Wat, VS?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen we dat woord niet verbieden in 2022
Dat vat het wel samen ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij klinkt alsof hij naar de wc moet.
Vorige week een 23 jarige Longmorn uit 1988 en een Littlemill 1992 opengetrokken.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb vorige week ergens Scarabus gekocht. Als Johnnie Walker als water smakt, moet je die eens proberen
gaat voorruitquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef essnhills het volgende:
Ik kan trouwens rapporteren dat ik deze van Metallica vorige jaren niet kende. Maar inmiddels herken ik de muziek wel
Heldquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zaten een handvol quadrupels bij. Heerlijk.
Mag dat wel volgens de huisregelsquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik heb eens tijdens de T2K 3 flessen wijn gedronken en op Fok! gepost.
Heb ik ook nuquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ging een keertje weer uit toen het tot 12 maar kon en ik hield het niet uit. tyfuswarm en muziek was kut. Ging eerder weg
Nee de geuzennaam van sars-ncov-2quote:
Waar staat dat? Handig voor op werk morgenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Daar zet ik de site serieus op 'bekijk in desktopmodus', want dan werkt het welScheelt dat ik kleine letters kan lezen.
Ohquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Is ook al een andere versie langs geweest dit jaar
als ik volraak van bier schakel ik meestal op iets anders over, dan gaat het vaak foutquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik nu ook niet meer hoor. Ik drink sowieso zelden pils meer, alleen speciaalbier. En dan max 4 op een avond.
Florida doet niet zo moeilijkquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk in mei weer naar de VS, al blijft dat natuurlijk weer twijfelachtig met die corona
Nee klopt. Maar metallica heeft wel die versie gecoverd...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Isorden het volgende:
Thin Lizzy is niet het origineel Giel
True, maar tegen het einde van je studie aanhikken is ook niet allesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Werken, dat is pas kut!
Ja maar ik wil naar het noordwestenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Florida doet niet zo moeilijk
Ik ken de kroeg zo goed dat ik gewoon zelf nummers in de playlist zet als het niet best isquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik ging een keertje weer uit toen het tot 12 maar kon en ik hield het niet uit. tyfuswarm en muziek was kut. Ging eerder weg
De verwarming doet het alquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En dan moet je Isorden wel even uitnodigen voor de housewarming
Can I get an AMEN!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat alles weer gewoon kan en mag
nou ik studeer al 6 jaar en heb het inmiddels al wel gezien. Bij studeren ben je eigenlijk telkens in je hoofd bezig met deadlines. met een degelijke baan kan ik prima van 9 tot 5 werken en dan thuis niks meer aan mn hoofd hebben. Maar goed misschien idealiseer ik het wel een beetjequote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Werken, dat is pas kut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |