quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies, op de veegwagen!
Daarom liggen ze zo volquote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Naar welke Intensive Care afdeling luisteren we nu?
Mijn favoriete stukje mooiste muziek ooit, denk ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Hamlapjes het volgende:
Op naar weer het genottelijke deel
Cielke was fucking robbed.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:42 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, eerst werd zij samen met de rest van het team per direct van Ruuds show afgehaald (En het gerucht gaat dat de zus van Olcay daar mee te maken heeft... ugh), daarna werd ze heen en weer geslingerd, uiteindelijk in mei dit jaar bij Paul Rabbering op een show gezet, en die show werd met ingang van 1 oktober (DUS NOG GEEN HALF JAAR GELOPEN!) weer omgegooid tot Paul solo, want, GET THIS: "De NPO merkte dat duo's nogal veel met elkaar praten, en daar is in het nieuwe programma minder ruimte toe". GOH wie had dat gedacht.
Dus toen werd Cielke gewoon helemaal aan de kant geschoven. Zo ging het ook met Marisa trouwens, ook zo rommelig. Die zit nu heel goed op haar plek bij Veronica.
Ik heb toch aardig mijn best gedaan vorig topicquote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ook topsporters geraken over hun piek
Daarmee merk je dat Nederland een Pink Floyd Landis.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
Beetje wel een trip nummertje. Ogen dicht en van de wereld gaan
Ik las het net. Raar verhaalquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
In het vorige deel had ik net een uitgebreide post gemaakt over het weggooien van Cielke, die dump ik nog even hier want hard aan gewerkt en toen was topic ineens dicht:
[..]
Cielke was fucking robbed.
Heb ik dus nog nooit gedaan, hè. Staat nog op mijn lijstje.quote:
Koningquote:Op donderdag 30 december 2021 21:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja precies, op de veegwagen!
Lange top2000 gaat dat worden danquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef TLC het volgende:
Echoes is -om Gommers te quoten- 'peanuts' in vergelijking met de Longplayer in Londen.
Dat zou eigenlijk in de Top 2000 moeten staan
https://longplayer.org/about/
Dat muziekstuk begon in 1999 en speelt zonder onderbreking door tot 2999, en dan begint t automatisch van voren af aan
Cielke deed het gewoon prima, zowel solo als met Ruud, echt zonde.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
In het vorige deel had ik net een uitgebreide post gemaakt over het weggooien van Cielke, die dump ik nog even hier want hard aan gewerkt en toen was topic ineens dicht:
[..]
Cielke was fucking robbed.
Alles van Barbara Streisandquote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Het is weer tijd voor een rondvraag![]()
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Mensen die Echoes zeggen zijn af
Als Nederwiet er niet in staat dan maar ditquote:Op donderdag 30 december 2021 21:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarmee merk je dat Nederland een Pink Floyd Landis.
Ik fantaseer even...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zou Emily wel doen trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |