Nee dat was daarvoor, en CU2.quote:
Neequote:
MSN was een mooie tijd.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Toen zat ik überhaupt niet op FOK!
Toen was ik 15, dus zal ik wel voornamelijk op MSN hebben gezeten
MSNquote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik vind dit maar geschreeuw. :$
Ja eensquote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ondertussen: dit is toch beter dan Smells?
2004 maakte ik MSN aan.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Bedankt Hans.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen was ik net zo kinderachtig als nu
Toen was het leven ook nog heel simpelquote:
yeaaeaaeaaaeaaeaaaaaaahquote:
Nou, het is je vergevenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja jongens, ik ga vloeken in de kerk maar ik stap heel even uit de Top 2000 voor nu. Rond half 1 zo ongeveer weer terug vanaf Hazes-genot (), maar er komen nu een paar nummers aan waar ik, met uitzondering van MJ, gewoon minder mee heb... En ik moet nog een South Park-je kijken
Veel plezierquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja jongens, ik ga vloeken in de kerk maar ik stap heel even uit de Top 2000 voor nu. Rond half 1 zo ongeveer weer terug vanaf Hazes-genot (), maar er komen nu een paar nummers aan waar ik, met uitzondering van MJ, gewoon minder mee heb... En ik moet nog een South Park-je kijken
Cu2 ja…en natuurlijk dat andere chat programma, hoe heette dat nou, met dat grappige pingeltjequote:Op donderdag 30 december 2021 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat was daarvoor, en CU2.
Maar 15/16, dat was piek MSN
Schitterend was dat.quote:
Stiekem duik je de zoom weer in.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zekerquote:
Niet specifiek dit jaar, blijft nog steeds doorgaan, maar daar heb ik een eigen topic voor om jullie hier niet te vervelen LIF / Ongeluk overleefd, alleen hoe nu verderquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
Nu we er toch zijn..
Wat was jullie zwaarste of verdrietigste moment van het afgelopen jaar?
Ik dacht dat jij net ff jonger was dan ik ipv net ff ouderquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Woh, even opgezocht. Ik post hier sinds 2006 mee. Ben verdomme 32. Tijd vliegt
Rebel Rebel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef EDMAN- het volgende:
één van m'n eerste posts, in een topic 'Ik wil graag betalen voor fok maar....'
EDMAN:
'Muhahahaha betalen my ass '
2002(toen was ik 17)
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef EDMAN- het volgende:
één van m'n eerste posts, in een topic 'Ik wil graag betalen voor fok maar....'
EDMAN:
'Muhahahaha betalen my ass '
2002(toen was ik 17)
Ik heb datzelfde gevoel met deze emoji: 😂quote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schitterend was dat.
Ik mis de :S nog altijd.
Ik was toen al wat ouder. En nu nog ouder.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow
Ik had gewoon geen geld. Beetje stoer doen, maar kon het gewoon niet betalenquote:
Ja. Die mis ik ook nog best regelmatig eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schitterend was dat.
Ik mis de :S nog altijd.
3e lustrumquote:Op donderdag 30 december 2021 23:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Woh, even opgezocht. Ik post hier sinds 2006 mee. Ben verdomme 32. Tijd vliegt
1989! Prachtig bouwjaar. Zag de muur vallen vanuit mn wieg. Ik had nog een MS-Dos-computer ooit en ik heb alle flippo's compleet. Oh en had een fijne verzameling K'NEX. Stop de tijdquote:Op donderdag 30 december 2021 23:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij net ff jonger was dan ik ipv net ff ouder
Ik vergeef het je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |