abonnement Unibet Coolblue
pi_202941195
Sister Wives is an American reality television series broadcast on TLC that premiered on September 26, 2010. The show documents the life of a polygamist family, which includes father Kody Brown, his four wives (Meri, Janelle, Christine, and Robyn), and their 18 children. The family began the series living in Lehi, Utah, but has since moved to Las Vegas, Nevada, in 2011, and the unincorporated township of Baderville, Arizona, (northwest of Flagstaff, Arizona) in mid-2018.

Brown and his four wives have stated they participated in the show to make the public more aware of polygamist families and to combat societal prejudices. Brown believes his polygamist arrangement is legal because he is legally married only to one woman, and the other marriages are spiritual unions. He is legally married to Robyn Brown, but has spiritual marriages to Meri, Janelle, and Christine.



In het TLC topic gaat het regelmatig over Sister Wives en bij deze een eigen topic over het wel en wee van de Brown family!



Laatste nieuws en roddels; https://www.reddit.com/r/TLCsisterwives/

[ Bericht 6% gewijzigd door PoesInDoos op 30-12-2021 22:07:50 ]
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202942177
TT aangepast naar 3 kleinkinderen. Wie zou de volgende zijn?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 30 december 2021 @ 22:05:54 #3
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202942279
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:03 schreef Declan-Harp het volgende:
TT aangepast naar 3 kleinkinderen. Wie zou de volgende zijn?
En krijgt Robyn nog haar spirit baby? :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202942289
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En krijgt Robyn nog haar spirit baby? :r
Hou toch op _O- die is allang opgedroogd van binnen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  donderdag 30 december 2021 @ 22:08:25 #5
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202942388
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:06 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Hou toch op _O- die is allang opgedroogd van binnen.
Daarom is dat geleuter ook zo stom _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202943616
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En krijgt Robyn nog haar spirit baby? :r
Die draagt ze inmiddels in haar nek.
pi_202943813
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef Elvi het volgende:

[..]
Die draagt ze inmiddels in haar nek.
That woman did NOT age well :N
Christine wordt alleen maar mooier O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator vrijdag 31 december 2021 @ 08:16:55 #8
382129 crew  Donna
pi_202951050
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef Elvi het volgende:

[..]
Die draagt ze inmiddels in haar nek.
Ik hoop wel dat ze dat heeft laten checken ivm schildklieraandoeningen.
pi_202951488
quote:
0s.gif Op donderdag 30 december 2021 22:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En krijgt Robyn nog haar spirit baby? :r
Ik zag dat stukje pas op tv en ik heb zelden iemand zo dom horen lullen om haar kinderwens er door te duwen bij haar man :')
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_202990942
Maar ff, zag ik nu in het voorstukje dat er serieus wel een nanny rondloopt bij Robin??? Ik snap die oudere kinderen van Robin wel! Ben heel benieuwd woensdag, klinkt alsof er een ontploffing komt.
  woensdag 5 januari 2022 @ 20:18:43 #11
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_203052990
Blah blah blah blah blah
Just vomit more bullshit _O- _O- _O-
Haters everywhere but I don't really care.
pi_203057533
De COVID-regels van Kody ☹️.

Het is duidelijk dat het gezin op omvallen staat en dat Kody een dubbele agenda heeft. bah. Wat een vreselijke man. Die zichzelf heel belangrijk vindt, ziet dat zijn gezin instort en daarmee steeds meer de 'baas' gaat uithangen. Wat is hij controlerend en bepalend.
  donderdag 6 januari 2022 @ 07:02:42 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203057570
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 06:56 schreef Irri-tante het volgende:
De COVID-regels van Kody ☹️.

Het is duidelijk dat het gezin op omvallen staat en dat Kody een dubbele agenda heeft. bah. Wat een vreselijke man. Die zichzelf heel belangrijk vindt, ziet dat zijn gezin instort en daarmee steeds meer de 'baas' gaat uithangen. Wat is hij controlerend en bepalend.
En ondertussen verontwaardigd zijn dat de andere vrouwen goedkeuring zoeken bij Robyn, alsof zij de hoofdvrouw zou zijn.

Zijn vrouwen hebben wel door wie Kody onder de duim heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 6 januari 2022 @ 09:37:46 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203058765
Oh, ik geloof helemaal niet dat Robyn Kody onder de duim heeft. Zij wordt hier ook duidelijk niet gelukkig van.
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 januari 2022 @ 11:30:11 #15
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203060503
Ok, mijn eerste post in deze reeks denk ik :D. En heb al een aantal jaren geen afleveringen meer gezien maar ik kan me ze nog goed herinneren, :r. Ook toen Robyn erbij kwam en alle drama daaromheen.

Wat ik nooit begreep is wat Kody hieruit haalt behalve een dikke egoboost. Hij is altijd een enorm nare man geweest. Echt eng-naar. En ook hypocriet. Wel claimt hij stress te ervaren in het regelen van alles, huizen, vrouwen tevreden houden etc. Wat haalt hij hier nog uit? In principe zou hij toch ook zelf ‘weg’ kunnen gaan bij Meri? Zover dat emotioneel niet al gebeurd is, :').

En dan de vrouwen: wat halen zíj hier nog uit?
Robyn krijgt the best part of the deal natuurlijk. Zij was jong, relatief knap, skinny etc. Daar wilde Kody natuurlijk wel wat kunstjes op doen :W.

Maar Meri? Zij is al ‘emotioneel vreemdgegaan’ en dat trekt Kody voor geen meter, ook al is het zijn eigen schuld en wil hij verder niets met haar te maken hebben. Meri beseft zelf ook wel dat het niets meer wordt, maar waarom dan toch blijven? Dat zelfbeeld wat compleet aan scherven ligt?

Christine: goede keus gemaakt. Succes girl!

Janelle: in mijn herinnering altijd het meest zelfstandig en minst needy. Dan weet ik niet wat ze daar nog doet. Ze kwam altijd over als de vrouw die relatief sterk in haar schoenen staat en krachtig genoeg zou zijn om er een einde aan te breien.

Misschien ga ik seizoen 16 meepikken alsnog.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 6 januari 2022 @ 19:27:11 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_203067252
quote:
17s.gif Op donderdag 6 januari 2022 11:30 schreef ChipsZak. het volgende:


Misschien ga ik seizoen 16 meepikken alsnog.
Mooi seizoen nu hoor ^O^
Veel irritaties door covid. Echt mooi.
Janelle die zomaar "oh, fuck off" tegen Kody roept _O_
Haters everywhere but I don't really care.
pi_203067615
Ik heb me weer kapot zitten ergeren aan die Kody :N wat een lamzak. Met zijn opmerking dat zijn dochter het HEM hopelijk niet haar hele leven blijft nadragen dat hij niet bij de zwaarste tijd in haar leven was! Wat denk je zelf mafkees!!!! Tuurlijk wel!

En die regels mbt tot Covid 8)7 om hem te "mogen" zien. Echt ik vind dat de Christine en Janelle nog netjes reageerden. En die arme Meri al die tijd helemaal alleen.
Ik geloof geen moer van Robyn, zij vind het allemaal maar wat mooi dat ze Kody's favourite is!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 6 januari 2022 @ 19:55:12 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203067746
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Mooi seizoen nu hoor ^O^
Veel irritaties door covid. Echt mooi.
Janelle die zomaar "oh, fuck off" tegen Kody roept _O_
Zal eens zien :9.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203172053
Die Kody, die man spoort echt niet: Je eigen kinderen het huis uitgooien omdat ze niet doen wat JIJ wil en dat spreken over 'haar' kinderen. Het zijn volgens mij toch echt 'hun' kinderen. Het is hem naar zijn hoofd gestegen. Hij kan het iig niet hebben dat zijn vrouwen ook een mening hebben en hem niet als makke schapen volgen.

Ik geef die kinderen en Janelle en Christine groot gelijk dat ze zich niet aan die belachelijke lijst met regels houden. Je omkleden na winkelen, boodschappen schoonmaken met een doekje, post 24 uur buiten laten liggen.

Gelukkig doet Robyn dit wel allemaal. :-(

Wat Meri nog bij Kody doet, geen idee. Kody geeft aan dat hij geen relatie met haar heeft. Heb dan ballen en beëindig je relatie. Het zal wel niet mogen van zijn geloof, maar zo ga je niet met mensen om.
  donderdag 13 januari 2022 @ 16:38:24 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203172107
Om de regels die jij noemt ging het die zoon niet. Hij wilde zijn vriendin niet zo lang niet zien. En hij wilde werk kunnen zoeken.

Janelle deed erg haar best in de gesprekken. Haar dochter kwam voor haar op, die begreep het wel.

En Robyn was echt niet blij dat ze Kody zo’n beetje alle dagen over de vloer heeft. Ze had juist met opzet gekozen voor een ‘plural marriage’ en het lijkt nu meer op een monogame relatie waar ze hem dus de hele tijd over de vloer heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203248535
De laatste USA ep is echt om te janken ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203250089
Dat Kody niet meeging met z'n dochter voor haar operatie vond ik heel pijnlijk om te zien. Ik snap dat je verscheurd kunt worden tussen jezelf en geliefden willen beschermen tegen corona en contact kunnen hebben met je geliefden. Ik heb zelf op een bepaald moment moeten besluiten dat ik risico's ging accepteren omdat m'n kinderen nu eenmaal naar school moeten kunnen en hun vrienden moeten kunnen zien. Kody lijkt zo'n omschakeling niet te willen maken. Hij vraagt daar steeds begrip voor, maar op zijn beurt toont hij verdomd weinig begrip voor gezinsleden die er anders over denken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203250996
Ha, mooi! Ik heb TLC met al zijn walgelijke programma's hier vaak als bewegend behang opstaan en man, man, man wat een treurnis. Huilebalk Robyn en engnek Kody verdienen elkaar. :r
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203275999
Een vraag tussendoor; wat is de recenste aflevering van Sisterwives in NL? TLC Vlaanderen heeft niet dezelfde programmering en ik wil ook niet spoileren of zo.

Hier zitten we aan Season 16, ep 8 Two Cliques.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  woensdag 19 januari 2022 @ 22:33:00 #25
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_203277011
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 21:34 schreef Athenais het volgende:
Een vraag tussendoor; wat is de recenste aflevering van Sisterwives in NL? TLC Vlaanderen heeft niet dezelfde programmering en ik wil ook niet spoileren of zo.

Hier zitten we aan Season 16, ep 8 Two Cliques.
Zelfde hier, vanavond. (Die ik nog moet kijken, maar spoiler gerust.)

Het kan best zijn dat de hele recente serie al een keer is uitgezonden op TLC en dat ze nu daar de herhaling van doen. Of ik heb die indruk omdat je geloof ik betaald al alles kon zien op Discovery+.
The love you take is equal to the love you make.
pi_203277259
Ah dan houden ze het toch voor de verandering redelijk gelijk.

Ik begin door deze show steeds meer op mijn oma te lijken: ik blijf ouwehoeren tegen mijn tv als Kody en/of Robyn in beeld zijn/is. ;( Het verval begint nu al.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203280480
Ik vind het heerlijk dat Robyn's nanny ( :')) en haar man Covid hebben gekregen _O-
pi_203282551
Weten we ook gelijk het antwoord op Christine's "What does the nanny DO?"
Covid in huis brengen, zo blijkt.

Ik weet ook nog steeds niet waarom zij een nanny nodig heeft.
He puts up with my extravagance and my nonsense
  donderdag 20 januari 2022 @ 13:44:54 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203283405
quote:
6s.gif Op donderdag 20 januari 2022 12:50 schreef Athenais het volgende:
Weten we ook gelijk het antwoord op Christine's "What does the nanny DO?"
Covid in huis brengen, zo blijkt.

Ik weet ook nog steeds niet waarom zij een nanny nodig heeft.
Niet gekeken maar OMG wat geweldig... een nanny moeten hebben en dat alle achterlijke regels van je man dan voor niets waren omdat de nanny Covid in huis brengt :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203283450
Robyn heeft niet voor een plural marriage gekozen om vervolgens zelf haar kinderen op te moeten voeden hè :{w
Bij gebrek aan sister wives (stom corona :() om haar kinderen op te voeden moest er maar een nanny komen. Arme Robyn ;(
pi_203285011
Dus Robyn is druk bezig met Kody behagen, dat sieradenwebshopding (levert dat eigenlijk wel wat op?) en huilen?

Ik begin bijna te hopen dat Christine en Janelle allebei weg gaan bij Kody en een soort versie van de tantes uit Practical Magic worden. Dat zou nog best een aardige spin off kunnen worden. Meri weet ik nooit zo goed te plaatsen.

Man man man. Ik probeer al jaren te begrijpen wat er nou zo leuk is aan Kody maar ik denk dat ik niet gelovig genoeg ben om het te zien.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203285098
My Sister Wife's Closet heeft momenteel geen producten, ik weet niet of dat al langer is.
Maar ik vermoed dat Kost behagen een full time baan is :D

Beter krijgen Janelle en Christine een spin-off, al is het maar een enkele aflevering waarin ze alle juice vertellen c_/

Meri... Ik vind haar sneu maar ze accepteert het ook maar allemaal -O-
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:48:07 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203285346
quote:
0s.gif Op donderdag 20 januari 2022 13:44 schreef Leandra het volgende:

[..]
Niet gekeken maar OMG wat geweldig... een nanny moeten hebben en dat alle achterlijke regels van je man dan voor niets waren omdat de nanny Covid in huis brengt :')
Te hilarisch gewoon _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203285391
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2022 15:35 schreef Phoebster het volgende:
My Sister Wife's Closet heeft momenteel geen producten, ik weet niet of dat al langer is.
Maar ik vermoed dat Kost behagen een full time baan is :D

Beter krijgen Janelle en Christine een spin-off, al is het maar een enkele aflevering waarin ze alle juice vertellen c_/

Meri... Ik vind haar sneu maar ze accepteert het ook maar allemaal -O-
En heel veel huilen en jammeren kost ook energie natuurlijk. Ik heb die hele webshop niet eens bekeken maar dat maakt dat nanny verhaal nog raarder. :')

Ik zat wat rond te neuzen op die subreddit en er zijn wat theorieën dat Meri Kody zit te sarren en dat Robyn Meri heeft dwars gezeten want 'the fameleeeeeeeeeeee', waaronder toen Meri naar school wilde?
He puts up with my extravagance and my nonsense
  maandag 24 januari 2022 @ 16:07:55 #35
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_203346661
wie geeft zich op :Y)

quote:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen? Als het aan 'Sister Wives'-ster Kody Brown (53) ligt misschien wel. Kody zou volgens een bron aan het overwegen zijn om nieuwe vrouwen te zoeken, omdat zijn 'relatie' met zijn vrouwen met de dag achteruitgaat. Dat meldt 'Us Weekly’.

''Hij overweegt een frisse start te maken met nieuwe vrouwen''
''Hij is niet blij met de vrouwen die momenteel dreigen om hem te verlaten'', vertelt de bron.

Na de scheiding met Christine Brown, waar hij ruim 20 jaar een relatie mee heeft gehad, onthult Janelle Brown in een nieuwe aflevering van Sister Wives dat ze net als Christine, ook weg zou willen bij Kody. ''Ik heb hard na moeten denken. Mijn kinderen zijn bijna volwassen en er is geen grote noodzaak meer om te blijven. Het was een geweldige manier om kinderen op te voeden'', aldus Janelle. ''Tussen mij en Kody... onze relatie is nogal gespannen.''

De bron vertelt dat Janelle hier serieus over nadenkt. Door deze zoveelste tegenslag begint Kody zich af te vragen of hij misschien de liefde moet zoeken bij andere vrouwen. ''Hij wilt met een vrouw zijn die kan accepteren dat hij een hechte band heeft met Robyn en daarom ook veel aandacht aan haar besteedt'', zegt de bron.

Robyn is de nieuwste partner van Kody. Kody scheidde in 2012 van zijn ex Meri Brown, om zo makkelijker met Robyn te kunnen trouwen en haar drie kinderen te 'adopteren'.

Kody vindt dat het niet aan hem is om een eind te maken aan een relatie en legt de bal daarom bij zijn vrouwen. ''In een meervoudig huwelijk, heb ik niet het gevoel dat ik degene ben die kan zeggen: 'Het is over en uit'", vertelt Kody. ''Ik ben de baas over mijn eigen lichaam, maar het is niet mijn plek om te zeggen: 'Hey, ik ga van je scheiden'. Ik kan dat niet, maar zij staan wel in die positie om dat te besluiten.'' Kody heeft zijn vrouwen al verteld dat 'ze kunnen vertrekken' wanneer zij dat willen.

De realityster maakte in november al duidelijk dat het niet zijn keuze was om de relatie met Christine te beëindigen. 'Christine heeft besloten om te vertrekken. We hebben vele plezierige jaren gehad en ik heb veel respect en bewondering voor haar', schreef hij destijds op Instagram.

Wie de volgende vrouw zal zijn die Kody zal verlaten, blijft nog een vraag. Duidelijk is wel dat de samenstelling van de Sister Wives in de toekomst niet hetzelfde zal blijven.

Makkelijk is het zeker niet, de vader heeft - maar liefst - achttien kinderen om rekening mee te houden. Kody en Meri hebben een dochter genaamd Mariah. Kody en Janelle hebben samen vier zonen, Logan, Hunter, Garrison en Gabriel, en twee dochters, Madison en Savanah.

Met Christine heeft hij ook zes kinderen: vijf dochters genaamd Aspyn, Mykelti, Gwendlyn, Ysabel en Truely, en een zoon Paedon. Robyn had dus al drie kinderen, zoon Dayton en dochter Aurora en Breanna. Deze adopteerde Kody in 2015. Samen hebben ze nog twee kinderen gekregen, zoon Solomon en dochter Ariella.
W
Z
E
pi_203347089
Wie wil nou een Kody EN Robyn? Want die krijg je er gratisch bij :')

USA heeft de laatste ep alweer uitgezonden, m'n hart brak voor Christine ;( Ik gun haar een hele lieve man die haar en háár kinderen op een voetstuk zet!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203348160
Dus diegene die er officieel nog bij horen, is natuurlijk zijn favoriet én diegene nog niet eens als vrienden met elkaar omgaan?
Ik had serieus verwacht dat Meri als eerste haar vrijheid ging nemen.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203348283
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:04 schreef suzebol75 het volgende:
Dus diegene die er officieel nog bij horen, is natuurlijk zijn favoriet én diegene nog niet eens als vrienden met elkaar omgaan?
Ik had serieus verwacht dat Meri als eerste haar vrijheid ging nemen.
Meri is headwife, zij heeft samen met Kody alles opgebouwd.. én ze is strenggelovig, die geeft haar plekje in the Kingdom echt niet op voor wat ''vergaande lusten'' hier op aarde ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_203348384
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Meri is headwife, zij heeft samen met Kody alles opgebouwd.. én ze is strenggelovig, die geeft haar plekje in the Kingdom echt niet op voor wat ''vergaande lusten'' hier op aarde ;)
Mwah, denk dat ze dat wel doorheeft dat haar rol voorbij is. En zoals ze zelf al zo vaak zegt dat ze eigenlijk geen huwelijk meer hebben.
Ze was ook de eerste die zoveel buitenshuis deed (business bedoel ik dan haha).
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203348653
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:20 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Mwah, denk dat ze dat wel doorheeft dat haar rol voorbij is. En zoals ze zelf al zo vaak zegt dat ze eigenlijk geen huwelijk meer hebben.
Ze was ook de eerste die zoveel buitenshuis deed (business bedoel ik dan haha).
Dat zal, maar de beloftes staan vast, Kody gaf zelf aan dat scheiden een no-go was in hun geloof. En Meri snapt ook wel dat áls zij vertrekt ze haar familie nooit weer terug zal zien, je zag nu tijdens de pandemie wel hoe weinig aandacht ze haar gaven :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 24 januari 2022 @ 18:59:59 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203348969
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:15 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Meri is headwife, zij heeft samen met Kody alles opgebouwd.. én ze is strenggelovig, die geeft haar plekje in the Kingdom echt niet op voor wat ''vergaande lusten'' hier op aarde ;)
Nee hoor, dat heeft ze allemaal verspeeld toen ze van hem scheidde om hem de mogelijkheid te geven de kinderen van Robyn te adopteren met Robyn te trouwen, want dat adoptieverhaal is leuk maar het is natuurlijk bullshit, die kinderen hebben gewoon een vader.
Op dat moment heeft Meri haar status verspeeld, en Robyn heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt.

Je zag ook dat de andere vrouwen het ook zo zien, toen ze de bevestiging bij Robyn zochten in zo'n kringgesprek (en Kody daar kwaad om werd).
Het was natuurlijk ook niet alleen het opzij zetten van Meri, maar Janelle en Christine zijn daarmee ook gepasseerd.

Dat komt daar in zo'n gezin, als gescheiden vrouw (en dan ook nog janken dat je vroeger heel erg foute dingen hebt gedaan), brengt een stel kinderen het gezin binnen en om die kinderen status te geven wordt alles en iedereen maar gepasseerd.
Kody had na de adoptie van die kinderen natuurlijk ook gewoon weer van Robyn kunnen scheiden en met Meri hertrouwen, zodat de boel weer was zoals het hoorde te zijn; de eerste echtgenote als wettelijke echtgenote, maar in plaats daarvan zijn alle rechten vervallen aan een of andere troela die zonodig haar kinderen uit haar eerste huwelijk dezelfde achternaam moest geven.

Zelf miepen dat je zulke foute dingen gedaan hebt, voor je eerste huwelijk, en dat komt dan binnen in zo'n gezin waar al die vrouwen waarschijnlijk als maagd het huwelijk in gegaan zijn.... dat wringt dan uiteindelijk wel als de gevallen vrouw degene met de meeste status is, want de wettelijke echtgenote is altijd degene met de meeste status, want degene die zaken kan bepalen als de man wegvalt of in het ziekenhuis ligt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 24 januari 2022 @ 19:04:55 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203349022
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:20 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Mwah, denk dat ze dat wel doorheeft dat haar rol voorbij is. En zoals ze zelf al zo vaak zegt dat ze eigenlijk geen huwelijk meer hebben.
Ze was ook de eerste die zoveel buitenshuis deed (business bedoel ik dan haha).
Hij heeft toch ook vrijwel letterlijk (tijdens een autorit) tegen haar gezegd dat hij vond dat ze geen relatie meer hadden?
Volgens mij bedoelde hij daarmee dat ze geen seks meer hebben en dat dat ook niet meer ging gebeuren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203349047
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dat zal, maar de beloftes staan vast, Kody gaf zelf aan dat scheiden een no-go was in hun geloof. En Meri snapt ook wel dat áls zij vertrekt ze haar familie nooit weer terug zal zien, je zag nu tijdens de pandemie wel hoe weinig aandacht ze haar gaven :N
Ze zijn toch al lang gescheiden? Dus dat kan niet het probleem zijn lijkt mij... Maar goed, de reden dat het leuk is om te kijken, is ook dat ik geen van de vrouwen snap haha.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  maandag 24 januari 2022 @ 19:12:33 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203349143
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:06 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Ze zijn toch al lang gescheiden? Dus dat kan niet het probleem zijn lijkt mij... Maar goed, de reden dat het leuk is om te kijken, is ook dat ik geen van de vrouwen snap haha.
Ik vond het in het begin (voor Robyn) echt wel leuk om te zien hoe die verschillende relaties binnen één "samengesteld" gezin zijn, toen ze het nog gewoon deden zoals het bedoeld was.
Niet dat ik er geschikt voor ben of met een van hen had willen ruilen, maar ik vond het mooi om de wisselwerking te zien.

Toen Robyn erbij kwam ging het vrijwel instant fout, om te beginnen al omdat ze ergens anders woonde.
Ik denk dat als Robyn er niet bij was gekomen dat ze nog prima een gezin hadden kunnen vormen, zelfs als er nog een (andere) 4de vrouw bijgekomen was, maar dan moest dat wel een vrouw zijn die op dezelfde manier bij het gezin gevoegd werd als Janelle en Christine; zonder aanhang.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_203349237
Oh Leandra, je maakt het allemaal veel te zwaar :D

Ik ben trouwens begonnen aan Big Love, fictionele serie over een polygaam gezin, erg leuk tot nu toe :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 24 januari 2022 @ 19:42:21 #46
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_203349613
Kody wil alleen nog sex met Robyn :')
De rest mag nog wel voor de kids zorgen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_203349637
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:42 schreef matthijst het volgende:
Kody wil alleen nog sex met Robyn :')
De rest mag nog wel voor de kids zorgen.
''Christine's kids''
''Jenelle's boys''
''My kids''
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  maandag 24 januari 2022 @ 20:20:33 #48
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_203350492
Wel jammer dat Christine het uitmaakte omdat Kody geen sex meer wilde.
Had gehoopt dat ze zelf wakker was geworden en die kneus eruit getrapt had.
Mooie actie dat ze al z'n shit in dozen in de garage had geflikkerd _O- _O- ^O^
Haters everywhere but I don't really care.
pi_203354936
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2022 22:54 schreef Athenais het volgende:

Ik begin door deze show steeds meer op mijn oma te lijken: ik blijf ouwehoeren tegen mijn tv als Kody en/of Robyn in beeld zijn/is. ;( Het verval begint nu al.
Ik kijk er zelf heel anders naar en voel niet de behoefte om van Robyn een boosdoener te maken of tegen haar te schreeuwen. Ik zie vooral de tragiek van een familie die graag bij elkaar wil zijn en vervolgens met Thanksgiving gescheiden is - en stiekem ook geniet van de rust. Willen ze wel een polygame relatie? Weten ze zelf nog wat ze willen?

Overigens heb ik dat gevoel veel vaker in de serie gehad, want op tv wordt vooral het gedoe getoond (waardoor ik me afvraag waarom iemand ooit een polygame relatie zou willen). Maar je ziet wel dat ze het nu geen kans meer geven en dat het ze ook niet meer lukt om zich in de ander te verplaatsen. En dat slaat over op de kinderen, die ook van elkaar verwijderd raken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203355010
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 19:12 schreef Leandra het volgende:

[..]
Ik vond het in het begin (voor Robyn) echt wel leuk om te zien hoe die verschillende relaties binnen één "samengesteld" gezin zijn, toen ze het nog gewoon deden zoals het bedoeld was.
Niet dat ik er geschikt voor ben of met een van hen had willen ruilen, maar ik vond het mooi om de wisselwerking te zien.

Toen Robyn erbij kwam ging het vrijwel instant fout, om te beginnen al omdat ze ergens anders woonde.
Ik denk dat als Robyn er niet bij was gekomen dat ze nog prima een gezin hadden kunnen vormen, zelfs als er nog een (andere) 4de vrouw bijgekomen was, maar dan moest dat wel een vrouw zijn die op dezelfde manier bij het gezin gevoegd werd als Janelle en Christine; zonder aanhang.
Mwah... er was al zoveel gedoe voor Robyn, bijvoorbeeld tussen Meri en Janelle. Recentelijk kwam dat weer ter sprake. Ik denk zelf dat het volwassen worden van de kinderen veel heeft veranderd. Vrouwen die elkaar helpen in de opvoeding - geweldig. Maar wat moet je met die andere vrouwen als de kinderen groot zijn? Dan moet je het wel écht fijn vinden om bij elkaar te zijn.

Ik kan me wel voorstellen dat er op een bepaald moment een gedeeld grootouderschap ontstaat dat een drijfveer kan zijn voor het in stand houden van een polygame relatie, zeker als de kinderen die kinderen krijgen in de buurt blijven wonen. In dat opzicht hebben de verhuizingen niet geholpen om de familie bij elkaar te houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 25-01-2022 09:31:28 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203357201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 09:18 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik kijk er zelf heel anders naar en voel niet de behoefte om van Robyn een boosdoener te maken of tegen haar te schreeuwen. Ik zie vooral de tragiek van een familie die graag bij elkaar wil zijn en vervolgens met Thanksgiving gescheiden is - en stiekem ook geniet van de rust. Willen ze wel een polygame relatie? Weten ze zelf nog wat ze willen?

Overigens heb ik dat gevoel veel vaker in de serie gehad, want op tv wordt vooral het gedoe getoond (waardoor ik me afvraag waarom iemand ooit een polygame relatie zou willen). Maar je ziet wel dat ze het nu geen kans meer geven en dat het ze ook niet meer lukt om zich in de ander te verplaatsen. En dat slaat over op de kinderen, die ook van elkaar verwijderd raken.
Ja, dat is ook een invulling die je kan geven aan wat ik schreef. :') Nee, ik sta niet tegen Robyn te schreeuwen. Die slachtofferrol waar ze zichzelf iedere keer ingooit, past ook niet helemaal en dat ergert wel.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203357472
Maar, dat gezegd hebbende: ook voor Robyn liep het daar allemaal niet bepaald vlekkeloos. Meri en Janelle botsten sowieso al en Christine voelde zich 'the basement wife' als ik me een episode van een paar jaar terug goed herinner.

Ik denk dat het ook zonder Robyn vrij moeizaam zou zijn geweest op het moment dat de meeste kinderen weg zijn en/of wanneer Kody weer een andere vrouw wil toevoegen.

En dan is er natuurlijk nog de invloed van TLC zelf: er moet wel drama zijn dus er wordt geknipt en geplakt, en continu een camera in je nek is ook wel een dingetje.
He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203362368
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:19 schreef Athenais het volgende:

[..]
Ja, dat is ook een invulling die je kan geven aan wat ik schreef. :') Nee, ik sta niet tegen Robyn te schreeuwen. Die slachtofferrol waar ze zichzelf iedere keer ingooit, past ook niet helemaal en dat ergert wel.
Je hoeft je niet aangevallen te voelen. Ik zeg hoe ik ernaar kijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203390305
Wat een enorme puinhoop heeft Kody er van gemaakt. Hij roeptoetert wel steeds dat hij heus niet alleen bij Robyn wil zijn maar hij negeert Meri ook gewoon terwijl ze wekenlang trouw de post staat te boenen.

Hij is ze allemaal zat, ze mogen allemaal ophoepelen en hun kinderen er bij want die hebben toch een grote mond.

Lekker alleen met Robyn in haar grote koophuis en haar kinderen en ze leefden nog lang en gelukkig.

Volgende week spektakel, Kody eruit gezet en de nanny COVID :9
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 19:21:10 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_203392172
Geen nieuwe op Discovery deze week?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:14:57 #56
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396651
Ik snap sowieso niet waarom die Kody nog een polygame relatie heeft. Mijn gevoel zegt dat dit ooit begon als een status/ego-dingetje. Wellicht met wat geilheid. En nu is het al een fiks aantal jaar niet meer leuk en eigenlijk wil hij gewoon een relatie met Robyn. Daar komt het op neer.

Die vrouwen - zouden ze überhaupt nog een polygame relatie willen hebben? Misschien leek ook dat in het begin heel Goddelijk maar echt genieten en er zelf geluk uit halen, dat hebben ze volgens mij weinig gedaan. En nu al helemaal. Ga lekker bij die vent weg want tevreden met je leven ben je toch niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 27 januari 2022 @ 23:29:21 #57
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203396880
Oh, en hij legt de bal qua scheiden bij de vrouwen neer zodat hij niet (publiekelijk) de boeman hoeft te zijn.

Die ‘schandpaal’ laat hij aan zijn vrouwen over, ook al negeert hij ze volledig en verpest hij hun zelfbeeld en -vertrouwen met de dag meer.

Ik geloof er in elk geval niet in dat zijn geloof hetgeen is dat hem weerhoudt van het scheiden.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_203399006
De scene met z'n zoon in het bos was hartverscheurend, zeg. Hij had 'em gewoon een knuffel moeten geven.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203401702
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
De scene met z'n zoon in het bos was hartverscheurend, zeg. Hij had 'em gewoon een knuffel moeten geven.
Zijn zoons zijn volwassener als dat Kody is. Kody kan alleen zeuren en afzeiken, de jongens proberen er het beste van te maken
pi_203403357
Dat doet me ineens aan dit denken:

He puts up with my extravagance and my nonsense
pi_203404010
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 12:44 schreef caroro het volgende:

[..]
Zijn zoons zijn volwassener als dat Kody is. Kody kan alleen zeuren en afzeiken, de jongens proberen er het beste van te maken
Ja, ze probeerden de hand in eigen boezem te steken en hebben hun best gedaan - heel volwassen. Aan de andere kant zijn het ook gewoon jongens die liefde en goedkeuring van hun vader nodig hebben.

Wat wel weer mooi is om te zien, is dat Janelle en Christine het hoofd van hun huishoudens zijn geworden en Kody niet (meer) op een voetstuk plaatsen. En Kody is daar ontzettend gefrustreerd over, dat hij zijn positie als patriarch kwijt is geraakt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2022 @ 16:03:13 #62
22592 crew  Ole
pi_203404616
Ik vind die man zo'n creep!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203405488
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:03 schreef Ole het volgende:
Ik vind die man zo'n creep!!!
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, en dat er gewoon 4!dames ingetrapt zijn. Brrrr dat haar en dat sikje, om maar niet te spreken over zijn vreselijke persoonlijkheid, is het al duidelijk dat ik het ook een engerd vind😜
  Moderator / Miss SHO vrijdag 28 januari 2022 @ 17:32:40 #64
22592 crew  Ole
pi_203405725
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 17:09 schreef caroro het volgende:

[..]
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, en dat er gewoon 4!dames ingetrapt zijn. Brrrr dat haar en dat sikje, om maar niet te spreken over zijn vreselijke persoonlijkheid, is het al duidelijk dat ik het ook een engerd vind😜
Jah...

:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 29 januari 2022 @ 09:15:53 #65
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_203413972
quote:
Dat de relatie tussen Kody Brown (53) en Meri (51) aan een zijden draadje hangt, is geen geheim meer. In een vooruitblik op 'Sister Wives: One on One' is te zien dat presentatrice Sukanya Krishnan (50) het stel het vuur na aan de schenen legt over hun relatie en dat de twee een aantal opvallende antwoorden geven.

"Er is een punt gekomen waarop de intimiteit gewoon beschadigd is"
Sukanya vraagt zich onder andere af waarom Meri bij Kody blijft, terwijl ze bijvoorbeeld al zeker tien jaar niet meer intiem met elkaar zijn geweest. "Dit is mijn familie", legt Meri uit. "Dus ik snap niet waarom mensen denken dat als ik geen relatie met Kody heb, ik maar gewoon zou weggaan. Dat wil ik helemaal niet. Ik snap niet waarom mensen dat elke keer vragen."

Meri en Kody gaven elkaar in 1990 het jawoord. Drie jaar later kwam Janelle erbij en in 1994 volgde Christine. In 2010 kwam Robyn erbij. Zij kon in 2014 voor de wet met Kody trouwen, omdat hij op papier van Meri scheidde. Christine maakte afgelopen november bekend dat haar relatie met Kody na 25 jaar over was. Als Sukanya Meri vraagt waarom zij niet in de voetsporen van Christine is getreden, vertelt ze: "Wat ik kan zeggen is dat we twee verschillende mensen zijn, die verschillende normen en waarden hebben."

Christine krijgt ook nog de kans om haar woordje te doen. Zij vertelt dat ze niet kan begrijpen dat Meri nog steeds een relatie met Kody heeft, terwijl ze al zo lang niet meer intiem zijn geweest. "Ik snap niet hoe ze dat doet. Maar ze is er blijkbaar oké mee." Kody legt uit dat hij het simpelweg niet meer kan. "Er is een punt gekomen waarop de intimiteit gewoon beschadigd is. Je kunt niet intiem zijn in een relatie als er geen gevoel van veiligheid is, daar heb ik geen zin in."

Kody weet ook zeker dat het gevoel van veiligheid nooit meer zal terugkeren. "Ik zal haar vriend zijn, ik zal er alles aan doen om haar te beschermen en ik zal een huis voor haar bouwen, maar intiem zullen we nooit meer zijn."

Als Sukanya vraagt of Meri hem zo erg heeft gekwetst dat het tot dit punt is gekomen, bevestigt hij dat. "En dat heeft niks te maken met de catfish-situatie. De catfish-situatie heeft me alleen maar wakker geschud." Kody verwijst hiermee naar een voorval in 2015, toen bleek dat Meri al een tijdje een online relatie had met iemand van wie zij dacht dat het een man was, maar wat een vrouw bleek te zijn. Kody en Meri gingen destijds in therapie, maar hun relatie werd daarna nooit meer dezelfde.

Sukanya concludeert dat Meri dus een relatie heeft met de grote familie, de kinderen en Robyn en een vriendschap met Kody. "Is dat genoeg?” vraagt ze aan Kody. “Ik denk dat het voor niemand genoeg is, maar iedereen maakt zijn eigen keuzes", aldus Kody.
:?
naar mannetje :r
W
Z
E
pi_203415850
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 08:50 schreef Claudia_x het volgende:
De scene met z'n zoon in het bos was hartverscheurend, zeg. Hij had 'em gewoon een knuffel moeten geven.
Ja dat vond ik ook.
Zeker toen hij ook zomaar weg reed. Zo harteloos.

Die man snapt er niks van.
Screw them.
We're going home.
pi_203431293
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 januari 2022 12:38 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ja dat vond ik ook.
Zeker toen hij ook zomaar weg reed. Zo harteloos.

Die man snapt er niks van.
ja maar... Covid19... mijn verantwoordelijkheden naar de hele familie..... :r
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_203431633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:17 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ja, ze probeerden de hand in eigen boezem te steken en hebben hun best gedaan - heel volwassen. Aan de andere kant zijn het ook gewoon jongens die liefde en goedkeuring van hun vader nodig hebben.

Wat wel weer mooi is om te zien, is dat Janelle en Christine het hoofd van hun huishoudens zijn geworden en Kody niet (meer) op een voetstuk plaatsen. En Kody is daar ontzettend gefrustreerd over, dat hij zijn positie als patriarch kwijt is geraakt.
Ik kreeg het gevoel dat de kinderen voelen meerdere moeders te hebben maar dat de vader ontbreekt.
  zondag 30 januari 2022 @ 19:34:23 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203437419
Robyn die mbt het Covid-regels verhaal roept dat ze het zo belangrijk vindt dat haar kinderen hun vader kunnen zien.....
Dat is ook voor het eerst dan, want haar oudste 3 kinderen heeft ze dusdanig van hun vader vervreemd dat ze ze door Kody heeft laten adopteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 31 januari 2022 @ 00:36:49 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_203441106
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 20:20 schreef matthijst het volgende:
Wel jammer dat Christine het uitmaakte omdat Kody geen sex meer wilde.
Had gehoopt dat ze zelf wakker was geworden en die kneus eruit getrapt had.
Mooie actie dat ze al z'n shit in dozen in de garage had geflikkerd _O- _O- ^O^
Dit is in Nederland nog niet uitgezonden toch? Het voorstukje zag er veelbelovend uit :9
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_203444428
En maar blijven zeggen dat hij geen "hoofdvrouw" heeft... Geloof dat hij alleen nog met Robyn sex heeft.
En die Meri.. Pffttt had echt niet verwacht dat zij genoegen neemt met vriendschap. Zal dan wel komen door een laag zelfbeeld ofzo.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_203489043
Dat was een spectaculaire aflevering gisteren. Nu wil ik een aflevering vooruitkijken via de zeven gratis dagen van Discovery+, maar ik kan nergens vinden hoe dat moet. Ben ik nou gek?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 16:02:18 #73
382129 crew  Donna
pi_203489225
Serie zoeken en dan seizoen > laatste aflevering?
pi_203489232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:02 schreef Donna het volgende:
Serie zoeken en dan seizoen > laatste aflevering?
De laatste aflevering die ik zie is die van gisteren. Heb jij daar zelf toevallig gekeken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 16:21:33 #75
382129 crew  Donna
pi_203489443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
De laatste aflevering die ik zie is die van gisteren. Heb jij daar zelf toevallig gekeken?
Ik weet niet welke gisteren op TV was. De laatste die ik op + kan zien is S10 E21
The beginning of the End
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:33:15 #76
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203489563
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:21 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik weet niet welke gisteren op TV was. De laatste die ik op + kan zien is S10 E21
The beginning of the End
De telling klopt helaas niet bij D+ (en dat is best irritant :+ ), de aflevering die jij hebt gezien is 16:10.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 16:36:26 #77
382129 crew  Donna
pi_203489596
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:33 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
De telling klopt helaas niet bij D+ (en dat is best irritant :+ ), de aflevering die jij hebt gezien is 16:10.
Ja klopt dat is met meer series zo.
Het is 16.10 in de andere telling idd.
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 16:38:58 #78
382129 crew  Donna
pi_203489628
Heb even in de Ziggo replay gekeken en zo te zien was die gisterenavond ook op TV. Dus dan is er nog geen nieuwe te zien. Apart.
pi_203489902
Volgens mij is de volgende aflevering een "tell all". Ik zou er ook wel een proefabbonementje aan willen wagen🤣.
De reacties op de TLC instagram zijn niet mals voor "sobbin Robin".
pi_203490225
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 17:09 schreef caroro het volgende:

[..]
Ik kan me er ook niks bij voorstellen, en dat er gewoon 4!dames ingetrapt zijn. Brrrr dat haar en dat sikje, om maar niet te spreken over zijn vreselijke persoonlijkheid, is het al duidelijk dat ik het ook een engerd vind😜
Manipulatie is een kunst.

Waar vinden jullie altijd die nieuwe afleveringen dan? TLC schijnt ze van 2015 nog uit te zenden, dacht ik vandaag als beschrijving te zien?
Klopt dat?
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 17:57:31 #81
382129 crew  Donna
pi_203490347
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
Manipulatie is een kunst.

Waar vinden jullie altijd die nieuwe afleveringen dan? TLC schijnt ze van 2015 nog uit te zenden, dacht ik vandaag als beschrijving te zien?
Klopt dat?
Op donderdagavond 20.30 is er een recente aflevering op TV. De rest is herhaling van herhaling van de derde herhaling en zo nu en dan de herhaling van de 'recente'.
pi_203498486
Ik ben op een andere manier aan de aflevering gekomen. Bespaar jezelf de moeite van het zoeken vooral: de tell all bestaat uit drie afleveringen en twee daarvan moeten in de VS nog worden uitgezonden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203498545
Ik vond de laatste aflevering die in Nederland is uitgezonden indrukwekkend omdat Kody en Christine zo openhartig zijn over de manier waarop hun relatie op de klippen loopt. De situatie is verschrikkelijk alledaags eigenlijk, maar doorgaans blijft andermans sores binnenhuis en krijg je er niet zoveel van mee.

Het valt me op dat Christine veel pijn heeft en Kody juist murw overkomt. Dat herken ik wel van mijn eigen relatiebreuken, waarin ik degene was die murw was omdat ik allang klaar was met de relatie. Ik ben benieuwd of we nog gaan zien dat Kody ook maar enigszins onder de breuk lijdt. Zijn oudere vrouwen lijken voor hem vooral ballast te zijn die hij liever kwijt dan rijk is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 11:40:48 #84
382129 crew  Donna
pi_203778975
Nou ik ben ook weer eens bij. Wat moet je er van zeggen he?

Go Christine!
pi_203780334
Christine krijgt een eigen kookshow op TLC *O*
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 13:03:14 #86
382129 crew  Donna
pi_204870674
Ik lees net dat Audrey de vrouw van Mariah geen vrouw meer is, maar transgender en aangesproken wordt met hen/them.

Hun borsten zijn onlangs weggehaald en dat hadden ze op Instagram gezet.
  Moderator donderdag 26 mei 2022 @ 13:04:09 #87
382129 crew  Donna
pi_204872185
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 13:03 schreef Donna het volgende:
Ik lees net dat Audrey de vrouw van Mariah geen vrouw meer is, maar transgender en aangesproken wordt met hen/them.

Hun borsten zijn onlangs weggehaald en dat hadden ze op Instagram gezet.
Benieuwd wat Kody daar van vindt. :P

Wel een vies snorretje wat hij heeft. Dat zie je ook nogal eens bij jongeren met Down. :@
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:23:29 #89
382129 crew  Donna
pi_205174750
Okay. Dit wordt confusing.

Mariah, dochter van Kody en Meri, is samen met Audrey. Audrey gaat tegenwoordig door het leven als trans man, maar nog wel als Audrey.
Mariah gaat sinds vandaag door het leven als Leon. Ook trans man dus. Maar als they/them.

Dus van een lesbisch koppel naar een trans man homo koppel? :Y)

Nevermind. They/them is niet mannelijk. Dus. Geen idee.
pi_205174839
Dus geen transman want ze refereert zichzelf als they/them. Toch?
Of sluit het ene het andere niet uit?

Oh well. :P
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 21:34:04 #91
382129 crew  Donna
pi_205174890
Ja geen idee vandaar ook mijn correctie. _O-
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:09:21 #92
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205175359
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2022 16:40 schreef vencodark het volgende:

[..]
Benieuwd wat Kody daar van vindt. :P

Het is vast allemaal de schuld van Meri |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205175399
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2022 13:03 schreef Donna het volgende:
Ik lees net dat Audrey de vrouw van Mariah geen vrouw meer is, maar transgender en aangesproken wordt met hen/them.

Hun borsten zijn onlangs weggehaald en dat hadden ze op Instagram gezet.
Audrey en Mariah Leon of alleen Audrey? Verwarrend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:23:19 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205175526
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Audrey en Mariah Leon of alleen Audrey? Verwarrend.
Zo te zien is Audrey inmiddels zonder borsten maar heeft Mariah Leon een andere naam genomen.

https://www.instagram.com/p/CfV-WXmLZ-Z/
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 juni 2022 @ 22:26:00 #95
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205175552
Post van Mariah/Leon:

quote:
Profielfoto van mariahbrwn
mariahbrwn
Geverifieerd
someone recently told me that i didn’t have to have all of my shit figured out in order for me to share myself with the world.

so here’s me, definitely not having almost any of my shit figured out, to let you know that i am trans. my name is Leon or Leo (i love both) and my pronouns are they/them.

i remember the first time that i knew i wasn’t a girl. i was pretty young & unfortunately i grew up in a context that was incredibly gendered & restrictive. so i continued to be socialized as a girl & later a woman. and here’s the thing, i’m finally ready to share my favorite self with the world. and that self is incredibly genderqueer, trans, and unapologetic.

being queer & trans are definitely some of my favorite parts of myself. and yet, there are so many things that i am learning to love about myself through this process. here’s to me getting to know myself, share myself, and continually evolve to be the person i am, to be my favorite self in all contexts.

**I’m sharing this part of myself to let folks in, and also to set some boundaries. if you choose to not use my correct name or pronouns, then you do not need to speak to or about me. my name is Leo or Leon, and my pronouns are they/them. please only refer to me in that way**
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 28 juni 2022 @ 23:15:53 #96
382129 crew  Donna
pi_205176154
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2022 22:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Audrey en Mariah Leon of alleen Audrey? Verwarrend.
Audrey toen nog. Ik probeerde toen een Nederlandse they/them post te maken omdat ik dat zo dom vind staan. :7
Maar ze willen beide nu dus aangesproken worden met hen.
En alleen Audrey heeft geen borsten meer. As far as i know.
pi_205177292
Toch vind ik het op sommige foto’s ook lijken alsof Leon/Mariah ook platter is dan voorheen.
Maar dat kan ook komen doordat ze lelijke hemdjes draagt ipv bh’s.

Ik zie ook Leon’s andere posts rondom Black Lives en White Privileged en ik vind hen irritant. :P :+
pi_205177305
Irritant is een understatement, maar zo voel ik me al jaren ;)

Mykelti krijgt een tweeling! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205177679
Het was duidelijk te zien dat Mariah een enorm lastige puberteit had. Ze werden er zeker irritant van, vooral tijdens de catfishing. Sinds de coming out, studie en Audrey zijn ze een stuk ontspannener geworden. Ik hoop dat die ontspanning doorzet nu ze Leon zijn. Ik vind hen eigenlijk wel sympathiek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 29-06-2022 08:48:04 ]
Spoilers!
  Moderator woensdag 29 juni 2022 @ 08:44:38 #100
382129 crew  Donna
pi_205177746
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 07:13 schreef vencodark het volgende:
Toch vind ik het op sommige foto’s ook lijken alsof Leon/Mariah ook platter is dan voorheen.
Maar dat kan ook komen doordat ze lelijke hemdjes draagt ipv bh’s.


Ik zie ook Leon’s andere posts rondom Black Lives en White Privileged en ik vind hen irritant. :P :+
Ja, geen bh's meer idd.

Ze zijn er erg slonzig uit gaan zien de laatste jaren imo, maar goed, smaken verschillen.
pi_205502487
En ook Maddie is (weer) zwanger!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205617581
Het nieuwe seizoen komt eraan, medio September?

'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_205631413
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 14:00 schreef camaron het volgende:
Het nieuwe seizoen komt eraan, medio September?

Benieuwd of het nog wat wordt. Zijn mensen het niet zoetjesaan gaan vervelen?
pi_205631881
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 22:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Benieuwd of het nog wat wordt. Zijn mensen het niet zoetjesaan gaan vervelen?
Nee joh, afgelopen seizoen was spectaculair. En dit seizoen zien we de nasleep van de scheiding. Ik heb er zin an.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator zondag 14 augustus 2022 @ 00:24:49 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_205632349
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 augustus 2022 23:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nee joh, afgelopen seizoen was spectaculair. En dit seizoen zien we de nasleep van de scheiding. Ik heb er zin an.
Ik hoop het zooo!!!
pi_205677881
Ik ga toch zeker ook weer kijken, ben te nieuwsgierig hoe het afloopt met Christine.
Ik hoop op een triomfantelijke aftocht ^p^
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_205678470
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 18:16 schreef camaron het volgende:
Ik ga toch zeker ook weer kijken, ben te nieuwsgierig hoe het afloopt met Christine.
Ik hoop op een triomfantelijke aftocht ^p^
Spoiler; ze is gelukkig O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205678618
Ik ben nu het coronaseizoen aan het terugkijken, wat een drama en wat is hij hard tegen die arme Meri.

Dankzij dit topic weer helemaal enthousiast, heerlijke tv ;p
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205678841
quote:
17s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:25 schreef Speedfight het volgende:
Ik ben nu het coronaseizoen aan het terugkijken, wat een drama en wat is hij hard tegen die arme Meri.

Dankzij dit topic weer helemaal enthousiast, heerlijke tv ;p
Kody showed his true colours :r Niet alleen tegen Meri maar ook tegen Janelle'sZIJN jongens.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 19:57:00 #110
382129 crew  Donna
pi_205678873
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:09 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Spoiler; ze is gelukkig O+
Toch ben ik heel benieuwd naar de beelden! :X
pi_205678892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:57 schreef Donna het volgende:

[..]
Toch ben ik heel benieuwd naar de beelden! :X
De trailer beloofd niet veel goeds :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 19:59:46 #112
382129 crew  Donna
pi_205678912
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:58 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
De trailer beloofd niet veel goeds :N
Nee vreselijk, daarom hoop ik ook dat het echte afscheid voor Christine ook een triomfantelijke aftocht is ja. Wat een lul die Kody.

Hopelijk gaat Jenelle ook snel weg. Voor Meri heb ik de hoop al opgegeven.
pi_205678946
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 19:59 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee vreselijk, daarom hoop ik ook dat het echte afscheid voor Christine ook een triomfantelijke aftocht is ja. Wat een lul die Kody.

Hopelijk gaat Jenelle ook snel weg. Voor Meri heb ik de hoop al opgegeven.
Van Reddit weet ik dat Jenelle, Christine en hun kinderen elkaar véél zien, dus dat is fijn O+
In de trailer hoor je Meri zeggen dat Christine niet alleen een SW is maar ook een goede vriendin.. :? Ik heb die 2 nooit vriendschappelijk met elkaar zien omgaan, maar goed..

Meri leeft haar eigen leven, geloof ook echt niet dat zij met de gang omhangt als er niet gefilmd wordt...
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 20:05:08 #114
382129 crew  Donna
pi_205678994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:02 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Van Reddit weet ik dat Jenelle, Christine en hun kinderen elkaar véél zien, dus dat is fijn O+
In de trailer hoor je Meri zeggen dat Christine niet alleen een SW is maar ook een goede vriendin.. :? Ik heb die 2 nooit vriendschappelijk met elkaar zien omgaan, maar goed..

Meri leeft haar eigen leven, geloof ook echt niet dat zij met de gang omhangt als er niet gefilmd wordt...
Heeft ze die B&B eigenlijk nog?
pi_205679024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:05 schreef Donna het volgende:

[..]
Heeft ze die B&B eigenlijk nog?
Ja :Y
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205679084
De laatste foto op Meri's Insta met iemand van de familie (muv Leon en diens vriend) is van een jaar geleden.. (Met Ariëlla).
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 20:13:47 #117
382129 crew  Donna
pi_205679109
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:07 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ja :Y
Good for her.
Vond het altijd een beetje zielig als zij maar weer probeerde te lijmen en Kody weer bij Robyn zat. Blah.
pi_205679151
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Good for her.
Vond het altijd een beetje zielig als zij maar weer probeerde te lijmen en Kody weer bij Robyn zat. Blah.
Ik ook. En Kody lijkt wel vies van haar. Hij is gewoon liever niet bij haar en zij maar wanhopig proberen om de oude relatie nieuw leven in te blazen. Iets wat never nooit niet gaat gebeuren. Erg sneu inderdaad.
pi_205679153
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Good for her.
Vond het altijd een beetje zielig als zij maar weer probeerde te lijmen en Kody weer bij Robyn zat. Blah.
Die keer dat Kody bij haar op de oprit zat en Robyn inbelde :') ___! Die 2 zijn gemaakt voor elkaar, maar ga dan lekker monogaam leven wil je?
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator donderdag 18 augustus 2022 @ 20:19:11 #120
382129 crew  Donna
pi_205679178
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:17 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Die keer dat Kody bij haar op de oprit zat en Robyn inbelde :') ___! Die 2 zijn gemaakt voor elkaar, maar ga dan lekker monogaam leven wil je?
Ja precies. Ga gewoon lekker samen verder. Maar nee, dan gaat Robyn weer huilen dat ze haar zusters niet kwijt wil. Terwijl ze precies echt 0 connectie hebben.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 20:26:35 #121
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205679242
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Good for her.
Vond het altijd een beetje zielig als zij maar weer probeerde te lijmen en Kody weer bij Robyn zat. Blah.
Ik vind het nog steeds walgelijk hoe hij de B&B heeft geopend, terwijl hij er zo tegen was :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205679287
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:26 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik vind het nog steeds walgelijk hoe hij de B&B heeft geopend, terwijl hij er zo tegen was :r
..en dit. Bah.
pi_205681498
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 20:13 schreef Donna het volgende:

[..]
Good for her.
Vond het altijd een beetje zielig als zij maar weer probeerde te lijmen en Kody weer bij Robyn zat. Blah.
Robin vind ik zo schijnheilig.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2022 @ 07:24:18 #124
382129 crew  Donna
pi_205682513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2022 23:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Robin vind ik zo schijnheilig.
Zodra ze niet meer weet wat ze moet zeggen gaat ze huilen. How can i make this about me?
pi_205686441
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2022 07:24 schreef Donna het volgende:

[..]
Zodra ze niet meer weet wat ze moet zeggen gaat ze huilen. How can i make this about me?
Juist.
pi_205714180
Nu bij de Thanksgiving aflevering, stookt Robyn nou expres haar kinderen op tegen Janelle en Christine door de botte manier waarop ze hun plannen verteld en benadrukt dat zij zich niet aan Kody's regels houden? Het is toch heel raar hoe ze het brengt aan kinderen?
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205715921
quote:
13s.gif Op maandag 22 augustus 2022 17:41 schreef Speedfight het volgende:
Nu bij de Thanksgiving aflevering, stookt Robyn nou expres haar kinderen op tegen Janelle en Christine door de botte manier waarop ze hun plannen verteld en benadrukt dat zij zich niet aan Kody's regels houden? Het is toch heel raar hoe ze het brengt aan kinderen?
Ja.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_205715963
Ik ben het vierde seizoen van Seeking Sister Wife aan het kijken. Dat is een stuk minder tenenkrommend dan het vorige seizoen vooralsnog.
Spoilers!
  woensdag 14 september 2022 @ 20:57:05 #129
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_205977934
Nieuwe ep *O* *O* *O*
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206315692
Heeft iemand de meest recente Seeking Sister Wife gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206316569
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand de meest recente Seeking Sister Wife gezien?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, al een aantal weken geleden. Dat was wel een lekker extreme situatie en reactie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 14 oktober 2022 @ 03:33:43 #132
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_206317025
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, al een aantal weken geleden. Dat was wel een lekker extreme situatie en reactie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo is Die Roberta Pache een con artist?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_206317417
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 03:33 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ga de uitzending maar kijken ;) Misschien ook wel netjes om even een spoiler van je post te maken.
Spoilers!
pi_206319710
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 23:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, al een aantal weken geleden. Dat was wel een lekker extreme situatie en reactie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206778180

Archer en Ace zijn geboren O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 22 november 2022 @ 16:52:15 #136
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206778245
Die serie is weer mooi dit seizoen.
Kody trekt het niet meer zo goed en zn vrouwen lijken er ook steeds meer klaar mee :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206781638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:52 schreef matthijst het volgende:
Die serie is weer mooi dit seizoen.
Kody trekt het niet meer zo goed en zn vrouwen lijken er ook steeds meer klaar mee :D
Ik vind 'm echt labiel lijken, t wordt steeds gekker.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator woensdag 23 november 2022 @ 07:59:11 #138
184769 crew  Deisyy
pi_206785270
In verband met de herindeling van het forum en omdat deze topics beter in het subforum tv passen, verhuizen de topics van de soaps en real life soaps naar het subforum TV.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206871843
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 16:52 schreef matthijst het volgende:
Die serie is weer mooi dit seizoen.
Kody trekt het niet meer zo goed en zn vrouwen lijken er ook steeds meer klaar mee :D
Wat een enorme kwal is Kody geworden.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:08:04 #140
382129 crew  Donna
pi_206871952
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Wat een enorme kwal is Kody geworden.
Het is afschuwelijk.
pi_206871967
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 18:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Wat een enorme kwal is Kody geworden.
:D Ik sta vanaf dag 1 al verbaasd.. en vind het een lul eerste klas, vanaf dag 1 ook. Sinds hij bij de heilig verklaarde Robin is, kunnen de andere vrouwen het schudden.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_206871981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:08 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is afschuwelijk.
Hij wil alleen maar bij Robin zijn. De rest+kinderen boeit hem niet.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:13:01 #143
382129 crew  Donna
pi_206872001
Vanaf dag 1 vond ik het al een vreemd kereltje. Zowel in gedrag als uitspraken, maar wat er nu allemaal aan het licht komt.
Hij zegt gewoon keihard dat hij nooit van Christine gehouden heeft. Echt wat een lul zeg.
En het schijnt dat Janelle ook weg is trouwens.
pi_206872003
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:09 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
:D Ik sta vanaf dag 1 al verbaasd.. en vind het een lul eerste klas, vanaf dag 1 ook. Sinds hij bij de heilig verklaarde Robin is, kunnen de andere vrouwen het schudden.
Echt he. Hij moet zijn ogen uit zijn kop schamen. Aansteller met dat geschud met zijn aangebreide lokken. Denken dat hij Gods gift is voor die vrouwen.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:13:22 #145
382129 crew  Donna
pi_206872004
En Robyn is helemaal een weirdo. :r
pi_206872021
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Hij wil alleen maar bij Robin zijn. De rest+kinderen boeit hem niet.
Ja, die heeft haar hol er mooi ingedraaid..Binnen no time zijn wettelijke vrouw...
Brrr alleen al die uitgestreken smoel met haar 'harde krullen' kapsel
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_206872032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:13 schreef Donna het volgende:
Vanaf dag 1 vond ik het al een vreemd kereltje. Zowel in gedrag als uitspraken, maar wat er nu allemaal aan het licht komt.
Hij zegt gewoon keihard dat hij nooit van Christine gehouden heeft. Echt wat een lul zeg.
En het schijnt dat Janelle ook weg is trouwens.
Met of zonder trailer _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_206872035
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:14 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ja, die heeft haar hol er mooi ingedraaid..Binnen no time zijn wettelijke vrouw...
Brrr alleen al die uitgestreken smoel met haar 'harde krullen' kapsel
Erger me kapot aan die schijnheil :r
pi_206872045
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Echt he. Hij moet zijn ogen uit zijn kop schamen. Aansteller met dat geschud met zijn aangebreide lokken. Denken dat hij Gods gift is voor die vrouwen.
De leefstijl is al zo niet mijn stijl...maar wat ze er in zien :r
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:17:01 #150
382129 crew  Donna
pi_206872049
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:15 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Met of zonder trailer _O-
Ghehehe. Geen idee. 1 van haar kinderen schijnt laatst in een live gezegd te hebben zoiets als 'glad my mom left'. En ze was ook bij Christine met thanksgiving geloof ik. _O_
Sterker nog. Geen enkel kind was bij Kody en Robyn behalve hun eigen.
pi_206872057
En toch maar kijken iedere week :@ _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_206872063
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Ghehehe. Geen idee. 1 van haar kinderen schijnt laatst in een live gezegd te hebben zoiets als 'glad my mom left'. En ze was ook bij Christine met thanksgiving geloof ik. _O_
Sterker nog. Geen enkel kind was bij Kody en Robyn behalve hun eigen.
En de met corona besmette nanny? :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:18:54 #153
382129 crew  Donna
pi_206872070
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
En de met corona besmette nanny? :P
Die zal wel weg zijn. Ook weggerend van Kody.
pi_206872095
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:16 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
De leefstijl is al zo niet mijn stijl...maar wat ze er in zien :r
Dat laatste snap ik ook niet. Dat ze daar ooit ingetrapt zijn.
En Robin die hem net zo lang gemanipuleerd heeft dat hij zelfs Mery zover heeft gekregen dat ze van hem ging scheiden zodat hij met Robin kon trouwen.
pi_206872120
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat laatste snap ik ook niet. Dat ze daar ooit ingetrapt zijn.
En Robin die hem net zo lang gemanipuleerd heeft dat hij zelfs Mery zover heeft gekregen dat ze van hem ging scheiden zodat hij met Robin kon trouwen.
Voor haar bloedjes van kindjes... :')
En Merie begrijp ik al helemaal niet..zoveel jaar :X
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:29:36 #156
382129 crew  Donna
pi_206872200
Ik snap het ergens wel van Meri. Veel mensen vonden Meri al zuur en Robyn de nieuwe frisse vrouw. Als Meri niet met de scheiding ingestemd had, was ze helemaal de verzuurde trut geweest naar de buitenwereld.
pi_206872233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik snap het ergens wel van Meri. Veel mensen vonden Meri al zuur en Robyn de nieuwe frisse vrouw. Als Meri niet met de scheiding ingestemd had, was ze helemaal de verzuurde trut geweest naar de buitenwereld.
Je gaat dan toch weg.. Hij komt niet eens op visite. Ik zou dan toch een een Christine doen :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 19:32:23 #158
382129 crew  Donna
pi_206872239
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Je gaat dan toch weg.. Hij komt niet eens op visite. Ik zou dan toch een een Christine doen :P
Ja dat wel! Ik zou allang gaan. Doeiiii. Eikel.
pi_206872403
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:31 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Je gaat dan toch weg.. Hij komt niet eens op visite. Ik zou dan toch een een Christine doen :P
Echt.
pi_206872421
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
En toch maar kijken iedere week :@ _O-
We zijn gek :o
pi_206872933
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:29 schreef Donna het volgende:
Ik snap het ergens wel van Meri. Veel mensen vonden Meri al zuur en Robyn de nieuwe frisse vrouw. Als Meri niet met de scheiding ingestemd had, was ze helemaal de verzuurde trut geweest naar de buitenwereld.
Je hebt een punt.
pi_206872965
Denk vaak aan zijn kinderen. Die zijn nu oud genoeg om te zien hoe hun vader is. Die ene jongen heeft daar ook al eens over gesproken. Ben ff zijn naam kwijt.
  Moderator dinsdag 29 november 2022 @ 20:17:50 #163
382129 crew  Donna
pi_206873001
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:16 schreef Lavenderr het volgende:
Denk vaak aan zijn kinderen. Die zijn nu oud genoeg om te zien hoe hun vader is. Die ene jongen heeft daar ook al eens over gesproken. Ben ff zijn naam kwijt.
Paedon zeker?
pi_206873065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 20:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Paedon zeker?
Ja, denk het wel. Die was boos dat zijn vader corona misbruikte om niemand meer te willen zien en lekker bij Robin te blijven.
pi_206874605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
We zijn gek :o
Prettig gestoord :+
Die meiden daar zijn gek :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_206875668
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 21:28 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Prettig gestoord :+
Die meiden daar zijn gek :P
Nou, echt wel.
pi_206995043
Tis wel weer smullen hoor. Wat een gekkenhuis. Kody die gisteren zich van z’n allerbeste kant heeft laten zien.
‘Zij heeft nooit aardig tegen je gedaan’ gillen tegen Robyn. En dat hij niet van Christine hield maar wel alles voor haar deed. Wat een opoffering.

En dan Meri met zo’n uitgestreken smoel. Helemaal team Kody. Terwijl die gewoon zegt ‘zou je niet eens naar die B&B van je vertrekken’ ( :D )

En dan nog wachten tot het goed komt.
Ben inmiddels wel alle respect voor haar verloren.
Screw them.
We're going home.
pi_206995061
Kody en Meri zijn gescheiden en Robyn en Kody getrouwd.
Is hij daarna wel weer ‘in spirit’ met Meri getrouwd?
Of hoeft dat niet?
Screw them.
We're going home.
  Moderator donderdag 8 december 2022 @ 15:48:30 #169
382129 crew  Donna
pi_206995188
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:37 schreef CarOnline het volgende:
Kody en Meri zijn gescheiden en Robyn en Kody getrouwd.
Is hij daarna wel weer ‘in spirit’ met Meri getrouwd?
Of hoeft dat niet?
Haha nee volgens mij niet. Denk wel dat dat de bedoeling is ja, maarja :P
  donderdag 8 december 2022 @ 17:18:42 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_206995953
Die Meri spoort echt niet. Dat die d'r nog zit. Janelle ook niet trouwens. Na dat belachelijke gesprek met Kodi 😂
Haters everywhere but I don't really care.
pi_206996354
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:18 schreef matthijst het volgende:
Die Meri spoort echt niet. Dat die d'r nog zit. Janelle ook niet trouwens. Na dat belachelijke gesprek met Kodi 😂
Zo overduidelijk, hij ademt Robin en de rest moet gewoon wegwezen.
Liefde maakt blind, die vrouwen zijn stekeblind. :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  donderdag 8 december 2022 @ 18:54:45 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206997231
Ik vond het echt een fantastische voordracht van Kody nadat hij opstond, zo heerlijk theatraal.

'WASTED!'

_O-
pi_207000360
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 18:54 schreef Ceviche het volgende:
Ik vond het echt een fantastische voordracht van Kody nadat hij opstond, zo heerlijk theatraal.

'WASTED!'

_O-
Ik vind het spectaculaire televisie. Het afgelopen seizoen met de start van de coronaperiode was er al een voor in een tijdcapsule, maar het huidige seizoen over de scheiding is zo mogelijk nog openhartiger en pijnlijker.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207000423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:35 schreef CarOnline het volgende:
Tis wel weer smullen hoor. Wat een gekkenhuis. Kody die gisteren zich van z’n allerbeste kant heeft laten zien.
‘Zij heeft nooit aardig tegen je gedaan’ gillen tegen Robyn. En dat hij niet van Christine hield maar wel alles voor haar deed. Wat een opoffering.

En dan Meri met zo’n uitgestreken smoel. Helemaal team Kody. Terwijl die gewoon zegt ‘zou je niet eens naar die B&B van je vertrekken’ ( :D )

En dan nog wachten tot het goed komt.
Ben inmiddels wel alle respect voor haar verloren.
Ik vond Meri altijd al een onaangename jankbal, maar de afgelopen aflevering was wel een nieuw dieptepunt voor d'r. Christine en Janelle ben ik daarentegen alleen maar toffer gaan vinden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207001131
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 22:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik vond Meri altijd al een onaangename jankbal, maar de afgelopen aflevering was wel een nieuw dieptepunt voor d'r. Christine en Janelle ben ik daarentegen alleen maar toffer gaan vinden.
Ik vond haar altijd nog wel een soort van sneu, dat ze er gewoon ingetrapt was, het trucje met de scheiding. Maar nu vind ik haar gewoon ontzettend stom.
Dat ze zó aan Kody blijft hangen. En maar hopen op een aai maar het enige wat ze krijgt is een tik over haar neus.

Ja! Janelle en Christine zijn geweldig. Niks onderdanig, maar zelf nadenken en zelf handelen. Las ergens dat Janelle weer in een huis woont dus er wordt nog niks op Coyote Pass gebouwd.

Wat een sof.
Screw them.
We're going home.
pi_207001142
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:48 schreef Donna het volgende:

[..]
Haha nee volgens mij niet. Denk wel dat dat de bedoeling is ja, maarja :P
Meri kan gewoon zonder scheiding vertrekken maar helaas voor Kody blijft zij juist plakken :D
Screw them.
We're going home.
  donderdag 8 december 2022 @ 23:05:52 #177
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207001192
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Meri kan gewoon zonder scheiding vertrekken maar helaas voor Kody blijft zij juist plakken :D
En ergens is dat een briljante move van Meri.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_207001220
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En ergens is dat een briljante move van Meri.
Haha, true.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207002477
Meri heeft wel als eerste met Kody voor een polygaam huwelijk gekozen. Dat zij vast houdt aan die idealen (love should be multiplied, not divided) ondanks het falen van Kody daarin, vind ik juist wel weer sterk.

Ik snap alleen niet dat die vrouwen elkaar niet onderling ook meer opzoeken.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207003090
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Meri kan gewoon zonder scheiding vertrekken maar helaas voor Kody blijft zij juist plakken :D
Als een soort luis in zijn pels })

Het zal bij TLC ook wel afgelopen zijn, denk ik. Als hij met Robin overblijft, vormen ze gewoon een doorsnee gezin. :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207003104
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:46 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Als een soort luis in zijn pels })

Het zal bij TLC ook wel afgelopen zijn, denk ik. Als hij met Robin overblijft, vormen ze gewoon een doorsnee gezin. :P
Waarom denk je dat Meri blijft? TLC moniesz
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207003708
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
En ergens is dat een briljante move van Meri.
Haha ja ergens wel.
Screw them.
We're going home.
pi_207004227
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 08:48 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Waarom denk je dat Meri blijft? TLC moniesz
Ja, goeie. Niet bij stilgestaan :D
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 11:57:08 #184
249559 crew  Lavenderr
pi_207005182
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2022 19:17 schreef Donna het volgende:

[..]
Ghehehe. Geen idee. 1 van haar kinderen schijnt laatst in een live gezegd te hebben zoiets als 'glad my mom left'. En ze was ook bij Christine met thanksgiving geloof ik. _O_
Sterker nog. Geen enkel kind was bij Kody en Robyn behalve hun eigen.
Kan me dat goed voorstellen. Die kinderen houden van hun moeders en zien hoe onverschillig hij tegenover hen en hun moeders staat en hoe haatdragend die gast is tegen zijn vrouwen .Inmiddels gedeeltelijk exvrouwen.
pi_207005260
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2022 11:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Kan me dat goed voorstellen. Die kinderen houden van hun moeders en zien hoe onverschillig hij tegenover hen en hun moeders staat en hoe haatdragend die gast is tegen zijn vrouwen .Inmiddels gedeeltelijk exvrouwen.
Ik snap ook niet waarom hij zo lullig doet tegen zijn oudere kinderen. Het is alsof hij alleen maar om jonge vrouwen en kleine kinderen geeft.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator vrijdag 9 december 2022 @ 12:19:37 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_207005410
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom hij zo lullig doet tegen zijn oudere kinderen. Het is alsof hij alleen maar om jonge vrouwen en kleine kinderen geeft.
Ja. En ze moeten niet te lastig worden want daar kan deze zonnekoning niet tegen. Hij gedraagt zich als een verwend kind. En hoe hij uitviel tegen Christine was gewoonweg schandalig :o .
pi_207005587
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 december 2022 12:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik snap ook niet waarom hij zo lullig doet tegen zijn oudere kinderen. Het is alsof hij alleen maar om jonge vrouwen en kleine kinderen geeft.
Ja hij lijkt iedereen om zich heen op Robyn en haar kinderen na, bij hem weg te duwen. Om daarna te huilen dat iedereen hem verlaat na alles wat hij voor ze gedaan heeft.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207022863
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:35 schreef CarOnline het volgende:
Tis wel weer smullen hoor. Wat een gekkenhuis. Kody die gisteren zich van z’n allerbeste kant heeft laten zien.
‘Zij heeft nooit aardig tegen je gedaan’ gillen tegen Robyn. En dat hij niet van Christine hield maar wel alles voor haar deed. Wat een opoffering.

En dan Meri met zo’n uitgestreken smoel. Helemaal team Kody. Terwijl die gewoon zegt ‘zou je niet eens naar die B&B van je vertrekken’ ( :D )

En dan nog wachten tot het goed komt.
Ben inmiddels wel alle respect voor haar verloren.
Nou, precies dit. Wat een akelig kleinzielig mannetje is het. Zijn true colours kwamen boven.
pi_207022894
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2022 17:56 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Zo overduidelijk, hij ademt Robin en de rest moet gewoon wegwezen.
Liefde maakt blind, die vrouwen zijn stekeblind. :D
Hoe is het toch mogelijk dat ze die gast nog willen ?
pi_207022943
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:00 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ik vond haar altijd nog wel een soort van sneu, dat ze er gewoon ingetrapt was, het trucje met de scheiding. Maar nu vind ik haar gewoon ontzettend stom.
Dat ze zó aan Kody blijft hangen. En maar hopen op een aai maar het enige wat ze krijgt is een tik over haar neus.

Ja! Janelle en Christine zijn geweldig. Niks onderdanig, maar zelf nadenken en zelf handelen. Las ergens dat Janelle weer in een huis woont dus er wordt nog niks op Coyote Pass gebouwd.

Wat een sof.
Dat "wachten op een aai", is zo treffend. Sneu he?
pi_207023073
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 15:37 schreef CarOnline het volgende:
Kody en Meri zijn gescheiden en Robyn en Kody getrouwd.
Is hij daarna wel weer ‘in spirit’ met Meri getrouwd?
Of hoeft dat niet?
Nee. Hij heeft haar gewoon gebruikt om met de heilige Maria te kunnen trouwen en verder kon ze in de stront zakken.
pi_207023094
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2022 23:01 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Meri kan gewoon zonder scheiding vertrekken maar helaas voor Kody blijft zij juist plakken :D
Net goed voor hem. Hoop dat hij veel last van haar heeft.
pi_207038884
Ik krijg steeds meer respect voor Janelle, wat een stoere zelfstandige vrouw.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 08:45:47 #194
382129 crew  Donna
pi_207038988
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 00:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]
Dat "wachten op een aai", is zo treffend. Sneu he?
Goed omschreven idd. Meri. |:)
  zondag 11 december 2022 @ 09:24:05 #195
47102 Elvi
miemkwien
pi_207039153
Gisteren ging het gerucht dat Janelle ook inmiddels weg is bij Kody.
pi_207039493
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 09:24 schreef Elvi het volgende:
Gisteren ging het gerucht dat Janelle ook inmiddels weg is bij Kody.
Dat gerucht gaat al een aantal weken inderdaad. :Y
Die man valt hard! *O*
  zondag 11 december 2022 @ 11:23:41 #197
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207039985
twitter
Haters everywhere but I don't really care.
pi_207040278
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
:{
Screw them.
We're going home.
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 12:03:43 #199
249559 crew  Lavenderr
pi_207040384
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
Nee he, ;(
  Moderator zondag 11 december 2022 @ 12:12:59 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_207040476
Ik mocht Kody al niet, maar nu vind ik hem gewoonweg walgelijk.
  zondag 11 december 2022 @ 12:20:39 #201
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207040566
Welke dochter is dat dan?
  zondag 11 december 2022 @ 12:59:41 #202
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207040945
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:20 schreef Ceviche het volgende:
Welke dochter is dat dan?
Als het een van de kinderen is die Robyn al had voor ze met Kody "trouwde" dan moet het Aurora (nu 20) of Breanna (nu 18) zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207041552
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
Nahhh :X zo kus je, je (stief)dochter niet. :r
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  zondag 11 december 2022 @ 13:57:23 #204
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207041568
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 12:59 schreef Leandra het volgende:

[..]
Als het een van de kinderen is die Robyn al had voor ze met Kody "trouwde" dan moet het Aurora (nu 20) of Breanna (nu 18) zijn.
Dat is dan wel al jaren geleden. Als dat haar is is dat wel raar maar ik vind het sowieso raar dat ouders hun kinderen op de mond zoenen dus ik weet niet hoe choquerend dit dan zou zijn.
Als dit bijvoorbeeld rond de adoptie is zou je weet kunnen zeggen dat het dan zo goed als zijn dochter is. Aurora was 13 toen de adoptie plaatsvond dus dat zou dan wel kunnen.
pi_207042713
https://imgur.com/dkqjQqy

Clip uit de upcoming Tell All *O*
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207042998
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:48 schreef PoesInDoos het volgende:
https://imgur.com/dkqjQqy

Clip uit de upcoming Tell All *O*
Het lijkt het verhaal van de 10 kleine negertjes wel :D en toen was er nog maar 1.
Nou Merie kwam hij al niet meer...Dus die doos met de harde krullen heeft haar zin _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207043225
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 16:19 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Het lijkt het verhaal van de 10 kleine negertjes wel :D en toen was er nog maar 1.
Nou Merie kwam hij al niet meer...Dus die doos met de harde krullen heeft haar zin _O-
In de preview van de Tell All's zegt Robyn nog dat de anderen Kody op een zilveren dienblaadje aan haar gaven omdat zij geen tijd meer met hem wilden doorbrengen :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zondag 11 december 2022 @ 16:41:48 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207043256
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 13:57 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Dat is dan wel al jaren geleden. Als dat haar is is dat wel raar maar ik vind het sowieso raar dat ouders hun kinderen op de mond zoenen dus ik weet niet hoe choquerend dit dan zou zijn.
Als dit bijvoorbeeld rond de adoptie is zou je weet kunnen zeggen dat het dan zo goed als zijn dochter is. Aurora was 13 toen de adoptie plaatsvond dus dat zou dan wel kunnen.
Mwah, een kind dat niet als jouw kind opgegroeid is op de mond gaan kussen omdat je haar als 11-jarig of 13-jarige geadopteerd is en dan wel "jouw" kind is?

Een zoen op de mond tussen ouders en kinderen komt vooral voort uit een vertrouwensband vanaf de geboorte of heel jong, niet omdat je degene bent die het kind als (bijna) puber geadopteerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 11 december 2022 @ 16:51:43 #209
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207043378
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:41 schreef Leandra het volgende:

[..]
Mwah, een kind dat niet als jouw kind opgegroeid is op de mond gaan kussen omdat je haar als 11-jarig of 13-jarige geadopteerd is en dan wel "jouw" kind is?

Een zoen op de mond tussen ouders en kinderen komt vooral voort uit een vertrouwensband vanaf de geboorte of heel jong, niet omdat je degene bent die het kind als (bijna) puber geadopteerd heeft.
Begrijp me niet verkeerd he, ik ben sowieso geen voorstander van zoenen op de mond dus ook niet van Kody die dat doet. Maar ik heb wel erg het idee dat alles wat die man doet onder een vergrootglas wordt gelegd en sowieso wordt afgekeurd. En dit is ook een foto van jaren terug. Ik vind de ophef daardoor wat overdreven eigenlijk.
pi_207043807
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 16:38 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
In de preview van de Tell All's zegt Robyn nog dat de anderen Kody op een zilveren dienblaadje aan haar gaven omdat zij geen tijd meer met hem wilden doorbrengen :')
:D _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207045767
Het was trouwens Gwendlyn die in een live zei dat haar moeder al weg is bij Kody, maar Gwendlyn is de dochter van Christine, niet van Janelle, wat iemand blijkbaar wel dacht en dat bericht is meerdere keren herhaald zonder te factchecken.

Overigens zou het me niet verbazen als Janelle ook weg is/gaat, maar dit specifieke gerucht klopt dus niet.
pi_207045820
https://www.yahoo.com/ent(...)LWZ4G3j8PuzLczhhw7uO

“That day, In Touch exclusively confirmed that the Plexus ambassador and the family patriarch, 53, had ended their marriage after 29 years together. They spiritually wed in 1993.”

Zou toch echt gebeurt zijn. :)
  zondag 11 december 2022 @ 20:53:13 #213
47102 Elvi
miemkwien
pi_207046440
Waarschijnlijk een spoiler, maar in the US hebben ze al een voorstukje van een tell-all en daarin zegt Kody

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_207046647
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 11:23 schreef matthijst het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt niet eens op Aurora of Breanna. Het is gewoon Savanah.

Spoilers!
pi_207047550
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 20:53 schreef Elvi het volgende:
Waarschijnlijk een spoiler, maar in the US hebben ze al een voorstukje van een tell-all en daarin zegt Kody

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2022 15:48 schreef PoesInDoos het volgende:
https://imgur.com/dkqjQqy

Clip uit de upcoming Tell All *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 11 december 2022 @ 23:13:53 #216
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207048309
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2022 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit lijkt niet eens op Aurora of Breanna. Het is gewoon Savanah.

[ afbeelding ]
Kan maar zo, ik hou die koters niet uit elkaar :)

Lijkt er wel op trouwens:
Haters everywhere but I don't really care.
pi_207056704
Wanneer is die Tell All hier te zien?
Ik kijk gewoon trouw de NLse TLC.
Screw them.
We're going home.
pi_207056867
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:19 schreef CarOnline het volgende:
Wanneer is die Tell All hier te zien?
Ik kijk gewoon trouw de NLse TLC.
Wat is de laatste aflevering die je hebt gezien?
In de USA is gisteren de season finale uitgezonden, de Tell All's volgen komende 3 weken.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207059167
Op youtube kun je de meest recente afleveringen wel vinden! Niet altijd de beste kwaliteit maar ik heb vanochtend de laatst uitgezonden aflevering bekeken.
Die Kody man man man die zou je toch wel zo'n schop onder zijn egoistische narcisistische overdreven hol willen geven!! Hij was bijna dood aan Covid _O- , je zag Janelle denken van was het maar zo'n feest :o
pi_207063088
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 17:33 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Wat is de laatste aflevering die je hebt gezien?
In de USA is gisteren de season finale uitgezonden, de Tell All's volgen komende 3 weken.
Uhh dat Christine aan de groep vertelde dat ze volgende week gaat verhuizen. En dat Kody vreselijk tekeer ging.
En dat Meri en Robyn uiteindelijk bij haar op de oprit staan te huilen.

Want Christine heeft gezegd dat ze liever geen contact wil.
Screw them.
We're going home.
pi_207063104
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:23 schreef caroro het volgende:
Op youtube kun je de meest recente afleveringen wel vinden! Niet altijd de beste kwaliteit maar ik heb vanochtend de laatst uitgezonden aflevering bekeken.
Die Kody man man man die zou je toch wel zo'n schop onder zijn egoistische narcisistische overdreven hol willen geven!! Hij was bijna dood aan Covid _O- , je zag Janelle denken van was het maar zo'n feest :o
:D

Ja maar dan mis ik een hoop ergernis denk ik als ik ineens een half seizoen oversla.
Screw them.
We're going home.
  Moderator dinsdag 13 december 2022 @ 09:47:58 #222
382129 crew  Donna
pi_207063245
SMULLEN dit allemaal. _O-
pi_207063263
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 09:30 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Uhh dat Christine aan de groep vertelde dat ze volgende week gaat verhuizen. En dat Kody vreselijk tekeer ging.
En dat Meri en Robyn uiteindelijk bij haar op de oprit staan te huilen.

Want Christine heeft gezegd dat ze liever geen contact wil.
Dan heb je nog 6 afleveringen te goed ;) Daarna de 3 Tell All's
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207063280
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2022 20:23 schreef caroro het volgende:
Op youtube kun je de meest recente afleveringen wel vinden! Niet altijd de beste kwaliteit maar ik heb vanochtend de laatst uitgezonden aflevering bekeken.
Die Kody man man man die zou je toch wel zo'n schop onder zijn egoistische narcisistische overdreven hol willen geven!! Hij was bijna dood aan Covid _O- , je zag Janelle denken van was het maar zo'n feest :o
Ja genieten he, ik doe dit ook. Vaak zijn ze heel erg ingezoomd, dus dan kijk ik later nog de Nederlandse.
Maar ik kan niet wachten _O-
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 13 december 2022 @ 11:20:28 #225
58921 Day
You can fly!
pi_207064021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 09:30 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Uhh dat Christine aan de groep vertelde dat ze volgende week gaat verhuizen. En dat Kody vreselijk tekeer ging.
En dat Meri en Robyn uiteindelijk bij haar op de oprit staan te huilen.

Want Christine heeft gezegd dat ze liever geen contact wil.
Oh mijn god, die drama van Meri en Robyn! :r
en dat Meri Kody gelijk gaf, dat hij Christine zo omlaag trapte. Ik had altijd toch wat medelijden met haar, maar dat is nu echt wel over. :r
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_207068400
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 09:50 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dan heb je nog 6 afleveringen te goed ;) Daarna de 3 Tell All's
Ohh yes.
Dus we zitten wel in hetzelfde seizoen dus.

Heerlijk toch. Kody die van z’n zelfgecreëerde voetstuk af valt. En er weer op probeert te klimmen.
Screw them.
We're going home.
pi_207068413
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 17:47 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ohh yes.
Dus we zitten wel in hetzelfde seizoen dus.

Heerlijk toch. Kody die van z’n zelfgecreëerde voetstuk af valt. En er weer op probeert te klimmen.
Yes :Y Maar TLC loopt altijd weken achter. Ik stream het de dag na de USA uitzending.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207068452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 17:48 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Yes :Y Maar TLC loopt altijd weken achter. Ik stream het de dag na de USA uitzending.
Ja oké, vind het niet zo erg dat ik achterloop met USA, maar ik ben wel heel benieuwd naar de Tell All.
Screw them.
We're going home.
pi_207068537
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2022 17:52 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ja oké, vind het niet zo erg dat ik achterloop met USA, maar ik ben wel heel benieuwd naar de Tell All.
Ik wel, ik mag na de aflevering graag even op Reddit meelezen, daar hebben ze altijd de eerste nieuwtjes enzo.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207081541
https://www.monstersandcr(...)tell-all-one-on-one/ sneakpeak naar de tell all van komende week :9
pi_207089241
Ik zag de sneakpeak van volgende week? Surprise!
'Please don't sit on my imaginaire friend'
pi_207096877
Oh deze week was ook weer tenenkrommend :D

Dat afscheid, oh man. Staan ze daar allemaal aan één kant opgesteld. Team Kody en team Christine.
En alle kinderen van Robyn kijken boos. En Kody is boos.

En alleen hij mag Truely een knuffel geven?
De rest moet op afstand blijven?

Zoals Christine al zei: niemand wil hier zijn.
Was thuis gebleven, dit sloeg nergens op.
Screw them.
We're going home.
  donderdag 15 december 2022 @ 22:04:00 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207097147
En proberen Truely te laten zeggen dat ze niet wil verhuizen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207099348
Oh btw, overal zie je nu clickbaits met ''MERI LEFT!'' a là Christine haar vertrek; dit komt omdat er in de Tell All een terugblik is naar een uitspraak van Kody, dat hij zichzelf niet meer getrouwd ziet met Meri.

Meri gaat nergens heen :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207102801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2022 07:23 schreef PoesInDoos het volgende:
Oh btw, overal zie je nu clickbaits met ''MERI LEFT!'' a là Christine haar vertrek; dit komt omdat er in de Tell All een terugblik is naar een uitspraak van Kody, dat hij zichzelf niet meer getrouwd ziet met Meri.

Meri gaat nergens heen :')
Ik vraag me af of Meri dan ook de show kijkt.
Dan hoor je dat hij dat over jou zegt, dan wil je toch ook niet blijven?

Ze zegt zelf dat ze blijft omdat het haar familie is en meer heeft ze niet. Maar zelfs dat heb je niet.
Screw them.
We're going home.
pi_207113142
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2022 21:48 schreef CarOnline het volgende:

Zoals Christine al zei: niemand wil hier zijn.
Was thuis gebleven, dit sloeg nergens op.
Nou ja, iedereen kwam natuurlijk vanwege die dochter, die vond dat ze fatsoenlijk afscheid moesten nemen omdat ze er anders later spijt van zouden krijgen. Het was voor mij pijnlijk herkenbaar, want ik was ooit die dochter die probeerde de familie bij elkaar te houden na de scheiding van mijn ouders. En ook ik ben wel eens voor een dergelijke tafereel verantwoordelijk geweest.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207113907
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 09:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Nou ja, iedereen kwam natuurlijk vanwege die dochter, die vond dat ze fatsoenlijk afscheid moesten nemen omdat ze er anders later spijt van zouden krijgen. Het was voor mij pijnlijk herkenbaar, want ik was ooit die dochter die probeerde de familie bij elkaar te houden na de scheiding van mijn ouders. En ook ik ben wel eens voor een dergelijke tafereel verantwoordelijk geweest.
Ja dat kwam inderdaad door Mykelti, maar om fatsoenlijk afscheid te nemen zoals je zegt. Dit was echt tenenkrommend. Zet je trots opzij en neem dan ook fatsoenlijk afscheid. Nu hebben ze 15 minuten boos naar de overkant gestaard en dat was het.

Maar misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over, heb er geen ervaring mee.
Ik ben zelf de vrouw die na 25 jaar (22 jaar huwelijk) weg is gegaan. Met alle respect voor mijn ex. (Heel moeilijk soms en andersom zeker ook)
Maar alles in het belang voor onze 3 dochters.

Als je die 15 minuten niet eens kan opbrengen heb je het ook niet helemaal begrepen.
Screw them.
We're going home.
pi_207119256
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2022 10:48 schreef CarOnline het volgende:

[..]
Ja dat kwam inderdaad door Mykelti, maar om fatsoenlijk afscheid te nemen zoals je zegt. Dit was echt tenenkrommend. Zet je trots opzij en neem dan ook fatsoenlijk afscheid. Nu hebben ze 15 minuten boos naar de overkant gestaard en dat was het.

Maar misschien denk ik er inderdaad te makkelijk over, heb er geen ervaring mee.
Ik ben zelf de vrouw die na 25 jaar (22 jaar huwelijk) weg is gegaan. Met alle respect voor mijn ex. (Heel moeilijk soms en andersom zeker ook)
Maar alles in het belang voor onze 3 dochters.

Als je die 15 minuten niet eens kan opbrengen heb je het ook niet helemaal begrepen.
Ben ik met je eens. Ze voelen zich allemaal ontzettend gekwetst en lijken er niet met elkaar over te praten. Raar vind ik dat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_207125829
Die krokodillentranen van Robyn maken mij ook steeds geïrriteerder :@
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207184416
quote:
17s.gif Op zondag 18 december 2022 08:53 schreef Speedfight het volgende:
Die krokodillentranen van Robyn maken mij ook steeds geïrriteerder :@
Ze heeft gisteren niet gejankt.

Kody daarentegen. Hij roept eerst dat hij nooit meer naar Christine’s huis wil, wil er nooit meer aan herinnerd worden en 10 min later zegt ie tegen Janelle dat ze het huis maar moet kopen.. uh..

Arme Janelle, laat tekeningen maken voor een nieuw huis maar er is gewoon geen geld om de property te kopen. En zij weet dat gewoon niet.
Hij houdt haar aan t lijntje.

En als ze niet doet wat hij zegt is ze eigenwijs en respecteert ze hem niet en dan doet hij ook niks voor haar. Lekker puh.

Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat een zak hooi.
Screw them.
We're going home.
pi_207184567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:37 schreef CarOnline het volgende:
Arme Janelle, laat tekeningen maken voor een nieuw huis maar er is gewoon geen geld om de property te kopen. En zij weet dat gewoon niet.
Hoe kom je hier nou weer bij :? Janelle beheert voor de hele familie het geld en heeft heeft haar makelaarslicentie. Welke property moet er gekocht worden? De discussie was of Janelle het huis van Christine moest kopen. Janelle wil dat niet, huurt nu en gaat bouwen op Coyote Pass.

Ik snap dat het belangrijk voor je is om Kody als sukkel neer te zetten hoor maar daar hoef je geen dingen voor te verzinnen.
Spoilers!
pi_207184600
Ik heb de laatste afleveringen gezien en ik vond het mooi dat in de laatste aflevering ze wat meer tot elkaar komen. Ze hebben allemaal veel te weinig gepraat met elkaar (vooral Kody), dingen op elkaar afgereageerd. Goed dat ze dat nu lijken te beseffen.

Ik vond dat laatste groesgesprek een van de betere. Het kwam niet zo heel geënsceneerd over als veel andere gesprekken.
Spoilers!
pi_207185274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe kom je hier nou weer bij :? Janelle beheert voor de hele familie het geld en heeft heeft haar makelaarslicentie. Welke property moet er gekocht worden? De discussie was of Janelle het huis van Christine moest kopen. Janelle wil dat niet, huurt nu en gaat bouwen op Coyote Pass.

Ik snap dat het belangrijk voor je is om Kody als sukkel neer te zetten hoor maar daar hoef je geen dingen voor te verzinnen.
Ze verzint niks, de ''property'' is het stuk land (verdeeld in lots) wat nog afbetaald moet worden VOOR ze er überhaupt op mógen bouwen.
Er is geen geld voor de afbetaling. Dat is een ietsje pietsje stukje duurder dan het huis wat Janelle wil gaan bouwen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207185374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:59 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ze verzint niks, de ''property'' is het stuk land (verdeeld in lots) wat nog afbetaald moet worden VOOR ze er überhaupt op mógen bouwen.
Er is geen geld voor de afbetaling. Dat is een ietsje pietsje stukje duurder dan het huis wat Janelle wil gaan bouwen.
Ja ok, dat stuk land moet inderdaad afbetaald worden. Afbetalen dus, niet kopen. Janelle is dus in die RV/huurhuis gegaan om dat te kunnen doen.
Spoilers!
pi_207186688
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 11:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hoe kom je hier nou weer bij :? Janelle beheert voor de hele familie het geld en heeft heeft haar makelaarslicentie. Welke property moet er gekocht worden? De discussie was of Janelle het huis van Christine moest kopen. Janelle wil dat niet, huurt nu en gaat bouwen op Coyote Pass.

Ik snap dat het belangrijk voor je is om Kody als sukkel neer te zetten hoor maar daar hoef je geen dingen voor te verzinnen.
Nou nou mijn welgemeende excuses dat ik zei ‘kopen’ ipv ‘afbetalen’.

En dan kan je wel 100x land gekocht’ hebben maar zolang je niets afbetaald hebt kan je er niks mee. En daar is geen geld voor. En daarom kan er niks gebouwd worden.

En ja, het is bijzonder belangrijk voor me om Kody als een sukkel neer te zetten. Want dat doet hij zelf niet. Op TV.
Screw them.
We're going home.
  woensdag 28 december 2022 @ 21:58:00 #246
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207293429
Wat een overdreven drama om Robyns covid zeg. Ze deden alsof ze afscheid moesten nemen en niet wisten of ze elkaar ooit nog zouden zien terwijl Robyn blijkbaar niet eens ziek genoeg was om opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Wat niet wegneemt dat ze zich ongetwijfeld ziek voelde en benauwd was maar kom op zeg, wat voorbarig allemaal.
pi_207333392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2022 21:58 schreef Ceviche het volgende:
Wat een overdreven drama om Robyns covid zeg. Ze deden alsof ze afscheid moesten nemen en niet wisten of ze elkaar ooit nog zouden zien terwijl Robyn blijkbaar niet eens ziek genoeg was om opgenomen te worden in het ziekenhuis.
Wat niet wegneemt dat ze zich ongetwijfeld ziek voelde en benauwd was maar kom op zeg, wat voorbarig allemaal.
‘Mensen gaan naar het ziekenhuis om te sterven’

….

Ik vond dat stukje met die zoon wel echt treurig.
Vorig jaar hadden ze ook al een aanvaring omdat Kody ze niet meer zag en hij dolgraag contact wilde. En nou dit. Vond het zo sneu.
Screw them.
We're going home.
  vrijdag 30 december 2022 @ 18:45:55 #248
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_207338420
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2022 15:07 schreef CarOnline het volgende:

[..]
‘Mensen gaan naar het ziekenhuis om te sterven’

….

Ik vond dat stukje met die zoon wel echt treurig.
Vorig jaar hadden ze ook al een aanvaring omdat Kody ze niet meer zag en hij dolgraag contact wilde. En nou dit. Vond het zo sneu.
Ik vond het in eerste instantie ook heel sneu en ik snap heus wel de teleurstelling maar als het hele gezin van Kody/Robyn covid heeft, hijzelf koorts heeft, z'n vrouw naar het ziekenhuis moet en iedereen blijkbaar bang is dat ze doodgaat ( :') ) en hij 20 kinderen en relatieperikelen heeft dan snap ik wel dat een verjaardag je even ontschiet. En een paar uur later belde hij alsnog. Dus eigenlijk vond ik het een beetje overdreven :@
  maandag 9 januari 2023 @ 20:07:04 #249
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_207487648
Die 3e tell all.
Wat een randdebiel.
Denk dat ie straks alleen met z'n puppy Robin overblijft.
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 9 januari 2023 @ 20:18:00 #250
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207487859
quote:
1s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:07 schreef matthijst het volgende:
Die 3e tell all.
Wat een randdebiel.
Denk dat ie straks alleen met z'n puppy Robin overblijft.
Denk dat dat precies is wat hij wil, tot Cristine en Janelle hem voor de jongste kinderen alimentatie gaan vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 10-01-2023 19:44:19 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:20:45 #251
225562 crew  Speedfight
pi_207487895
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Denk dat dat precies is wat hij wil, tot Cristine en Janell hem voor de jongste kinderen alimentatie gaan vragen.
Ja ik denk ook absoluut dat dat zijn plan is.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:25:09 #252
382129 crew  Donna
pi_207487950
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:18 schreef Leandra het volgende:

[..]
Denk dat dat precies is wat hij wil, tot Cristine en Janell hem voor de jongste kinderen alimentatie gaan vragen.
Kan dat als je op papier niet de vader bent? Ik dacht dat de kinderen van Christine sowieso op papier geen vader hebben omdat hij al getrouwd was met Meri en dan kon dat niet ofzo?
Maar ze hebben wel zijn achternaam. Hmm.
  maandag 9 januari 2023 @ 20:42:16 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207488269
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:25 schreef Donna het volgende:

[..]
Kan dat als je op papier niet de vader bent? Ik dacht dat de kinderen van Christine sowieso op papier geen vader hebben omdat hij al getrouwd was met Meri en dan kon dat niet ofzo?
Maar ze hebben wel zijn achternaam. Hmm.
Volgens mij is hij juridisch gewoon de vader.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 9 januari 2023 @ 20:49:43 #254
382129 crew  Donna
pi_207488432
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2023 20:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Volgens mij is hij juridisch gewoon de vader.
Hmm. Dan was dat vast iets met de geboorte akte ofzo. Misschien was hij gewoon te druk met Robyn. :X
pi_207500062
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207500152
Meri's instagram
quote:
Today I reclaim my power.

Last month's article by the 'reputable' People Magazine quoting me as saying that I had 'confirmed' that Kody and I had separated was a complete lie. The information, content, and timing was inaccurate and was based on a highly edited version of events that had been filmed months prior.

In the month's since the taping of those interviews, Kody and I have had many open and honest discussions that have led to our announcement today.

There is so much more to be told about this story, and I assure you, my truth will be told. But for now, know that there is peace in my heart, and I hold no animosity toward Kody. I am not, and pray that I never will be, in a place where I will enjoy making, or seeing you make, rude and demeaning comments about him.

You likely will have a range of emotions and opinions at this news and want to offer comments. In doing so, please be considerate of the fact that we are real people, with real lives, and real emotions. Please try to refrain from congratulating me at the break up of my marriage. I value the relationship I had, and look forward to stepping into 2023 and my future with grace, kindness and power.

Step into kindness with me. Put positive energy out into the world.
Worthy Up!
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:07:02 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207500226
2 down, 1 to go... Robyn is on a roll!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207500250
Jeetje, Meri ook al. Ik vind het echt zonde allemaal, ik had ze graag allemaal nog zoals in de eerste paar seizoenen gezien.

In de Tell Alls was Robyn vreemdgenoeg de wijste van het stel. Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.
Spoilers!
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:10:26 #259
249559 crew  Lavenderr
pi_207500280
Ze heeft alle eieren in haar mandje.
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:11:13 #260
249559 crew  Lavenderr
pi_207500293
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jeetje, Meri ook al. Ik vind het echt zonde allemaal, ik had ze graag allemaal nog zoals in de eerste paar seizoenen gezien.

In de Tell Alls was Robyn vreemdgenoeg de wijste van het stel. Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.
Ik vond en vind haar altijd schijnheilig.
pi_207500307
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:07 schreef Leandra het volgende:
2 down, 1 to go... Robyn is on a roll!
Ik denk oprecht niet dat ze dit wil. Ze wilde echt graag haar man en gezin delen, net als Janelle.
Spoilers!
pi_207500340
Ik vind het echt heel zielig dat hij zo zijn huwelijken bewust uit elkaar laat vallen. Die vrouwen stonden stuk voor stuk volledig achter hem en hij laat ze gewoon barsten. Sneu.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:14:57 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_207500349
Ze heeft alle eieren in haar mandje.
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik denk oprecht niet dat ze dit wil. Ze wilde echt graag haar man en gezin delen, net als Janelle.
Nee hoor, dat geloof ik echt niet. Ze wil Kody. En ze heeft hem precies waar ze hem hebben wil. Corona heeft haar hoe gek dat ook mag klinken een handje geholpen.
pi_207500408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
Ze heeft alle eieren in haar mandje.
[..]
Nee hoor, dat geloof ik echt niet. Ze wil Kody. En ze heeft hem precies waar ze hem hebben wil. Corona heeft haar hoe gek dat ook mag klinken een handje geholpen.
Denk ik ook. Zij lijkt geen moeite gedaan te hebben om de familieband te onderhouden met de andere vrouwen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:20:36 #265
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_207500415
Janelle is toch ook weg? Die zijn uit elkaar toch?
pi_207500426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Janelle is toch ook weg? Die zijn uit elkaar toch?
Ja maar zij zit nog vol in het geloof, dus scheiden zit er niet 123 in bij haar.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 10 januari 2023 @ 18:22:15 #267
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_207500441
quote:
*O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:31:53 #268
382129 crew  Donna
pi_207500571
Bij Jenelle blijft het een beetje wazig, maar volgens mij is die ook echt weg hoor.
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:32:03 #269
382129 crew  Donna
pi_207500573
Go Meri! *O*
pi_207500631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:32 schreef Donna het volgende:
Go Meri! *O*
Ik vermoed alleen dat Kody de knoop heeft doorgehakt en het niet Meri's keuze was :@
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
  Moderator dinsdag 10 januari 2023 @ 18:40:11 #271
382129 crew  Donna
pi_207500683
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:36 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Ik vermoed alleen dat Kody de knoop heeft doorgehakt en het niet Meri's keuze was :@
Nouja hij wilde haar allang niet meer. Echt al JAREN. Dus of het nou van hem kwam of niet maakt dan ook niet meer uit. :P
pi_207500972
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jeetje, Meri ook al. Ik vind het echt zonde allemaal, ik had ze graag allemaal nog zoals in de eerste paar seizoenen gezien.

In de Tell Alls was Robyn vreemdgenoeg de wijste van het stel. Ik had nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen.
Zelfs in deel 3?
Ze liet daar wel mooi haar ware aard zien :r
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207501922
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:01 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Zelfs in deel 3?
Ze liet daar wel mooi haar ware aard zien :r
Ik vond dat ze uitstekende argumenten had, juist in dat deel.

Samenvatting: leuk dat iedereen mij de schuld geeft, maar 3 andere vrouwen en Kody zijn al jaren onderling vooral niet aan het communiceren. Daar is wat mij betreft nauwelijks een speld tussen te krijgen.
Spoilers!
pi_207502082
Ze mogen weleens een samenvatting van de afgelopen jaren maken want ik heb heel wat stukken gemist. :')
pi_207502162
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vond dat ze uitstekende argumenten had, juist in dat deel.

Samenvatting: leuk dat iedereen mij de schuld geeft, maar 3 andere vrouwen en Kody zijn al jaren onderling vooral niet aan het communiceren. Daar is wat mij betreft nauwelijks een speld tussen te krijgen.
Dat is háár interpretatie, ik geloof écht niet dat Jenelle en Christine hun best niet hebben gedaan. Van J kan ik onverschilligheid verwachten, maar C roept al jaren dat ze meer wil.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207503529
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 20:00 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Dat is háár interpretatie, ik geloof écht niet dat Jenelle en Christine hun best niet hebben gedaan. Van J kan ik onverschilligheid verwachten, maar C roept al jaren dat ze meer wil.
Het komt wel overeen met wat wij al jaren zien. Ik zie steeds 4 mensen met de camera praten maar niet met elkaar. Het lijkt er ook niet op dat ze zonder camera wel met elkaar praten.

Ik heb heel lang gedacht dat er veel in scene gezet is, zoals dat gedoe met dat allemaal in 1 huis wonen. Ik geloof dat nog steeds maar ik denk dat ze zich hebben laten leiden door het gecreëerde drama zodat dat echt drama werd.
Spoilers!
pi_207517963
Zou Robin oprecht zijn, met haar tranen?
  woensdag 11 januari 2023 @ 21:19:54 #278
47102 Elvi
miemkwien
pi_207518284
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Robin oprecht zijn, met haar tranen?
Nee natuurlijk niet :D
pi_207518332
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:19 schreef Elvi het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet :D
Ze speelt het wel geweldig ;)
pi_207526691
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2023 19:57 schreef vencodark het volgende:
Ze mogen weleens een samenvatting van de afgelopen jaren maken want ik heb heel wat stukken gemist. :')
TLC kennende beginnen ze gewoon met herhalen bij seizoen 1 :D Kan je alle gemiste delen ophalen :P
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207526715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2023 21:05 schreef Lavenderr het volgende:
Zou Robin oprecht zijn, met haar tranen?
Nee, daar geloof ik niets van.
Die jankt op commando. :')
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_207526999
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 15:35 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Nee, daar geloof ik niets van.
Die jankt op commando. :')
Ja, dat idee heb ik ook. Ze wekt er bij mij geen sympathie mee op. Berekenende tante is het.
pi_207531624
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207695512
Mariah/Leon heeft een héél onflatteuze Tiktok gepost :X
https://www.tiktok.com/@l(...)?_r=1&_t=8ZHrJNZhKm3
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 13:35:41 #285
382129 crew  Donna
pi_207695536
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:33 schreef PoesInDoos het volgende:
Mariah/Leon heeft een héél onflatteuze Tiktok gepost :X
https://www.tiktok.com/@:(...)?_r=1&_t=8ZHrJNZhKm3
Ik vind het echt een vunzig koppel geworden. Normaal zeg ik niet snel zoiets, maar bah :r
pi_207695546
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:35 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik vind het echt een vunzig koppel geworden. Normaal zeg ik niet snel zoiets, maar bah :r
+1 en nog één en nog één.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 13:38:45 #287
382129 crew  Donna
pi_207695572
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:36 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
+1 en nog één en nog één.
Het schijnt trouwens dat in Amerika het hele psychologische process van de transitie niet meer hoeft voordat je zo'n operatie kan laten doen.
Volgens mij las ik dat op de pagina van The Ashley. Bizar, nog geen eens een jaar uit de kans als trans.
pi_207695579
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Het schijnt trouwens dat in Amerika het hele psychologische process van de transitie niet meer hoeft voordat je zo'n operatie kan laten doen.
Volgens mij op de pagina van The Ashley. Bizar.
Iemand met zo'n verknipte opvoeding (en soortgelijk geloof) heeft zoiets juist hárd nodig.. :X
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_207695588
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Het schijnt trouwens dat in Amerika het hele psychologische process van de transitie niet meer hoeft voordat je zo'n operatie kan laten doen.
Volgens mij las ik dat op de pagina van The Ashley. Bizar, nog geen eens een jaar uit de kans als trans.
Ik had het trouwens meer over de kledingkeuze en het vieze haar, dat je jezelf zo tentoonstelt op the webz, bah.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 13:41:13 #290
382129 crew  Donna
pi_207695602
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:40 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ik had het trouwens meer over de kledingkeuze en het vieze haar, dat je jezelf zo tentoonstelt op the webz, bah.
Ja daar doel ik ook op hoor met het bah.
Maar ik vind het wel bizar dat je binnen 6 maanden na je 'ik ben trans' besluit, al je borsten eraf kan hebben. En nouja, ook dat je er zo slonzig uit wilt zien. Brr!
Dat vond ik trouwens in juni al, maar het wordt alleen maar erger. Echt viezig.
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 13:42:00 #291
382129 crew  Donna
pi_207695611
En nu hou ik op voordat ik lelijke dingen ga zeggen. :X
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 13:49:39 #292
249559 crew  Lavenderr
pi_207695680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:39 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Iemand met zo'n verknipte opvoeding (en soortgelijk geloof) heeft zoiets juist hárd nodig.. :X
Daar lijkt het idd op. Bah, echt gênant, die foto's.
pi_207695967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 13:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja daar doel ik ook op hoor met het bah.
Maar ik vind het wel bizar dat je binnen 6 maanden na je 'ik ben trans' besluit, al je borsten eraf kan hebben. En nouja, ook dat je er zo slonzig uit wilt zien. Brr!
Dat vond ik trouwens in juni al, maar het wordt alleen maar erger. Echt viezig.
M/L werd al gauw dik en viezig toen M/L een relatie met Audrey kreeg, met die ''body positivity'' crap en alles. :N
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 24 januari 2023 @ 14:34:51 #294
47102 Elvi
miemkwien
pi_207696115
Dat iemand non-binary is: helemaal prima. Maar moet je er dan echt als een slons bijlopen? Een beetje zorg voor jezelf is ok.
  Moderator dinsdag 24 januari 2023 @ 14:58:33 #295
382129 crew  Donna
pi_207696366
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 14:20 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
M/L werd al gauw dik en viezig toen M/L een relatie met Audrey kreeg, met die ''body positivity'' crap en alles. :N
Ja klopt, maar het laatste jaar ging het wel heel hard.
Zonde.
  dinsdag 24 januari 2023 @ 15:14:22 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207696559
Ik snap best dat je een man wilt zijn, maar niemand gaat mij vertellen dat hij/zij Onslow als ideaalbeeld heeft van de man die hij/zou willen zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207696782
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:14 schreef Leandra het volgende:
Ik snap best dat je een man wilt zijn, maar niemand gaat mij vertellen dat hij/zij Onslow als ideaalbeeld heeft van de man die hij/zou willen zijn.
Audrey is een transman, M/L ''non-binair''
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:27:50 #298
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207697410
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 15:32 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Audrey is een transman, M/L ''non-binair''
Nou ja, als non-binair lijkt Onslow me ook niet je ideaalbeeld :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207697436
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2023 16:27 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nou ja, als non-binair lijkt Onslow me ook niet je ideaalbeeld :+
_O- Touché

De hekkensluiter mag ook een nieuwe TT en OP verzinnen, want de bestaande gaat helemaal nérgens meer over natuurlijk :D
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  dinsdag 24 januari 2023 @ 16:31:45 #300
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207697452
1 man, 3 ex-vrouwen en het loeder dat die 3 weggejaagd heeft.

Te lang waarschijnlijk :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207697459
Even testen
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')