WK 2023 genotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op @:maxi-mus
Ik vestig mijn hoop op een monoloog van @Poepz0rquote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op @:maxi-mus
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef fetX het volgende:
[..]
1 januari een mooie datum voor een terugkeer.
Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnisquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
@erodomequote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Oja dat verhaal heb ik weleens voorbij zien komenWeet alleen niet meer wie het was.
ik zie een direct verband tussen die twee dingen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Willen naar de beurs. Hebben amper geld genot![]()
Flinterdunne marges genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Dat is ook wel te zien aan die reclames, man man wat een treurnis
Wij hebben @GGMM in de zak. Nooit meer gebanned worden genot.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Mag dat ook al niet meer?quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb jij die toevallig voorhanden
Of Shawn Hoganquote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gelukkig is Jamie Caven verdwenen. Dat was me een doorn in het oog
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Het laatste vlammetje is eruit denk ik... Als een bevalling net zoveel pijn zou doen, dan werden er weinig kinders geboren
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bans bespreken is tactisch niet handig. Straks ben je zelf aan de beurt ouwe reus.
Pics ter beroordeling allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ooooh ja klopt. Geil wijf was dat. Hopelijk nu nog.
Ik heb die een beetje gevolgd met toernooi in aanloop naar WK maar dat beviel me eigenlijk niet ontzettendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is jammer dat jullie de commerciële Belg niet kunnen ontvangen. Ik lig echt in een deuk met die 2 commentators![]()
Wat een godenpostquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
oog om oog, tand om tand!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Ja vertel mij wat, ik mocht even brommen van @GGMMquote:
Brienenoord is niet ver weg he dat weet jequote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
@GGMM kent geen genade.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat, ik mocht even brommen van @:ggmm
Ja zijn verschillende commentators de ene is oersaaiquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb die een beetje gevolgd met toernooi in aanloop naar WK maar dat beviel me eigenlijk niet ontzettend
Viesdikquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net nieuw doosje laten bezorgen genot
Ik kan wel goed tegen pittig eten, maar deze is aan de andere kant nog steeds pittigquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Net nieuw doosje laten bezorgen genot
Daarom. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Door haarzelf ook wel eens gepost
Yaya yaya yayaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Szura het volgende:
Ik heb geen zin meer in deze partij als Surl toch niks uitgooit
Account door de shredder allen. SCRUMMIED.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
Neem je pillekes.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
Lekker op tijd dood voordat deze klotewereld helemaal terminaal naar de godverdommenis gaat allenquote:
Over 2 maanden Gurneyisbestoke2.0quote:Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Account door de shredder allen. SCRUMMIED.
Maar dan zet je de TV toch uit ouwe reus. Zo simpel is het, één klikkie op het knopje.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Szura het volgende:
Ik heb geen zin meer in deze partij als Surl toch niks uitgooit
quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Een aantal, meer dan 10 iig
De meeste weet ik de titels niet van, er wordt film geschoten en later wordt dat pas verkocht.
Heb oa voor kim holland gefilmd(voor, niet met, 2 keer gedaan met een ander stel samen), voor handyman gefilmd(ook niet met, met een ander meisje en met mijn eigen partner).
Heb 2 keer voor brutal violance gefilmd, film in de garage staat nog op de site, weet niet of die in de sportschool er ook opstaat, is fake rape.
Heb een heel aantal sm-achtige films gedaan, een film gedaan met allerlei eet-dingen, trio m/v/m, slagroom, druiven schieten, dat soort dingen, hoop lol gehad, sloeg nergens op
En nog een heel aantal fotoshoots...
Het is hobby voor mij, geen werk, heb om eerlijk te zijn al een hele tijd niets gedaan op dit gebied, maar als er iets voor mijn neus komt wat me leuk lijkt dan doe ik het gewoon.
@Scrummie god ! Zonde dat die user hier niet post, mag hem wel.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
@Scrummie is een lachwekkend bipolair figuur.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:scrummie god ! Zonde dat die user hier niet post, mag hem wel.
Dat deken ook niet brrrrquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die plant ziet er niet best uit.
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik kan wel goed tegen pittig eten, maar deze is aan de andere kant nog steeds pittig![]()
Ook gehad met Herr's Carolina Reaper chips
Dat zou wel bizar worden.quote:
Welke site? Ik vraag dit voor een vriendquote:
Kom naar kokende sauna WLRquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eruit met die zooi.
Scrummie heeft z'n account door de shredder gejoepst?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het oog wil ook wat zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2006
Flink bos hout voor deur zeker
2006 dus nu zal dat wel Omakutje.nl zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welke site? Ik vraag dit voor een vriend
Wat moet ik nu met 1 chipje?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer deze eens.
Stukje mongoloide motoriek.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn dart carričre maar in de kast steken
ik probeerde 180 te gooien
Al een keer of 3quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Scrummie heeft z'n account door de shredder gejoepst?
En toch moet ik af en toe zijn posts wel waarderenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:Scrummie is een lachwekkend bipolair figuur.
Je hebt wel heel slechte motoriekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Kanjers wat een mokerdebiel. Ben je Ronnie Huybrechts ofzo. Een bord van KOTO. Wat?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Maar op dit moment niet actief?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Al een keer of 3
Ook een aantal comebacks gemaakt.
Ligt eraan, als ie 21 wilde gooien...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt wel heel slechte motoriek
Ik niet, sorry.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En toch moet ik af en toe zijn posts wel waarderen
Dit wordt geen PDC wk voor jouquote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
probeerde 180 zegtie tochquote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ie 21 wilde gooien...
Scrummie met FOK! is een beetje als Wright met pijlenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Scrummie heeft z'n account door de shredder gejoepst?
Misschien dat ik ooit het WLR bad ga betreden buiten de TdF om.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kom naar kokende sauna WLR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |