Wtfquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Laatst tijdens bruiloft had ik 13 speciaalbiertjes op een avond op, en nog twee pils. Kon nog prima lopen.
De stoep golfde alleen zo doordat je over geparkeerde auto’s liep?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wel waar![]()
Laatst tijdens bruiloft had ik 13 speciaalbiertjes op een avond op, en nog twee pils. Kon nog prima lopen.
Ohja datenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik het vorig jaar ook, maar wellicht mijn handdoek in de date ring gooien
Oh en weer internetvrienden zien bij een evenement
Koop even ABOtje dan, arme sloeber.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik F5 al de hele tijd. Door de adblocker werkt de live-update feature niet meer
Hopelijk in mei weer naar de VS, al blijft dat natuurlijk weer twijfelachtig met die coronaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Heeey. Waar kijken jullie naar uit in 2022?
Ik word in maart zzp’er, na jaren twijfelen. En in de zomer hopen we naar Aruba te gaan met de familie Pippen
I disagree.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Beter dan de cover van Thin Lizzy dit
Telefoon ook niet hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee maar ik overweeg wel om terug te gaan naar mijn telefoon, want het FOK!'t voor geen meter zo.
Dat alles weer gewoon kan en magquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ik word in maart zzp’er, na jaren twijfelen. En in de zomer hopen we naar Aruba te gaan met de familie Pippen
Ik heb vorige week ergens Scarabus gekocht. Als Johnnie Walker als water smakt, moet je die eens proberenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:36 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste beetje van mn Bunnahabhain maar soldaat maken.
Als je vocht tekort komt is alle vocht welkom.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb in mijn studententijd weleens 16 pils op een avond gedronken, maar speciaalbier? Dat komt toch veel te hard aan joh.
Samenwonen en trouwenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Ja, jammer dat het maar tot 0 uur was vanwege coronamaatregelen. Maar dat was misschien ook wel goed voor me.quote:
ik loop over voordat ik 16 pils ophebquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wtf
Ik heb in mijn studententijd weleens 16 pils op een avond gedronken, maar speciaalbier? Dat komt toch veel te hard aan joh.
Hij klinkt alsof hij naar de wc moet.quote:
Ik ga op vakantie, hopelijk naar wat concertenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Stoer! Goede keuze denk ik zo! Succesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Moet mn huidige leaseauto (Mazda 2) inleveren in feburari, daar kijk ik niet heel erg naar uit, want Koreaanse en Japanse merken zijn ineens no go. Net nu ik die Ioniq van Hyundai een beetje leuk begon te vinden. Enige keuzes zijn Franse troep, Duitse troepquote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Oh ik las dartenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja daten
Misschien ook daten weer eens oppakken.
dat gaat jou toch gemakkelijk af johquote:Op donderdag 30 december 2021 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja daten
Misschien ook daten weer eens oppakken.
Een beter jaar dan dit jaar. En daar is echt barre weinig voor nodig. Ik kijk er heel erg naar uit dat je weer naar dingen kunt uitkijken zonder bang hoeven te zijn dat ze mogelijk niet doorgaan. Concerten, festivals, voorstellingen van de toneelgroep waarin ik speel. Huisfeestjes. Wat minder lichamelijke haperingen. En verder gewoon een leuke tijd met hopelijk ook wat nieuwe mensen (veel vrienden uit Utrecht weggetrokken dus ruimte in mn sociale leven)quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
Gaat lukken, vriend! Waar wil je naartoe?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks gepland, maar als Corona het toelaat een motor vakantie
Dat Aruba of weer een tripje naar de USA vind ik ook wel weer wat.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:38 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |