10, haar nieren functioneerden niet meer
Afslag gemist?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Ja, alles weer onder controle.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Oei dat klinkt heftig, alles ok nu?
Gelukkig. Gezondheid is het belangrijkste wat je hebtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, alles weer onder controle.
Ben weer volledig aan het werk, wel een ander aandachstgebied…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |