Cielke deed het gewoon prima, zowel solo als met Ruud, echt zonde.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
In het vorige deel had ik net een uitgebreide post gemaakt over het weggooien van Cielke, die dump ik nog even hier want hard aan gewerkt en toen was topic ineens dicht:
[..]
Cielke was fucking robbed.
Alles van Barbara Streisandquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Het is weer tijd voor een rondvraag![]()
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Mensen die Echoes zeggen zijn af
Als Nederwiet er niet in staat dan maar ditquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee merk je dat Nederland een Pink Floyd Landis.
Ik fantaseer even...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zou Emily wel doen trouwens
November Rainquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Freebird, makkelijke vraagquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Die is makkelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
Er ontploft hier in de straat even een bom.
[ afbeelding ]
Zijn daar nog beelden van?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat was wel een mooie ja
Mag het ook niet in de Top 2000 staan? Dan ga ik voor Eefje de Visser.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Kun je je Marisa nog herinneren? Ging twisterenquote:
Geen idee. Ik ben de titel vergetenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
hier net ook, gelijk vietnam flashbacksquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Ja echt?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Freebird, makkelijke vraag
Den Helder > Enschedequote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Wel eens over gelezen jaquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef TLC het volgende:
Echoes is -om Gommers te quoten- 'peanuts' in vergelijking met de Longplayer in Londen.
Dat zou eigenlijk in de Top 2000 moeten staan
https://longplayer.org/about/
Dat muziekstuk begon in 1999 en speelt zonder onderbreking door tot 2999, en dan begint t automatisch van voren af aan
Zij jou niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Beetje naar om beelden van Enschede 2000 te gebruiken voor de likesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Floyd die was ook niet vies van een trip.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee merk je dat Nederland een Pink Floyd Landis.
Ohhh Phantom of the Operaquote:
Dat klopt.quote:
Sweet Carolinequote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Ben ik het wel mee eensquote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mag het ook niet in de Top 2000 staan? Dan ga ik voor Eefje de Visser.
Bankzitters. Of maak ik nu fokkers boos om andere redenen?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
heb in enschede gewoond, nou als er een stad helemaal verslaafd is aan vuurwerk dan is het die plek wel. Ook best tekenend dat daar een vuurwerkramp is ontstaan.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een voordeel van in België wonen. Ze komen het hier halen, maar hier steekt niemand iets afquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |