Altijd klagen dat die er niet in stonden. Dus dat moet minstens 2011 of eerder zijn...quote:
Ik heb net voor pasen wel een flinke mental breakdown gehadquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Wat was jullie zwaarste of verdrietigste moment van het afgelopen jaar?
Is bij mij sowieso rond de gebeurtenissen met mn pa zn open hart opertie.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
De top 2000 is er vanaf 2000, maar geloof niet dat deze reek er toen al wasquote:
I believe I can touch the skyquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mis dit jaar wel i belive i can fly in de top2000.
Bompa van vriendin, 96. Overleden na hem een jaar niet gezien te hebben ivm Corona. Had asbestlongen maar was ook lekker koppig en wilde niet vaccineren.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Toen mijn kat overleed. Dat had me mentaal ook wel echt over de grens heen geduwdquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Niet echt een specifiek moment, maar werk was vaak heel zwaar. Paar keer dicht tegen een burn-out aangezeten volgens mij.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
De top 2000 is er vanaf 2000, maar geloof niet dat deze reek er toen al was
En ik ben aangehaakt omdat ik door de jaren heen overal ben aangehaakt
Vanaf 1999quote:Op donderdag 30 december 2021 23:23 schreef D. het volgende:
[..]
De top 2000 is er vanaf 2000, maar geloof niet dat deze reek er toen al was
En ik ben aangehaakt omdat ik door de jaren heen overal ben aangehaakt
Sterkte, meidquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is me ff te zwaar om het nu over te hebben
Was even bang dat ik in COR zat.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een heerlijke grafiek van hoe vaak "top 2000" voorkomt in de zoekresultaten
[ afbeelding ]
Kan me zo eerlijk gezegd niks bedenken, dit jaar was behoorlijk nietszeggend in de grote lijnenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Tigste golfquote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Was even bang dat ik in COR zat.
ah ja, katten dood is echt zwaar kut altijd. had er eentje die was net 3 en overreden.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen mijn kat overleed. Dat had me mentaal ook wel echt over de grens heen geduwd
Aantal gezette boosters.quote:
Zwaarste…poe…dat is wel iets, maar niet iets voor hierquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Onwel geworden op straat, buiten westen geraakt en 4 dagen op de hartbewaking gelegen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ah ja, katten dood is echt zwaar kut altijd. had er eentje die was net 3 en overreden.
ik was 14 dus ik had een uur gehuild of zo.
Gaat nu wel hoor, maar dat was echt flink kut
ayyy ik ookquote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Isorden het volgende:
@ rondvraag kleine aanvulling. heb mn account hier speciaal aangemaakt voor het T2K topic
Hoe oud was je kat?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Toen mijn kat overleed. Dat had me mentaal ook wel echt over de grens heen geduwd
Echtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Isorden het volgende:
@ rondvraag kleine aanvulling. heb mn account hier speciaal aangemaakt voor het T2K topic
Holy shit. Oorzaak bekend?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onwel geworden op straat, buiten westen geraakt en 4 dagen op de hartbewaking gelegen.
Achteraf viel het mee, maar dat was niet goed voor mijn omgeving én mijzelf…
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onwel geworden op straat, buiten westen geraakt en 4 dagen op de hartbewaking gelegen.
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt
Oh daarom komen bijna al je posts hier vandaan
[..]
Oh damn, alles wel weer goed nu?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom wij geen top 2000 luisteren? Omdat je daar af en toe een lekker nummer hebt, en hier af en toe een matig nummer.
Boooh, dat is schrikken. Confronterend… weet je wat de oorzaak was?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Oei dat klinkt heftig, alles ok nu?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 december 2021 23:23 schreef ok01 het volgende:
[..]
Achjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |