Lang haarquote:Op donderdag 30 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
Giel heeft een keer lang haar, moet meteen gek doen.
Terecht.
Lang haar
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Blof heeft gewoon hele vage teksten
Nickelback ooit live gezien, dat was niet best
Walgelijk was dat jaquote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit vind ik erger. Dat nummer kwam in 2019 ELKE dag bij de Talpa-stations op zender. Sky, Radio 10, 538, zelfs fucking Veronica draaide het. Was niet normaal meer.
Ik kende het zowaar al vrij aardig door de vele fans in ESF.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had een Nightwish poster boven mijn bed
Het was leuk je gekend te hebben. Als je ergens wilt schuilen, het mag nu niet meer bij mijquote:Op donderdag 30 december 2021 22:19 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind Mag ik dan bij jou van Claudia de Breij prachtig en zelfs terecht hoog genoteerd
En nu ren ik weg uit dit topic
Nee hoorquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Die staat er nog niet in toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De opkomst van The Gathering ook.
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.quote:
Dat absoluutquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat zij kan zingen zeg
Nah, klinkt vooral veel hetzelfde als je het niet vaak luistert vermoed ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh en als ik dit forum mag geloven moet ik me ook schamen voor alle nummers van Springsteen die ik mooi vind
Nee, verrek valt me nu pas op...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Dansen aan zee is wel redelijk ok ja moet ik toegeven.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Strange Machines welquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die staat er nog niet in toch?
wel voor mij de fijnste nederlandse metalzangeres denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef essnhills het volgende:
Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoe was ze?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Bohhh Laura. Daar heb ik ooit nog mee op een terras in Rome gezeten. Ik was overigens niet vanuit München komen lopen.
Ik zou in principe 90% van Blof mee kunnen zingen...quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Sommige van Bløf zing ik lekker mee hoor.
Nee joh, die hebben genoeg fans hier.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Oh, mijn 'non grata'-artiest is Rowwen Heze. Was ook mijn laatste concert pre-lockdown.
Ja ik vind dat hij ook wel zeiknummers heeft gemaakt, maar in vergelijking met de meesten hier ben ik bijna fan van hemquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die was gistermiddag met Strange Machinesquote:Op donderdag 30 december 2021 22:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |