Kan ik nu ook niet meer hoor. Ik drink sowieso zelden pils meer, alleen speciaalbier. En dan max 4 op een avond.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik loop over voordat ik 16 pils opheb

+1000000quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat alles weer gewoon kan en mag

Was wel zwaar voor je geweest anders denk ik zoquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het maar tot 0 uur was vanwege coronamaatregelen. Maar dat was misschien ook wel goed voor me.

ALs m'n ABO onverwacht op is dan is de frustatie binnen 10 minuten zodanig dat ik er weer gillend 1 neemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Koop even ABOtje dan, arme sloeber.
Anders bestaat FOK! over een poosje misschien helemaal niet meer.

Verhuizen en trouwenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeey. Waar kijken jullie naar uit in 2022?
Ik word in maart zzp’er, na jaren twijfelen. En in de zomer hopen we naar Aruba te gaan met de familie Pippen

Ik wil ook best voor jullie gaan schrijven, deels in ruil voor een ABO'tje, hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]

Is ook al een andere versie langs geweest dit jaarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef essnhills het volgende:
Ik kan trouwens rapporteren dat ik deze van Metallica vorige jaren niet kende. Maar inmiddels herken ik de muziek wel

Dat heb ik vroeger ook wel eens gedaan, maar dat bedoelde ik dit keer nietquote:

kunnen we dat woord niet verbieden in 2022quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk in mei weer naar de VS, al blijft dat natuurlijk weer twijfelachtig met die corona

Dit verhaal hoor ik nou al jarenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]

En dan moet je Isorden wel even uitnodigen voor de housewarmingquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn huis verder afmaken en inrichten
De tuin in gebruik nemen als het mooi weer wordt

Zaten een handvol quadrupels bij. Heerlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb in mijn studententijd weleens 16 pils op een avond gedronken, maar speciaalbier? Dat komt toch veel te hard aan joh.

Niet meer constant bang zijn dat alles wordt afgelast gaat nog wel 10 jaar duren denk ik, ook als de pandemie voorbij isquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een beter jaar dan dit jaar. En daar is echt barre weinig voor nodig. Ik kijk er heel erg naar uit dat je weer naar dingen kunt uitkijken zonder bang hoeven te zijn dat ze mogelijk niet doorgaan. Concerten, festivals, voorstellingen van de toneelgroep waarin ik speel. Huisfeestjes. Wat minder lichamelijke haperingen. En verder gewoon een leuke tijd met hopelijk ook wat nieuwe mensen (veel vrienden uit Utrecht weggetrokken dus ruimte in mn sociale leven)

Het is de bedoeling dat ik wel een leuk iemand vind. Willekeurige dates scoren is niet moeilijk nee.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat gaat jou toch gemakkelijk af joh

Is normaal gezien ook meer dan genoeg. Mijn trieste record is 12 Duvel.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik nu ook niet meer hoor. Ik drink sowieso zelden pils meer, alleen speciaalbier. En dan max 4 op een avond.

Ja is ook maar smerig bier ookquote:Op donderdag 30 december 2021 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kunnen we dat woord niet verbieden in 2022

Vooruitgang.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef essnhills het volgende:
Ik kan trouwens rapporteren dat ik deze van Metallica vorige jaren niet kende. Maar inmiddels herken ik de muziek wel

Daar zet ik de site serieus op 'bekijk in desktopmodus', want dan werkt het welquote:
 Scheelt dat ik kleine letters kan lezen.
 Scheelt dat ik kleine letters kan lezen.

ik ging een keertje weer uit toen het tot 12 maar kon en ik hield het niet uit. tyfuswarm en muziek was kut. Ging eerder wegquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jammer dat het maar tot 0 uur was vanwege coronamaatregelen. Maar dat was misschien ook wel goed voor me.

Ik ook hoor, max4, en niet gek, ipa van8%, ba Stout van 12%, dan wil je niet meerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan ik nu ook niet meer hoor. Ik drink sowieso zelden pils meer, alleen speciaalbier. En dan max 4 op een avond.

Waar Corona het toelaatquote:Op donderdag 30 december 2021 22:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Gaat lukken, vriend! Waar wil je naartoe?

Ik heb eens tijdens de T2K 3 flessen wijn gedronken en op Fok! gepost.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel waar
Laatst tijdens bruiloft had ik 13 speciaalbiertjes op een avond op, en nog twee pils. Kon nog prima lopen.

Geniet er nog maar van. Werken, dat is pas kut!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
eindelijk klaar zijn met studeren hopelijk

Wat leuk dat je t onthouden hebt!quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef livelink het volgende:
Zit @:poppejans inmiddels in de zoom?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |