geeft het een kansquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt echt moeilijk smerig
quote:
Geen last van hierquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik F5 al de hele tijd. Door de adblocker werkt de live-update feature niet meer
Al last van RSIquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik F5 al de hele tijd. Door de adblocker werkt de live-update feature niet meer
Thee met citroen is wel lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geeft het een kans
met citroen erbij
Wel waarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Moet je er niet elke dag 7 drinken
Huis wordt gebouwdquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeey. Waar kijken jullie naar uit in 2022?
Ik word in maart zzp’er, na jaren twijfelen. En in de zomer hopen we naar Aruba te gaan met de familie Pippen
Volgens mij zei ik het vorig jaar ook, maar wellicht mijn handdoek in de date ring gooienquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word in maart zzp’er, na jaren twijfelen. En in de zomer hopen we naar Aruba te gaan met de familie Pippen
WK voetbal onder de Kerstboomquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Niks gepland, maar als Corona het toelaat een motor vakantiequote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn huis verder afmaken en inrichtenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
eindelijk klaar zijn met studeren hopelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb dat met Duvel. Is niet per sé iets om trots op te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Laatst tijdens bruiloft had ik 13 speciaalbiertjes op een avond op, en nog twee pils. Kon nog prima lopen.
Nee maar ik overweeg wel om terug te gaan naar mijn telefoon, want het FOK!'t voor geen meter zo.quote:
Junkiearm van de boosterprikkenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Baas. Prima feestje dusquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Laatst tijdens bruiloft had ik 13 speciaalbiertjes op een avond op, en nog twee pils. Kon nog prima lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |