mischien begin van de avond. Maar niet tot heel laatquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook. Of is er iemand hier die morgenavond wel op Fok zit?
me neitherquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn er altijd wel een paar
Ik ben er daar meestal niet 1 van
ik postte een T2000 reactie in de VIV SCquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Strani het volgende:
Ik kreeg het net voor elkaar om per ongeluk in COR te posten in plaats van hier. Maar goed, die mensen daar kunnen wel wat ABBA gebruiken.
Top 2000 on Tour genotquote:
Volbeat! For Evigt mag er ook wel in, lekker blèrenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef Poppejans het volgende:
Nog even Volbeat meepikken, daarna slapen.
Morgen meerdere pakken oliebollen wegbakken, zal hier wel even een fotootje posten als ik bezig ben
Ik ben een FOK!ster, ik zie helemaal niemand. Ik kom nergens. niemand maakt filmpjes van mijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt zonder nadenken filmpjes gedeeld?
Die staat er al in maar dan met een andere titelquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volbeat! For Evigt mag er ook wel in, lekker blèren
Het gaat niet goed met ons Koenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik postte een T2000 reactie in de VIV SC
Iedereen die aftaait doet alsof die ineens wel een leven heeft op de laatste dag van het jaarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja naturlijk, net alsof ik wat anders te doen heb
Favoriete nummer ooit van Kees Tol, dus zou kunnenquote:
Vincent.quote:
Absoluut! Ik hou van Volbeatquote:Op donderdag 30 december 2021 22:55 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Volbeat! For Evigt mag er ook wel in, lekker blèren
Ja ik moet het ook niet maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pisang Ambon, ik ben geen 14 meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |